- Katılım
- 26 Ocak 2010
- Mesajlar
- 4,680
Arkadaşlar motorun yağı az sızıntı var diye yağ ekledim fazla olmuş onu motorun altından sadece biraz tahliye edebilirmiyim yoksa hepsini boşaltıpta gerektiği kadarını mı ekliyebiliyorum.
Birde arka fren hidroliğinde sızıntı var sanırım yine fren tutmuyo
akvaryumcudan uygun ince hortum al, birde 10 luk enjektör al eczaneden
hortumu enjektörün iğne yerine tak,
yag gösterge cubugununun oraya hortumu salla fazla yagı cek
bu işi motor cok sıcak değilken ılıkken yap
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:36 ----------
s.a bu motorun lastik almak istiyorum dişli ama yaya sürter diyorlar ne yapmam lazım
uygun ölçüde alırsan hiçbir yere sürtmez.
4.10/18 swallow kullandım hicbiryere sürtme vs yapmadı,
ben o lastikten gayette memnunum, suan orjınal takılı o halen evde yedekte duruyor
benim lastik bu:
http://www.camgoz.com.tr/asp/product/1217/4-10-18-TT-CROSS-DESEN-344-IC-LASTIKLI