Mondial Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Arkadaşlar motorun yağı az sızıntı var diye yağ ekledim fazla olmuş onu motorun altından sadece biraz tahliye edebilirmiyim yoksa hepsini boşaltıpta gerektiği kadarını mı ekliyebiliyorum.

Birde arka fren hidroliğinde sızıntı var sanırım yine fren tutmuyo

akvaryumcudan uygun ince hortum al, birde 10 luk enjektör al eczaneden
hortumu enjektörün iğne yerine tak,
yag gösterge cubugununun oraya hortumu salla fazla yagı cek
bu işi motor cok sıcak değilken ılıkken yap

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:36 ----------

s.a bu motorun lastik almak istiyorum dişli ama yaya sürter diyorlar ne yapmam lazım

uygun ölçüde alırsan hiçbir yere sürtmez.
4.10/18 swallow kullandım hicbiryere sürtme vs yapmadı,
ben o lastikten gayette memnunum, suan orjınal takılı o halen evde yedekte duruyor

benim lastik bu:
http://www.camgoz.com.tr/asp/product/1217/4-10-18-TT-CROSS-DESEN-344-IC-LASTIKLI
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
adem in ve benim işler bitmek üzere :)

W1l8A4.jpg


Roa8LY.jpg


bu arada benim ön lastikde 4 sene ve 17.000 km sonunda ömrünü tamamlamıs
neyseki yenisi evde hali hazırda beklemekte :)

654p7l.jpg


yLyJ8n.jpg


GoqWQb.jpg


zrWOvR.jpg
 
Katılım
6 Şub 2015
Mesajlar
125
Xtreme max ile uçanlardanım :DD hava filtresini değiştirmeyi planlıyorum orjinal hava filtremiz nedir acaba bilgisi olan var mı?
pB7LvN.png
[/url][/IMG]
 
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
180
Xtreme max ile uçanlardanım :DD hava filtresini değiştirmeyi planlıyorum orjinal hava filtremiz nedir acaba bilgisi olan var mı?
[url=http://hizliresim.com/pB7LvN][url]http://i.hizliresim.com/pB7LvN.png[/url][/url]


bildiğim kadarıyla tek bir filitre çeşiti var oda zaten mondial bayisinde bende ordan almıştım, birçok siteden araştırdım bulamadım, ama motokacar.com sitesindede olabilir

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------

arkadaşlar.... mondial yedek parça sitesinde ön amortisör keçeleri 36 TL fakat fiyatlar güncell mi bilmiyorum

http://www.mondialyp.com/parts/main_page_01/yedek_parca_urunleri.php?urun_id=15201851&kat_id=CROSS&parcakatid=GRS1-12036-862


birde bu sitedede ön amortisör keçeleri var fakat 43 TL ama komple takım mı bunlar değilmi anlayan varmı ve hangisi daha kalitelidir, zamanında arkadaşın biri 37x50x11 ölçülerinde amortisör keçelerini paylaşmıştı

http://www.cevizciogluyedekparca.com/urun/on-amortisor-kecesi-2li-italyan-37x50x11/11928
 
Katılım
1 Şub 2016
Mesajlar
12
ayağım kavruluyor ve o vitesdeki ses hala gitmedi

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------

Sis arkà tarafı fln uzatmadiniz dimi abi sonra alıpda olmazsa ben hiç oynamadan cenkito abı dedigin lastiği takabilirmiyim motorun orjinal haliyle
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
adem in ve benim işler bitmek üzere :)

http://i.hizliresim.com/W1l8A4.jpg

http://i.hizliresim.com/Roa8LY.jpg

bu arada benim ön lastikde 4 sene ve 17.000 km sonunda ömrünü tamamlamıs
neyseki yenisi evde hali hazırda beklemekte :)

http://i.hizliresim.com/654p7l.jpg

http://i.hizliresim.com/yLyJ8n.jpg

http://i.hizliresim.com/GoqWQb.jpg

http://i.hizliresim.com/zrWOvR.jpg

Bin gel artık abiiii :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:49 ----------

ayağım kavruluyor ve o vitesdeki ses hala gitmedi


Ayakları kavuruyor çünkü pegler motora çok yakın yapılmış. Aslında 5cm kadar geride olmalıydı. parmak uçlarıyla basmaya alışın benim gibi
 
Katılım
1 Şub 2016
Mesajlar
12
cenkito abi birde arka lastik senin dediğin ölcüler dimi ben orjinal haliyle alıp taksam biryere sürtmez ve hiç oynamıyacam motorla
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
tolgacan bu resim de benden sana :)

soldaki 2012 yazı sabah ac karınla sagdaki bu sabah ki halim

g8ln6L.jpg
 
Katılım
10 Şub 2015
Mesajlar
416
Xtreme ile Kuba Black Cat çok hoşuma gidiyor,
Ama boyum 170,,, Kullanabilirmiyim bu Xtreme yi merka ediyorum,
Bulunduğum yerde Mondial bayisi yok deneyecek olsam, 1.70 boya sahip olup bu Xtremeyi kullanan var mı?
Kuba Black Cati 170 boy ile kullanan varmış başlığında okuduğum kadarıyla ya da donanımhaber.com da da okumuş olabilirim,
Ayrıca Xtremeye Yamaha WR X çamurluğu uydurulabilirmi ki?
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
308
Vay Aslanım! Görmeyeli çıta gibi olmuşssun Cem. Maaşallah sana :)
Ooo Attila abicim nasılsın? Yoksun forumda özlettin valla :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:34 ----------

tolgacan bu resim de benden sana :)

soldaki 2012 yazı sabah ac karınla sagdaki bu sabah ki halim

http://i.hizliresim.com/g8ln6L.jpg
Cem bey Max e ayrı modifiye kendine ayrı valla :) maşallah :) Ben yine uzun yolcu yarın sabah karabatakla İzmir, silindiride alıcam yanıma izmirde bi usta bulursam takıcam...
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Vay Aslanım! Görmeyeli çıta gibi olmuşssun Cem. Maaşallah sana :)

sagolasın abicim tesekkürler :)

Cem bey Max e ayrı modifiye kendine ayrı valla :) maşallah :) Ben yine uzun yolcu yarın sabah karabatakla İzmir, silindiride alıcam yanıma izmirde bi usta bulursam takıcam...

az da olsa kendimize de baktık yani :)
iyi yolculuklar sana

bu arada adem' in blokda sona yaklastı, yakında istanbul yolcusu :)

 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
Selam millet,
25,26 Perşembe,cuma günü geçerli fuar davetiyelerim var isteyen varsa verebilirim. Kartal'da elden teslim edebilirim.
 
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
4
Herkese selamlar.
Forumdan okuyorak ve severek aldığım motorumu satıyorum...
Sahibinden de ilanım var 270255328 nolu ilan bana ait.
Motor Ankara'dır çok temiz kullanılmıştır bütün bakımları 140 km önce yapıldı debriyajı da yeni değişti lastikleri yeni. Düşünüp almak isteyen varsa (05319607928) telefon numaramdır fiyatta ufak birşeyler yine yaparım yanında birde hiç kullanmadığım evde duran Givi 50.4 M beden kaskı hediye edeceğim. Herkese iyi akşamlar.
 
Katılım
10 Şub 2015
Mesajlar
416
Xtreme MAx 200 ile 150 arasında fiyat olarak pek fark yok,
150 liliğin satışlarını olumsuz etkiler gibi,
Yeşil renk pek hoşuma gitmedi fotoğraflarda,KLX e özenmişler heralde :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:00 ----------

Arkadaşlar motorumu satıyorum. Detaylar ilan linkinde mevcuttur.
Not: Pazarlık konusunda istediğiniz kadar abartabilirsiniz, beni kızdırmak kolay değildir:)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-lifan-acil-satilik-lifan-xplore-200m-kusursuz-274388062/detay

Bu motor da güzele benziyor tip olarak,
Çamurluk tipi Xtreme ye göre daha hoş gözüktü gözüme, fakat motor bloğu gri değil de siyah olsaymış çok daha güzel dururmuş,
Bu Lifan Xplore nin sele yükseklği nedir,
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
adem sonunda max 210 cc bloguna kavustu ve sasesine taktı :cat:

http://i.hizliresim.com/8Zgvgd.jpg

Allah senden razı olsun abim.
Seni fena yorduk ama inan motor harika oldu.

Merak eden arkadaşlar için titreşim 90 ile giderken gayet normal daha fazla zorlamadım bi rodaj dönemimiz var.
Tork mükemmel boğulma vs yok 70, den sonra dahi ivmelenme var.
dün çok dik bir yokuşta yaklaşık 2km bayılmadan 70,80 de çıktım. Hatırlıyorum daha eğimsiz bir yokuşta motor 80 de kalıyordu boğuluyordu.
Sesi biraz arttı güzel tok ses veriyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst