Arkadaşlar hepinize merhaba,siteye yeni üye oldum ve yaklaşık bir aylık MC-X kullanıcısıyım,bir yıllık süre sarfındaki üçüncü motorum bu, daha once arora zoro 150 ve ybr 125 im vardı kesinlikle söyleyebilirim ki bu iki motordan da birkaç gömlek üstün bir motor MC-X, halen aktif olarak kullanmaktayım kışın ara vermek yok :=) hele ki ybr den sonra çok iyi geldi bu motor ybr tam bir dikiş makinası tamam çok az yakıyor fakat o kadar işte gitmiyor,neyse.Ben motoru alır almaz tabi gittim iridyum ngk buji ,pipo, modifiye konjektör ve bobin aldım motorun gaz tepkilerini iyileştirdiği kesin rolanti de gazı birden çevirince ufak motorlarda olan yığılma ortadan kalktı büyük cc li makina gibi tırr diye alıyor gayet iyi,bir de egzoz aldım komple headers lı 100 liraya çok memnundum fakat tüpün bağlantı noktasındaki ve ucundaki plastikleri bir günde eridi ve rezil oldu son olarakta susturucusu yolda giderken düştü egzoz içindeki geri basınç iyice yok olduğundan performans belli derecede düştü hafta içi orijinal egzoz unu takıp kafamı dinleyeceğim, başka bir tüp alana kadar.bir de 8000k xenon ve elcik ısıtma taktırdım aklında olan arkadaşlara tavsiyem far özellikle sürüşü çok iyileştiriyor,ısıtma da malum kış günü gayet hoş. kısa süre içinde 2.000 km yi devirdim şu ana kadar hiçbir sıkıntım yok her fırsatta teker yapıp canına okumama rağmen şu an için gayet iyi, motor da toplamda 8.000km civarı, benim paylaşabileceklerim şimdilik bu kadar, sizlere de birkaç sorum olacak ben motorun gidişini çok beğendim ve bunu daha da iyileştirmek istiyorum internette uzun süredir CC büyütme ile ilgili araştırmalar yapıyorum fakat MC-X için birşeyler okuyamadım acaba bir fikri olan yada bu işe kalkışmış arkadaşlar var ise tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Bir de son olarak cg ler için 6 ileri şanzuman kitleri mevcut acaba bu kitler bizim MC-X lere uyar mı :=) sayfayı biraz canlandıracağız gibi gözüküyor haydi bakalım arkadaşlar görüşlerinizi bekliyorum...