Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı altında lütfen yorumlarınızı yazınız,kulandığınız motorsikletleri ilgili formlarda tartışıp geliştirin ve sorunlarınız varsada bu bağlamda çözünüz.Herkes bütçesi içersinde terciğini yapıyor bir açıdan ve bu terciğinde aldığı motoru sorunsuz kullanmak istiyor,bu kullanımda bazen servis sıkıntısından,bazen kullanım hatasından bazende reklamik tespik edilen komplekslerinden dolayı sıkıntılar yaşıyor.Ve bu sıkıntıları bilinçli veya bilinçsiz formlarda yansıtıyor.Bunu bireysel kompleks olarak görüyorum.Lütfen arkadaşlar herkes kendi motorunun kendi formunda AR-GE'sini yapsın,bu şekilde tercihler objektif oluşan bilgi paylaşımını okuyan motor sevdalılarıda tercihlerini en güzelde yapar ve yaptıkları tercihte hayal kırıklığına uğramazlar.Bence hiç birimiz bu satışını yapan motosiklet firmaların piyonu değiliz;sadece tüketicileriyiz.Kısıtlı bütçelerimizi en verimli tercih içinde kullanıp;motosikletlerimizle mutlu bir şekilde ulaşımlarımızı gerçekleştiririz.Sevgilerimle.......