- Katılım
- 16 Mar 2011
- Mesajlar
- 11
arkadaşlar herkeze merhaba.
Uzun zamandır forum'a girmiyordum iş,gezi vs.sebebiyle.motorum şu an 1800 km de 500 km bakımını serviste,1000 km bakımını ise atilla abimizin yardım ve önerileri ie kendim yapmıştım.cuma günü ise ilçemiz mondial servisi olan tahtalı motor da bakımını yaptırdım.lastikleri pek güvenli bulmadığım için onlarıda değiştirttim.arkadaşlar kafama bir konu takıldı yağ hakkında.servis çalışanı 15-50 w yağ kullanmamı önerdi.ben ise kalın gelmezmi dediğim de bunu kullan dedi ve sehell 15-50 w yağ verdi.sizce kullanmalımıyım?
Bir de aynı gün balıkesir kütahya yolun da akşam seyrederken bir otomobil arkadan tehdit etti.yolun çok şeritli olmasına rağmen ve en sağ şeritte seyretmeme rağmen az daha sağa manevra yapsam şarampole yuvarlanıcam buna rağmen sol aynaya değmesine bir karış kalmıştı.bu ilk değildi.daha önce de bursa balıkesir yolunda aynı şeyi tır yapmıştı gazı az kessem ezip geçecek.işin kötü tarafı ise gece olması ve endişe sebebiyle plakaları da alamadım.kesinlikle yola boş çıkmamak gerek.belki pek mantıklı gemeyebilir ama yaşayan bilir ancak.düşünün gece yoldasınız ıssız bir yol aynı şey başınıza geldiğinde ne yapardınız bilmiyorum ama güvenlik için kesinlikle gerekli artık şunu anladım araçlarında silah taşıyanlar kesinlikle hak veriyorum.aslında arkadan gelen tehlike için pek fazla yapabilecek bir şey yok ama tedbir,tedbirdir.
Herkeze kazsız belasız sürüşler diliyorum...
---------- Post added at 22:35 ---------- Previous post was at 22:29 ----------
aslında bunlara sürücü veya şöför demek çok yanlış.bunlar trafik teröris ti demek doğru
Uzun zamandır forum'a girmiyordum iş,gezi vs.sebebiyle.motorum şu an 1800 km de 500 km bakımını serviste,1000 km bakımını ise atilla abimizin yardım ve önerileri ie kendim yapmıştım.cuma günü ise ilçemiz mondial servisi olan tahtalı motor da bakımını yaptırdım.lastikleri pek güvenli bulmadığım için onlarıda değiştirttim.arkadaşlar kafama bir konu takıldı yağ hakkında.servis çalışanı 15-50 w yağ kullanmamı önerdi.ben ise kalın gelmezmi dediğim de bunu kullan dedi ve sehell 15-50 w yağ verdi.sizce kullanmalımıyım?
Bir de aynı gün balıkesir kütahya yolun da akşam seyrederken bir otomobil arkadan tehdit etti.yolun çok şeritli olmasına rağmen ve en sağ şeritte seyretmeme rağmen az daha sağa manevra yapsam şarampole yuvarlanıcam buna rağmen sol aynaya değmesine bir karış kalmıştı.bu ilk değildi.daha önce de bursa balıkesir yolunda aynı şeyi tır yapmıştı gazı az kessem ezip geçecek.işin kötü tarafı ise gece olması ve endişe sebebiyle plakaları da alamadım.kesinlikle yola boş çıkmamak gerek.belki pek mantıklı gemeyebilir ama yaşayan bilir ancak.düşünün gece yoldasınız ıssız bir yol aynı şey başınıza geldiğinde ne yapardınız bilmiyorum ama güvenlik için kesinlikle gerekli artık şunu anladım araçlarında silah taşıyanlar kesinlikle hak veriyorum.aslında arkadan gelen tehlike için pek fazla yapabilecek bir şey yok ama tedbir,tedbirdir.
Herkeze kazsız belasız sürüşler diliyorum...
---------- Post added at 22:35 ---------- Previous post was at 22:29 ----------
aslında bunlara sürücü veya şöför demek çok yanlış.bunlar trafik teröris ti demek doğru