aynı şey benim başıma geldi 800 de kendim değiştim yağını....sora 1500 de ikitelli servise gittim ... garantiden çıktın sen "olmaz" dedi ikitelli (alarm, xenon, hatta çantamın büyük oluşu bile kusurlu olduğumu söylediler) sora nazilli yi aradım durumu anlattım anyayış gösterdiler bidaha olmasın şartı ile tmm sen yetkili servisten başka yere gitme dediler.. 2000 km de b.paşada başka bir yetkili servise gittim durumu onlara da anlattım ...ya sen ilk bana gelseydin ben hiç sorun çıkarmazdım dedi hatta .. bakımı yaptı paramı aldı ...2000 km bakımı için kaşe basıcak ilk bakım yerine ilk gittiğim servis tamamen işgüzarlıktan "İPTAL" diye bir not düşmüş onu gördü ben şimdi basmıyım da kaşeyi sen bi ara merkezi onlar beni bi arasın falan filan ...sanki memleket meselesiymiş gibi 3. gündür telefon trafiği yaşıyorum şimdi... yani sen benim gibi fazla uzatmadan yakın yetkili servisleri bi dolaş biri kabul etmez biri kabul eder ve sürekli oraya gider orda halledersin işini...[/QUOTE
Sorunun kaynağı Mondimotor Ömer.Sanki her şeyi kitabına uygun yapıyorlarmış senin alarmına,çantana vs karışıyor.Motorsikletin m sini bilmiyor o adam onun ne haddine servis kitapçığın iptal diye not düşmek bende motorumu ordan aldım ama pişman etti beni.Tek yetkili servis onlar kalsa yinede götürmem motorumu oraya o kadar sevmiyorum işte.