Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
mcx modelın arka lastık sadece 240 tl güle güle kullanın farkını göreceksınız on numara

Keşke motosikletim mcx olsaydı 240 tl seve seve verirdim :)Siyahınıda çıkarmışlar hasta oldum,ustaya bende arkasını komple mcx gibi yaptırsam ne kadar tutar dedim tahmini 400-500 dedi.Ama eminim ki orjinali gibi olmaz.O lastiğin 240 tl olması normal mıchelın dı galiba senin lastiklerde.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
mc x çıktıktan sonra bende mc mi sevmez oldum mondial bize yamuk yaptı motoru sahıbınde de satlıca cıkardım bu benim ikinci çin malı motorsikletim öncekınden yaklaşık 1500 lira zararıa verdim bunuda bu gidişle zararına verecek gibiyiz arayan soran yok. ikinci el fiyatlarını 1800 kadar indirmişler bizim satmamız zor gibi bu motoru degerinde... bunuda satabılırsem bu sonbahaqr yada ilk bahara dogru gidecem ybr 125 alcam sıfırından öyle düşünüyorum varsın az gitsin uz gitsin
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
mc x çıktıktan sonra bende mc mi sevmez oldum mondial bize yamuk yaptı motoru sahıbınde de satlıca cıkardım bu benim ikinci çin malı motorsikletim öncekınden yaklaşık 1500 lira zararıa verdim bunuda bu gidişle zararına verecek gibiyiz arayan soran yok. ikinci el fiyatlarını 1800 kadar indirmişler bizim satmamız zor gibi bu motoru degerinde... bunuda satabılırsem bu sonbahaqr yada ilk bahara dogru gidecem ybr 125 alcam sıfırından öyle düşünüyorum varsın az gitsin uz gitsin

Bence aralarında çok fark yok dostum o kadar zarar etmeye de değmez.Desen ki gidip 250 cc alcam o zaman anlarım seni ama 150 cc yi satıp 125 cc yi zarar ederek alman mantıklı değil.Ben motorsikletimi değiştirmeyi düşünsem bile 150 mc yi zararına satmak yerine ikinci motor olarak kullanmayı düşünüyorum.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
senin fikrin daha güzel ama bizde ikinci motoru bunun parasının almadan tamamlayacak durum yok benim sitemim motora değil bir sene içinde aynı katağoride iki üçtane model cıkarması birde ybr lerin daha az yakıp ikinci elinin kuvvetli olmasından dolayı yoksa sıfır mc x alacaktım da ne bileyim işte bu mondiale gıcık kaptın satabilirsen aklımda o tip bir şey var sağol yorumların ve de düşüncelerin için arkadaş,
 
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
102
fazladan bi disk fren değişik ön çamurluk biraz daha rahat sele satıpta mc mi X yapmaya yetmedi..
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
1-Arkadaşın sorusu saçma,dünyada motosikletlerin ortak bir cc.sınıflandırması vardır.50,100,125,150,200,250,400,500,600,650,750,1000,1100,1150,1200,1300,1500,1800cc.gibi.Eğer bir motosikletin cc.si bu değerlerin hangisine yakınsa,o değerle anılır.
2-Senin cevabın yanlış,motsikletlerin vergilendirme cc.leri,51-250cc,251-650cc,651-1200cc ve 1201cc den büyük şeklindedir.

Ayrıca senin mesajını örnek olarak vermem aynı sayfa üzerinde olması nedeniyledi.Yani herhangi bir kasıt yok.Geçmiş sayfalara bakarsak böyle onlarca saçma soru ve cevap bulabiliriz.:bounce:
o soru benim oluyor sanırım. saçma falan değil. çünkü apache 150 cc de var 160 da 180 de. dünyada motosikletlerin ortak bir cc.sınıflandırması dersek bu yanlış olur. o zaman o 160 lar 180 ler ne ayak. ben sorumu sordum arkadaş bildiği gibi cevap verdi olay bu bu yüzden bu soruları ciddiyetsiz bulup foruma yazmak istemeyen kendi bilir.
 
Katılım
9 Eki 2011
Mesajlar
160
ben ybr cilere inat mc x alıyorum arkadaşlar. ramzey karaca 100 cc motorum vardı 10 bin küsürde aldım 7 ayda + 15 bin km yaptım motor 25 bine geldiğinde sattım 1 defa bile yolda bırakmadı hemde kışın bindim yağmurda çamurda. sen çin malına bakarsan oda sana bakar. üstelik ilk motorumda 2004 japon ybr idi anlamıyorduk kurye motorunu kaktırdılar çok başımı agrıttı çok yolda bıraktı.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
bırakın şu ybr cbf sacmalıklarını yaa arkadaşlar motosıklet motosıklettır sen adam gıbı kullanırsan bakarsan sorun cıkmaz ben pıonner motosıkletımı 4 sene 80 bın km re sorunsuz kullandım .
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
o soru benim oluyor sanırım. saçma falan değil. çünkü apache 150 cc de var 160 da 180 de. dünyada motosikletlerin ortak bir cc.sınıflandırması dersek bu yanlış olur. o zaman o 160 lar 180 ler ne ayak. ben sorumu sordum arkadaş bildiği gibi cevap verdi olay bu bu yüzden bu soruları ciddiyetsiz bulup foruma yazmak istemeyen kendi bilir.
Valla o ayakları apaçicilere ve apaçilere sorucaksın:p
Bizim buralarda öyle ayak paça,kelle paça bulunmaz:wiinkk:
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
Bende bu gün 150 MC X aldım. Ruhsat ve plakasını kendim yaptıracağım. Şimdik 150 ZAT kullanıyorum. Fakat ZATıda satmayacağım. Plakadan sonra kullanmaya başlayınca izlenimlerimi yazarım.
 
Katılım
9 Eki 2011
Mesajlar
160
herkese selam. mc x imi aldım. arka bağaj ve yan çantalar alacam en hesaplı ve kaliteli olarak tavsiye edecek olan varsa sevinirim.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Bende bu gün 150 MC X aldım. Ruhsat ve plakasını kendim yaptıracağım. Şimdik 150 ZAT kullanıyorum. Fakat ZATıda satmayacağım. Plakadan sonra kullanmaya başlayınca izlenimlerimi yazarım.

herkese selam. mc x imi aldım. arka bağaj ve yan çantalar alacam en hesaplı ve kaliteli olarak tavsiye edecek olan varsa sevinirim.

arkadaşlar hepinize hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız güle güle kullanmanızı dılerim

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:04 ----------


hareketlensın bıraz topic
 
Katılım
29 May 2011
Mesajlar
26
arkdaslar merhaba 4. ayda aldıgım mc suanda 12.000 km ye yaklastı ama hala viteslere gecişte takılma gibi konular oluyor ilk zamanlar gecer denmişti hala gecmedi ne yapmak lazım saygılar ...
öncelıkle slm lr 4000 km deyım ben makına mc var aynı sorun ben dede vardı ben motoru parcalattırdım sanzıman dıslıllerını komple degıstırdım sorun ortadan kaltı ben de ozellıkle 2. fıteste ıken zorlanmalarda motor sankı fıtesten atacakmıs gıbı yapıyordu ve fıteslere gecmesı zor ıdı suan da hıcbır sorunum kalmadı senın sorunun da benım kıne ben zıyorsanırım ıyı seyırler
 
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
102
yeni alanlara hayırlı olsun güzel makine şu vites geçişleri ve arka fren pedalı takıntı olmaz inşallah sizde benim gibi :)
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
arka frenin neyi varki hocam bende almayı düşünüyorum mc x roadracer nasipse bu ay alacağım :)
 
Katılım
29 May 2011
Mesajlar
26
slm lr

Arkadaslar ben jıgle ısıne takıntılı oldum sankı sorun su jıgleyı cektıgımızde dewrın yukselmesı mı gerekıyo benım sorunum bu konu hakkın da bılgısı ve deneyımı olan arkadas varmıdır benım bıldıgım sıgle cekılın ce zengın benzın karısımın dan dolayı dewrın bıraz yukselmesıdır konu hakkkında yardım lutfen
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst