Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
benım motor 1800 kılometrede oldu hıc servıse ugramadım uc kere yag degıştırdım acaba 2000 bakımına servıse gıtsem servıs şimdıye nerdeydın sen kardeşim dermı ne gıbı bakımlar cıkarabılır bırde castrol magnetic 10/40 kormuştum şimdı hangı yagı koymayı tavsıye edersınız yaz gunlerınde

ramazan abi servis artık garantiden çıkmış diyebilir insafına kalmış eğer gidersen birde yağ olarak magnetic 10/40 koyma debriyajı yersin kısa süre içinde yağa gelincede 15/50 motosiklet yağı koyabilirsin yazın 10/40 ince gelir saygılar
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
MC nin el kitabinda yaz kis ayrimi yapilmamis 10/40 yaziyor o kadar. Fakat ben bugün Castrol Power1 15/40 motosiklet yagi aldim servise teslim ettim.
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
aynı şey benim başıma geldi 800 de kendim değiştim yağını....sora 1500 de ikitelli servise gittim ... garantiden çıktın sen "olmaz" dedi ikitelli (alarm, xenon, hatta çantamın büyük oluşu bile kusurlu olduğumu söylediler) sora nazilli yi aradım durumu anlattım anyayış gösterdiler bidaha olmasın şartı ile tmm sen yetkili servisten başka yere gitme dediler.. 2000 km de b.paşada başka bir yetkili servise gittim durumu onlara da anlattım ...ya sen ilk bana gelseydin ben hiç sorun çıkarmazdım dedi hatta .. bakımı yaptı paramı aldı ...2000 km bakımı için kaşe basıcak ilk bakım yerine ilk gittiğim servis tamamen işgüzarlıktan "İPTAL" diye bir not düşmüş onu gördü ben şimdi basmıyım da kaşeyi sen bi ara merkezi onlar beni bi arasın falan filan ...sanki memleket meselesiymiş gibi 3. gündür telefon trafiği yaşıyorum şimdi... yani sen benim gibi fazla uzatmadan yakın yetkili servisleri bi dolaş biri kabul etmez biri kabul eder ve sürekli oraya gider orda halledersin işini...
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
aynı şey benim başıma geldi 800 de kendim değiştim yağını....sora 1500 de ikitelli servise gittim ... garantiden çıktın sen "olmaz" dedi ikitelli (alarm, xenon, hatta çantamın büyük oluşu bile kusurlu olduğumu söylediler) sora nazilli yi aradım durumu anlattım anyayış gösterdiler bidaha olmasın şartı ile tmm sen yetkili servisten başka yere gitme dediler.. 2000 km de b.paşada başka bir yetkili servise gittim durumu onlara da anlattım ...ya sen ilk bana gelseydin ben hiç sorun çıkarmazdım dedi hatta .. bakımı yaptı paramı aldı ...2000 km bakımı için kaşe basıcak ilk bakım yerine ilk gittiğim servis tamamen işgüzarlıktan "İPTAL" diye bir not düşmüş onu gördü ben şimdi basmıyım da kaşeyi sen bi ara merkezi onlar beni bi arasın falan filan ...sanki memleket meselesiymiş gibi 3. gündür telefon trafiği yaşıyorum şimdi... yani sen benim gibi fazla uzatmadan yakın yetkili servisleri bi dolaş biri kabul etmez biri kabul eder ve sürekli oraya gider orda halledersin işini...[/QUOTE

Sorunun kaynağı Mondimotor Ömer.Sanki her şeyi kitabına uygun yapıyorlarmış senin alarmına,çantana vs karışıyor.Motorsikletin m sini bilmiyor o adam onun ne haddine servis kitapçığın iptal diye not düşmek bende motorumu ordan aldım ama pişman etti beni.Tek yetkili servis onlar kalsa yinede götürmem motorumu oraya o kadar sevmiyorum işte.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
neyse bakalım artık 2000 bakımına servıse gotururum alırsa alır bakar bakımına almassada pekte tın yanı zaten memnun etmemeye başladı 1000 lıra zararına gene satarım bu mondıyı
 
Katılım
26 Tem 2011
Mesajlar
2
Geçtiğimiz pazar sizlerin yorumlarıyla gidip hemen bir 150 mcx aldım .. Perşembe günüde teslim alıcam yararlı bilgileriniz ve paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim.. Kısmetse rodajını istanbuldan izmire gidip gelerek yapmayı planlıyorum.Tecrübelerim sayfaya akacaktır iyi akşamlar :)
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
ben yan çanta demiri takmak istiyorum ... (açılıp kapanabilen ybr tipi ) ist da nerde bulurum acaba ... bilen varmı bi yere sordum arka demir ile takım olduğunu ayrıca veremeyeceğini söylemişti ...
 
Katılım
26 Tem 2011
Mesajlar
2
Kardeşim güvenilir sağlam bildiğim bir kaç yer var.. Biri şişli tarafında feyizoğlu,şirinevlerde aymotor var,hudson deri var.. bunlardan birinden bulabilirsin ..
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
ben yan çanta demiri takmak istiyorum ... (açılıp kapanabilen ybr tipi ) ist da nerde bulurum acaba ... bilen varmı bi yere sordum arka demir ile takım olduğunu ayrıca veremeyeceğini söylemişti ...
Yaptığım araştırmalarda MC ye göre yan çanta demiri bulamamıştım.Daha sonra honda titandan çıkma bir yan çanta demiri bulup,bir demircide MC ye göre adapte ettirmiştim.

ac4qs3.jpg
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Yaptığım araştırmalarda MC ye göre yan çanta demiri bulamamıştım.Daha sonra honda titandan çıkma bir yan çanta demiri bulup,bir demircide MC ye göre adapte ettirmiştim.

Necatik35 abi, nerelerdesin abi ya.. Hic bir festivale de gelmedin. Karsiyaka Yamanlardaki Izmot un festivaline gelecek misin? Bizim Edremit Körfezi Motosiklet Grubu suan 6motor olarak yolda. Nasipse cuma cumartesi bende arkadan gidecegim.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Necatik35 abi, nerelerdesin abi ya.. Hic bir festivale de gelmedin. Karsiyaka Yamanlardaki Izmot un festivaline gelecek misin? Bizim Edremit Körfezi Motosiklet Grubu suan 6motor olarak yolda. Nasipse cuma cumartesi bende arkadan gidecegim.
Ahhhh be Atillacığım son yıllarda festivallerin boku çıkmış durumda.Nerede o eski festivaller.Şimdilerde üç tane kıçı kırık motorcu akıllarına esiyor ve festival düzenliyorlar.İş tamamen ticarete yönelik oldu.Bu sene düzenlenen festivalleri sayamaz oldum :)Bu nedenle hiç bir festivale gitmemeye karar verdim.Ayrıca bu izmot çularda kimdir bilmiyorum.Sanıyorum internet üzerinde kurulmuş bir grup.Eskilerde bu festivalleri resmi klüpler düzenlerdi ve gayet hoş olurdu.Bu güne kadar EMOK ve MARMOK un(ilk ikisi)düzenlediği festivaller dışında güzel bir organizasyon görmedim.Sizlere iyi eğlenceler diliyorum.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Abi, dedigin ticari kaygi EMOK ta tavan yapmis. Giris ücretinin alindigi tek festival ve karsiliginda hic bir sey sunulmamis. Hava sartlarinin kötü olup dere yataginda yüzen cadirlarda tuzu biberi olmus. Kimle konussam artik EMOK a gitmem diyor. Bu sene 10riders'in Hanlar mevkiinde düzenledigi kazdagi motosiklet festivali (balikesir motosiklet festivali) ve Somalilarin Dikilide düzenledigi festival bana göre cok güzeldi ve cok eglenceli gecti. Hele Dikilideki festival tam bir tatil havasinda gecti. Tüm gün denizden cikmadik. Islerimden dolayi ne yazikki IZMOK un suan düzenlenen Karsiyaka Yamanlardaki festivaline katilamadim.
 
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
99
bnim marş basmıyor.ayakla tek seferde çalışıyor ama elle bazen çalışıyor bazende sanki kontak kapalıymışta marşa basıyormuşum gibi oluyor hiç ses seda çıkmıyor.
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
43
Arkadaşlar,
4950 km de sorunsuz turuncu MC satılıktır. 2.250.TL istiyorum. Çevrenizde MC almayı düşünenler varsa, bilginiz olsun.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
motor viteste olabilir.

---------- Post added at 13:55 ---------- Previous post was at 13:52 ----------

bnim marş basmıyor.ayakla tek seferde çalışıyor ama elle bazen çalışıyor bazende sanki kontak kapalıymışta marşa basıyormuşum gibi oluyor hiç ses seda çıkmıyor.

motor viteste olabilir.
 
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
99
motor viteste olabilir.

---------- Post added at 13:55 ---------- Previous post was at 13:52 ----------



motor viteste olabilir.

hayır boşta yapıyor.vitesde hiç marşa basmadım daha.butona basınca motorda hiç tepki olmuyor sanki kontak kapalıymışta marşa basıyormuşum gibi oluyor.

---------- Post added at 22:18 ---------- Previous post was at 22:03 ----------

arkadaşlar sizin yakıt durumu ne. ben ilk aldığımda depoyu full yapmıştım.257 km de fulledim 6,2 lt almıştı.sonra 316 km de 8,8 lt ile fulledim.şuan 650 km deyim 5 bin devri hiç geçmedim ara ara 6-7 bin devire çıkayımmı yoksa birsüre daha 5 bin devri geçmeden devammı edeyim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst