Artık bu vibrasyon vs. tartışmalarından vazgeçmek lazım. Bunlar göreceli kavramlar.
Lastiğin iyi değildir vibrasyon yapar.
Diş yapısı farklıdır vibrasyon yapar.
Balans yoktur (ki hemen hemen bu segmentteki hiçbir motorda yok) vibrasyon yapar.
Motor yenidir vibrasyon yapar.
Zincir gevşektir vibrasyon yapar.
Cıvatalar gevşemiştir vibrasyon yapar.
Tansiyonun düşüktür bindiğinde vibrasyon yapar.
Asfalt sathı bozuktur vibrasyon yapar.
Motorun rulmanları bozuluyordur vibrasyon yapar.
Teker bilyaları bozulur vibrasyon yapar.
vs...vs.........:mrgreen:
Yeni motorlardaki balansör % 80 faydalı olmuştur. Eski mondial kullanıcısı olarak %100 faydası oldu. Bunu kimse inkar edemez. Burada tercih meselesi örnek olarak veriyorum.
CBF yada YBR neyse artık arada 1000 TL fark var. Değer mi değmez mi? Bu da kişisel tercihtir. Bana soran olursa bir daha gidip Mondial almam. Başkası alır kimseyi ilgilendirmez.
Niye alırım niye almam bunu merak eden olursa da özelden mesaj atar. Anlatmak isteyen anlatır.
Herkezin malı kendine güzel. Ama biliyoruz ki kendi bindiği dalı kesmek istemeyenler olabiliyor. Seve seve bindiğini yüceltmeye mecburdur. Ona da Nuh dedirtir Peygamber dedirtemezsin :queen:
Ayrıca teknoloji ilerledikçe insanların istekleri de bu yönde değişiyor. Eski Jawa yada başka bir motor ile bugünü karşılaştırmak yanlış. O zamanın teknolojisine göre vibrasyonun ne olduğunu bilen yoktu. Şimdi biliyoruz ve istiyoruz. Acı olmadan tatlının tadını kimse bilemez değil mi ? İlk çıkan Murat 124 süper arabaydı herkeze, aylarca sıra beklenirdi alabilmek için, içinde paspasları bile yoktu. Şimdi de beğenin bakalım teknolojik olarak...
Motor 162 cc olup, çok seridir. CBF 150 tanımaz

Balansör sistemi olduğundan kesinlikle vibrasyon yoktur.120-130 km hızı görmektedir.
KARDEŞ ÖVE ÖVE BİTİREMEMİŞSİN MONDİALİ.SATMA SEBEBİNİ SÖYLEDE BİZDE ÖĞRENELİM