- Katılım
- 12 Haz 2012
- Mesajlar
- 8
http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=4164712909470&set=o.101231279946113&type=1&theater maxı97 motorun hangi model bilmiyorum ancak normalden performans olarak düşükse adım adım yapacaklarını anlatmaya çalışayım motorun sbap ayarı yapıldımı, eğer yaspıldıysa ve motorun km düşükse yani eski bir motor değilse(20.00 altı) öncelikle tam gaz yaptığında motorun bayılarak gitmesi yedire yedire gaz verdiğinde daha iyi olmasının mantığı karbüratör benzin yetiştirmiyor demektir. sana önerim karbüratörle fazla oynama düzen tutmaz eğer fab. hatalı ise servise götür desem ilgilinmezler ver 80 şengwey yada zongshen 150 lik(motor125 isede olur) ve cdı ünitesinide de değiştir(125 ise 150, 150 ise 200) bu şekilde toplam 120tl bir masraf yaparsın ve uğraşmazsın tamiri ile olduydu olmadıydı demezsin) şu performans ünitesinide es geçme 20-25 lira bişey bu ateşlemeyi şiddetlendiriyor ve sayısını arttırıyor, ha o zaman iridyum bujiyi hissedersin yani bu motorlkarın ateşleme sistemi çok güçlü olmadığı için iridyum bujiden sadece sağlamlığından faydalanıyorsun. eğer amkaradaysan sana yardımcı olurum. değilsede ancak buradan
yağ dada shell advance vsx 4t yi öneririm bu yağda dpa özelliği var bu motoru temizler motosiklette debriyaj balatası v
yağın içinde çalışır ve yağa balata tozu karışır bu yüzden bu özellik bu yağı bir adım öne çıkarır ben her 1000 km yağı değiştiririm. YAZILARI OKUDUM ŞİKAYETLERİ BU DURUM ÜZÜCÜ TABİ AMA MOTOSİKLET ARABA GİBİ DEĞİL HER ZAMAN İLGİ İSTER ZİNCİRİ VİDALARI VB VB.. BEN MR150 KULLANIYORUM. YA YAPMADIĞIM İŞKENCE KALMADI MOTORU İLE OYNAADIM BEN SİLİNDİR PİSTON BİYEL KOLUNU DEĞİŞTİRDİM ÜST KAPAĞIN SBAPLARINI BÜYÜTTÜM(İLK ÖNCE 4SABAP KAPAK TAKTIM AMA ÇIKARTTIM SONRA) ANKARADA servise olesine uğradım ben servise el dahi değdirmiyorum yemişim garantisini usta israr etti şole 2 dakika bindi geldiğinde yüzü bem beyaz olmuştu tek soru abi bune yaaa. oldu 25 yıldır motoro bindiğim için ben naçizane bu işlerden anlarım. anlamayan arkadaşlar motorla oynamasın eğer güvenilir bir ustası yoksa. dedim ya iyi yağ zincir bakımı karbüratör memesini bir çıtır büyült birde cdı besleme regilatörü ve iyi bir buji size çığlık attırır benim motorumbu
yağın içinde çalışır ve yağa balata tozu karışır bu yüzden bu özellik bu yağı bir adım öne çıkarır ben her 1000 km yağı değiştiririm. YAZILARI OKUDUM ŞİKAYETLERİ BU DURUM ÜZÜCÜ TABİ AMA MOTOSİKLET ARABA GİBİ DEĞİL HER ZAMAN İLGİ İSTER ZİNCİRİ VİDALARI VB VB.. BEN MR150 KULLANIYORUM. YA YAPMADIĞIM İŞKENCE KALMADI MOTORU İLE OYNAADIM BEN SİLİNDİR PİSTON BİYEL KOLUNU DEĞİŞTİRDİM ÜST KAPAĞIN SBAPLARINI BÜYÜTTÜM(İLK ÖNCE 4SABAP KAPAK TAKTIM AMA ÇIKARTTIM SONRA) ANKARADA servise olesine uğradım ben servise el dahi değdirmiyorum yemişim garantisini usta israr etti şole 2 dakika bindi geldiğinde yüzü bem beyaz olmuştu tek soru abi bune yaaa. oldu 25 yıldır motoro bindiğim için ben naçizane bu işlerden anlarım. anlamayan arkadaşlar motorla oynamasın eğer güvenilir bir ustası yoksa. dedim ya iyi yağ zincir bakımı karbüratör memesini bir çıtır büyült birde cdı besleme regilatörü ve iyi bir buji size çığlık attırır benim motorumbu




