İki kişi 60 65 km normal midir sizce arkadaşlar
Ankaradayım x maximi seviyorum![]()
İki kişi hız yani tapa gaz 65 km civarı ben dişli büyük tork yapar ama hız yapmaz diye normal düşündüm sizde durum nedir arkadaşlar
Tek çıplak 110![]()
vallahi inanmam Adem yapda göreliml: :queen:
iyi aksamlar... daha oncede yazmıstım xtream max in 200 lugune bayaga niyetliyim buaralar...
asfaltta asırı zorlamadan stabil kac km ile gidilir? 110-120 rahat görür mü acaba?