- Katılım
- 18 Nis 2012
- Mesajlar
- 41
300 lira fazla ver mc-x al gözüm.pişman olmazsın 
Dostum dikkatini çekerim benim motorumda çıkan arizalardan bahsettim senin motorun da iyi olabilir servisinde allah kazadan beladan arızadan korusun maşallah diyelim ben kendi adıma konuşuyorum 3,160 lira çöpe attım üzerine su içtim eğer gerçek japon bir motora bindiysen mondialin gerçekten bi halta yaramadığını anlarsın. Ama ben mondial alıpta hiç sorun yaşamadım diyen kimseyi görmedim. Daha önce de söyledim eğer 80bin km yaparsa bu motor ücretsiz birine bağışlayacağım.6400 km deyim hiçbir problemim yok. 30.000 lere gelip bunlardan sadece far ampulu ve hortum sorunu ile karşılaşan kullanıcılar var. bence ya sizde yada size verilen motorda problem var. genele yaymayınız lütfen.