Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Bu gün itıbarı ile mc x almış ve 40 km yapmış bulunmaktayım .Şu an kullanışı fena değil gercekten tıtreşim yok vırajlara gırişi on numara frenleme güzel tipi hoş lastıkler ebat olarak güzel nayloooooon dıye yazması ayrıca ferahlatıcı bakalım ılerleyen zamanlarda ne olacak burda paylaşırım sızlerle ama bı cok motosıklet kullanmış bırı olarak benı mutlu ettı aldığıma pişman değilim inşallah ta pişman olmam
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin
eyvallah teşekkür ederım . Fakat yanılmıyorsam senın satılık ılanına rastladım merak ettım neden satıyorsun dıye sorsam cokmu özel olur .Ayrıca 500 evler ile küçükköy yol ayrımında bulunan petrol ofısının küçükköy yol ıstıkametınde hemen karşısındayım sünnet kıyafetlerı satan mağaza buyur beklerım cayımızı kahvemızı ikram edelım

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------


evet buda yenı motosıkletım ulen sanki bmw aldım heeeeee
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
Bu gün itıbarı ile mc x almış ve 40 km yapmış bulunmaktayım .Şu an kullanışı fena değil gercekten tıtreşim yok vırajlara gırişi on numara frenleme güzel tipi hoş lastıkler ebat olarak güzel nayloooooon dıye yazması ayrıca ferahlatıcı bakalım ılerleyen zamanlarda ne olacak burda paylaşırım sızlerle ama bı cok motosıklet kullanmış bırı olarak benı mutlu ettı aldığıma pişman değilim inşallah ta pişman olmam

askon senden bir tek dileğim var mutlu ol yeter :rendeer:

şaka bi yana daha önce kullandıgın motorları yeni motorunda hissettiklerini ve karşılaştırma yapabilirmisin?
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Bu gün itıbarı ile mc x almış ve 40 km yapmış bulunmaktayım .Şu an kullanışı fena değil gercekten tıtreşim yok vırajlara gırişi on numara frenleme güzel tipi hoş lastıkler ebat olarak güzel nayloooooon dıye yazması ayrıca ferahlatıcı bakalım ılerleyen zamanlarda ne olacak burda paylaşırım sızlerle ama bı cok motosıklet kullanmış bırı olarak benı mutlu ettı aldığıma pişman değilim inşallah ta pişman olmam

hayırlı olsun Usta Allah kaza bela vermesin,Çin'den yetkililer meil atmış Askon'u nasıl buluruz diye sana plaket vericeklermiş,15 senedir Çin üretimi motosiklet kullandıgın için :)
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
valla bu zor karşılaştırma olur çünki bu motosıkletle henüz 42 km re yol yapmış bulunmaktayım onunla ama benım pıonner marka bı motosıkletım vardı 4 sene kullandım cok gezılerım oldu 200 cc idi ve tek bır arıza cıkarmadı 4 sene dıle kolay şimdi dıyorumki keşke onun kadar torklu ve kuvvetlı olsaydı ama daha yenı acılırsa durum dahada netleşir şu an yenı ama memnunum ıyı olacağı kanaatındeyım

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:58 ----------

hayırlı olsun Usta Allah kaza bela vermesin,Çin'den yetkililer meil atmış Askon'u nasıl buluruz diye sana plaket vericeklermiş,15 senedir Çin üretimi motosiklet kullandıgın için :)
eyvallah teşekkür ederım usta haklısın bu kadar sene hep çinli japon hiç yok ama bu kadar kullanan ınsan var onlara katkıda bulunmak lazım
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
15
Bu gün itıbarı ile mc x almış ve 40 km yapmış bulunmaktayım .Şu an kullanışı fena değil gercekten tıtreşim yok vırajlara gırişi on numara frenleme güzel tipi hoş lastıkler ebat olarak güzel nayloooooon dıye yazması ayrıca ferahlatıcı bakalım ılerleyen zamanlarda ne olacak burda paylaşırım sızlerle ama bı cok motosıklet kullanmış bırı olarak benı mutlu ettı aldığıma pişman değilim inşallah ta pişman olmam
Hayırlı uğurlu olsun,askon biraderim.Artık bizler MC & MC-X kullanıcıları olarak bir FanClub kurmalıyız diye düşünüyorum,hadi rasgele.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
242
eyvallah teşekkür ederım . Fakat yanılmıyorsam senın satılık ılanına rastladım merak ettım neden satıyorsun dıye sorsam cokmu özel olur .Ayrıca 500 evler ile küçükköy yol ayrımında bulunan petrol ofısının küçükköy yol ıstıkametınde hemen karşısındayım sünnet kıyafetlerı satan mağaza buyur beklerım cayımızı kahvemızı ikram edelım

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------


evet buda yenı motosıkletım ulen sanki bmw aldım heeeeee

Yeni motorunuz hayırlı olsun. Çok merak ettiğim bir model.
Galiba komşuyuz, ben Ali Fuat Başgil'in oralarda oturuyorum.
Bende kuba kh125-12d var,bunu görünce dedim yoksa kubayı satıp bunu mu alsam :)
Müsait olduğunuz bir gün buluşalım..
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
eyvallah teşekkür ederım . Fakat yanılmıyorsam senın satılık ılanına rastladım merak ettım neden satıyorsun dıye sorsam cokmu özel olur .Ayrıca 500 evler ile küçükköy yol ayrımında bulunan petrol ofısının küçükköy yol ıstıkametınde hemen karşısındayım sünnet kıyafetlerı satan mağaza buyur beklerım cayımızı kahvemızı ikram edelım

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------


evet buda yenı motosıkletım ulen sanki bmw aldım heeeeee


mcx almak için satmayı düşünüyorum :)Ayrıca senin dükkan benim işe gidiş geliş güzargahım üzerinde uğrarım mutlaka
 
Katılım
18 Ağu 2011
Mesajlar
10
____

mrb bende almayı düşünüyorum motordan cok hoşuma gitti ama ilk kez vıteslı kullanacagım iyi bir başlangıc olurmu bılgı verırmısınz. sımdıden tesekkrler
istanbul - G.O.P VE edırne cevresınde 150 mc satan varsa ıletısıme gecebılırmı bende
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mrb bende almayı düşünüyorum motordan cok hoşuma gitti ama ilk kez vıteslı kullanacagım iyi bir başlangıc olurmu bılgı verırmısınz. sımdıden tesekkrler
istanbul - G.O.P VE edırne cevresınde 150 mc satan varsa ıletısıme gecebılırmı bende

özelden mesaj attım.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
cbf ler için cbf alana yanında 10 lt yağ hediye diye espri yaparlar :) çünkü herkes yağ yaktığını bilir.

Yaa kim yapıyormuş o esprileri? Bizler neden hiç duymuyoruz? 2 Yıla yakın CBF150 sürdüm. 1ml bile yağ yakmadı arkadaş! Nedir bu yağ muhabbeti?!. 3-5 kişi çıkıp CBF150 yağ yakıyor diyor; hop çin malı kullanıcıları "Aaa, CBF150 yağ yakıyor! Ne dandik motor!" muhabbetine başlayıp bir nevi masturbasyon yapıyor! Kötüyü 'iyi' gösterme sevdasıyla rakiplerini kötülemeye çalışmak ciddi bir komedi!

Objektif olabilmek lazım! SYM'nin XS125k modeli 2850 liraya satılıyor. Mondial'in 150mcx modeli ise 2950. Şimdi bir tarafta Taiwan menşeili, 5000km dayanıklılık yarışmalarında dünya şampiyonu bir marka ve onun commuter modeli; diğer tarafta Çin malı, sınıfına göre ciddi ciddi fazla yakan ve ufak tefekte olsa titiz kullanıcıların canını sıkacak problemler çıkaran bir model.. Hangisini almak daha mantıklıdır burada?..

Kesinlikle alınmaz demiyorum. Amacım kötülemekte değil. Ama burada yazılanları gördükçe 'pes artık kardeşim' diyorum. CBF150 yada YBR125 nere Mondial 150mc nere arkadaşlar?! Yapmayın etmeyin!
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Yaa kim yapıyormuş o esprileri? Bizler neden hiç duymuyoruz? 2 Yıla yakın CBF150 sürdüm. 1ml bile yağ yakmadı arkadaş! Nedir bu yağ muhabbeti?!. 3-5 kişi çıkıp CBF150 yağ yakıyor diyor; hop çin malı kullanıcıları "Aaa, CBF150 yağ yakıyor! Ne dandik motor!" muhabbetine başlayıp bir nevi masturbasyon yapıyor! Kötüyü 'iyi' gösterme sevdasıyla rakiplerini kötülemeye çalışmak ciddi bir komedi!

Objektif olabilmek lazım! SYM'nin XS125k modeli 2850 liraya satılıyor. Mondial'in 150mcx modeli ise 2950. Şimdi bir tarafta Taiwan menşeili, 5000km dayanıklılık yarışmalarında dünya şampiyonu bir marka ve onun commuter modeli; diğer tarafta Çin malı, sınıfına göre ciddi ciddi fazla yakan ve ufak tefekte olsa titiz kullanıcıların canını sıkacak problemler çıkaran bir model.. Hangisini almak daha mantıklıdır burada?..

Kesinlikle alınmaz demiyorum. Amacım kötülemekte değil. Ama burada yazılanları gördükçe 'pes artık kardeşim' diyorum. CBF150 yada YBR125 nere Mondial 150mc nere arkadaşlar?! Yapmayın etmeyin![/QUOTE

Tekirdağlı hemşerim bayramda ordayım benim motorla bir gezintiye çıkarayım seni belki kullanınca 150 mc hoşuna gider.2 yıl cbf kullandım ama temiz kullandım.Motorsikletini bakımlı kullanırsan ve fazla yormazsan honda veya mondial farketmiyo güle oynaya biniyosun.cbf Türkiyede peynir ekmek gibi satıyo bunu herkes biliyo ama bizim sevdamız mc.Ben mondialin diğer motorlarını savunamam ama mc nin sonuna kadar arkasındayım arkadaş.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Hemşehrim; zaten kesinlikle 'alınmaz' gibi birşey söylemiyorum. Bende boyutlarımdan dolayı (1.93cm ve 95 kilo) MC-X'e çok beğenerek bakıyorum mesela.
Fakat yalnızca MC yada MC-X'i övmeye çalışırken bu segmentte yıllardır kendisini kanıtlamış Yamaha YBR125 veya CBF150'ye bok atılması pek şık durmuyor diye düşünüyorum.
Olay bundan ibaret. Yoksa çin malları arasında en alınası birkaç modelden biri. Bundan kimsenin şüphesi olmasın.
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Hemşehrim; zaten kesinlikle 'alınmaz' gibi birşey söylemiyorum. Bende boyutlarımdan dolayı (1.93cm ve 95 kilo) MC-X'e çok beğenerek bakıyorum mesela.
Fakat yalnızca MC yada MC-X'i övmeye çalışırken bu segmentte yıllardır kendisini kanıtlamış Yamaha YBR125 veya CBF150'ye bok atılması pek şık durmuyor diye düşünüyorum.
Olay bundan ibaret. Yoksa çin malları arasında en alınası birkaç modelden biri. Bundan kimsenin şüphesi olmasın.

Yıllardır kendisini kanıtlamış diye yazdığın motosikletlerden birini adını sil bence...:)
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Hemşehrim; zaten kesinlikle 'alınmaz' gibi birşey söylemiyorum. Bende boyutlarımdan dolayı (1.93cm ve 95 kilo) MC-X'e çok beğenerek bakıyorum mesela.
Fakat yalnızca MC yada MC-X'i övmeye çalışırken bu segmentte yıllardır kendisini kanıtlamış Yamaha YBR125 veya CBF150'ye bok atılması pek şık durmuyor diye düşünüyorum.
Olay bundan ibaret. Yoksa çin malları arasında en alınası birkaç modelden biri. Bundan kimsenin şüphesi olmasın.

tekırdağlı hemşerım bende muratlı lıyım öncelıkle sana şöyle bır sey dıyeyım motosıklet markaları ve modellerı kımsenın tapulu malı değil ve bunun üzerınden kımsenın cebıne para gırmıyor ben 4 sene pıonner marka motosıklet kullandım ve tek bır ufak anahtar dahı değmedı motoruma ve cok gezıler yaptım cokta cbf motosıklete sahıp arkadaşlarımı yollarda beklemek durumunda kaldım .ve motosıkletımı yıne gönul rahatlığı ile tekırdağa hemşerıme sattım yanında tamırcısı ile gelmış motosıkletı cok beğendıler sorun olmadığı için alıp gıttıler şimdi bu demek değildırki çin mallarının hepsı ıyı honda ve yamahanın pabucunu dama attırır öyle bır sey yok ama yenı değiliz ne nedır bılıyoruz cbf ın ne kadar motosıklet olduğu aşikar ortada ama bu ahmet adındakı bır arkadaşımın cbf almasıyla ılgılı değil bu hondanın ayıbı bız tıtan ve cgl cg modellerınden sonra hondanın getıreceği motorun daha kalıtelı olmasını beklerdık nıye avrupada bu model yok ta bızde var hamde durumu ortada olmasına rahmen pazar payı ıyı kısadan anlatmak istedığım baz aldığımız kalıte her zaman yamaha ve honda olmalıyken neden bazılarımız dığer modellere yönelıyoruz yanı cınlıler ve onları ıthal edenlere ayıp olmasın dıyemı satın alıyoruz x max scooter da en sevdığım model bütce olarak 10 bın tl hop bırı cıkıyor parca için 75 tam gun bekledım dıyor ama bır çinli hala yoluna devam edıyhor hemde parca bolluğundan boğuluyor .Daha bu gun arkadaşım bır parca lıstesı yapmış nedense yedek alıp kenarda tutmak istıyor sebebı bu alttakı tutara bakıyorum 115 tl mümkün değil honda ve yamahada bu fıyatlara bunları almak en az 400 tl harcarsın yanı hesap kıtap meselesı şimdi cbf ybr apaçi ve diğer 150 cc ler hepsının vazıfesı aynı haa ben satarken 1 lıra zarar ederım szler 500 tl zarar edersınız ama asıl sorun şurda bızler camur atmayalım derken nedense cbf sahıplerı şahlanıyor bı karıştır sahıbınden com u bak kaç para fıyatlar istenıyor ben bunu anlayamıyorum benım için alt tarafı cbf o kadar ama abartmıyorum ismı mondıal olabılır ama mcx gercekten kalıtelı bunu zamanla daha ıyı göreceğiz en azından mcx kurye motoru değil güzel tarafı bu
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
15
Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı altında lütfen yorumlarınızı yazınız,kulandığınız motorsikletleri ilgili formlarda tartışıp geliştirin ve sorunlarınız varsada bu bağlamda çözünüz.Herkes bütçesi içersinde terciğini yapıyor bir açıdan ve bu terciğinde aldığı motoru sorunsuz kullanmak istiyor,bu kullanımda bazen servis sıkıntısından,bazen kullanım hatasından bazende reklamik tespik edilen komplekslerinden dolayı sıkıntılar yaşıyor.Ve bu sıkıntıları bilinçli veya bilinçsiz formlarda yansıtıyor.Bunu bireysel kompleks olarak görüyorum.Lütfen arkadaşlar herkes kendi motorunun kendi formunda AR-GE'sini yapsın,bu şekilde tercihler objektif oluşan bilgi paylaşımını okuyan motor sevdalılarıda tercihlerini en güzelde yapar ve yaptıkları tercihte hayal kırıklığına uğramazlar.Bence hiç birimiz bu satışını yapan motosiklet firmaların piyonu değiliz;sadece tüketicileriyiz.Kısıtlı bütçelerimizi en verimli tercih içinde kullanıp;motosikletlerimizle mutlu bir şekilde ulaşımlarımızı gerçekleştiririz.Sevgilerimle.......
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
31
ya arkadaşlar iyide hoşta herkes övüyoda gitti gidiyorda sahibinden de diğer sitelerde daha 10 günlük 1 aylık mr mc mc x ler var.yani ne oluyorda bütün millet satıyor kaçıyorlarmış gibi. bende almayı düşünüyordum bu kadar çok 2. eli görünce vazgeçtim bunun yerine 2000 model mz aldım temiz mz i de bilen bilir daha çok çin malı öldürür düşünün derim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst