Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
beni kaale aldıgınız ıcın ılk once tesekkur ederım benım sorum su...,

bu sonradan gelen sıyah mc ler ıle turuncu mcler arasında farklar varmıs ancak acıklanmamıs bunları bılırmısınz?

sivasta 3100 dıyolar bu motora ben de afalladım kaldım sizce alayım mı bu kadar para verılır mı ustune bırde plakası ruhsatı falan


tesekkurler..

toprağım sivasta bundan iyi motor bulcanı sanmam.bende siyah var bildiğin turuncuyla aynı işte.ama birisi 2011 modelleri arkada disk firenli ve kalın lastikli olacak demiş.bilmiyom ne kadar doğru
:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sivensson ben yakın bi zamanda vacılara gelicem.hangi gün müsaitsin görüşelim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:43 ----------



kardeş hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermsin.:) yedek depo kapalı değildir belki açık konumdaysa zaten bitmiştir

ne zaman gelirsin avcılara?
benim bu ay sonunda düğünüm var inşaALLAH. ona göre bir program yapalım
resul kardeş, sen gebe deymişsin zaten.
bende gebze de çalışıyorum. burada olmazsa orada görüşürüz inşaALLAH.

bir de İsak arkadaş vardı. bana Avcılar da mısın diye sormuş.
evet avcılar dayım.Rabbim kısmet ederse görüşelim. fakat siz neredesiniz?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
64
bu sonradan gelen sıyah mc ler ıle turuncu mcler arasında farklar varmıs ancak acıklanmamıs bunları bılırmısınz?
sivasta 3100 dıyolar bu motora ben de afalladım kaldım sizce alayım mı bu kadar para verılır mı ustune bırde plakası ruhsatı falan
tesekkurler..

2011 modeller mc ler arasında renk farkından başka değişikllik olamaz.
Fark olursa motor 2011 MC 150 olmaz başka model olur.
Ancak 2012 modellerde fark olabilir.
Sivas'a nakliye ücretinden dolayı bir fark olabilir mi bilmiyorum?
Bunu Mondial'e sorabilirsin.
Güncel fiyatları:
Mondial 150 MC Roadracer Mondial 150 MR
Fiyat : 2.846,00 TL. Fiyat : 2.775,00 TL.
Ancak stoklarına göre bazı bayilerde daha uygun fiyatlarla ve vadelerle satılıyor.
Gezen,araştıran bulur!

Ek-1= 0-10 tl.(Bayi yardımcı olabiliyor)
Ruhsat=117 tl.
Plaka:9.5 tl.
Sigorta:Daha önceki riskine göre değişken 41 tl ve üzeri
Mtv:42 tl
Ön koruma ve arka çanta taşıma demiri :75 tl.
Top case:Değişken 50-1000 tl.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
ne zaman gelirsin avcılara?
benim bu ay sonunda düğünüm var inşaALLAH. ona göre bir program yapalım
resul kardeş, sen gebe deymişsin zaten.
bende gebze de çalışıyorum. burada olmazsa orada görüşürüz inşaALLAH.

bir de İsak arkadaş vardı. bana Avcılar da mısın diye sormuş.
evet avcılar dayım.Rabbim kısmet ederse görüşelim. fakat siz neredesiniz?

slm dostum ben cihangir de oturuyorum uygun bir zaman da buluşalım tanışalım bir çay içeriz hem motorlar hakında bilgi paylaşımımız yüz yüze olur
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Yeni Motosiklet alan tüm arkadaşlar, hayırlı ve uğurlu olsun. Bu arada ben de alalı 6 gün oluyor. :)
İzlenimlerim; Daha önce bir şeyler yazmıştım ama, yeni almayı düşünen arkadaşlar için ne kadar referans olabilirse de bir şeyler yazayım.
MC tek cümleyle; "Parasının karşılığını veren bir motosiklet. :flower:" Haricinde söylenenler; beklentileri yüksek olan arkadaşların serzenişi.::123434::
Gaza tepkisi, torku, dengesi, görseli gayet güzel.::puro:: Haaa! zincirini, dişlisini, lastiğini beğenmedin... 3 kuruşu verip değiştirirsin olur biter.:cherry:
Artık milleti canından bezdiren vibrasyonnnnnn! YOK kardeşim Yokkkkk. Var diyenler motosikletine elektrik bisiklet motoru taktırır. Nema problema.::blusssh:
Yarın menfi bir durum çıkarsa; inanın hiç bir şeyi saklamadan, olduğu gibi yazarım, merak etmeyin.::exclaim:
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
155
selam arkadaslar . her nekadar motr alıyorum sonrada aldım diye yazsamda . bir kişi ble hayırlı olsun demesede. genede ufak tefek paylaşıma devam ediyorum.. (bi nebze sitem ettim) . motoru aldığım gün 20 tl benzin aldım içinde benzin yoktu. 170 km gittim. hesaplarıma göre 0.117 kr yakmış hesap konusunda yanlışım olmadığını düşünüyorum.

Ne demek kardeşime benim sonuna kadar hayırlı olsun :rendeer:.
Şaka bir yana Allah tekerini hep düz bastırsın,kaza bela vermesin.
Motosiklet hakkında paylaşımlarını bekliyoruz.Özellikle vibrasyon,uzun yol durumu,frenleme ve virajlama güvenirliği hakkında.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Vibrasyonmu dediniz:silent: Titreşimmi dediniz:silent: :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Yani kendimi gülmekten alamıyorum:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Bu gün bir JAWA kullandım:) Uzun zamandır unuttuğum titreşimi tekrar yaşamış oldum.JAWA dan indiğimde hala titriyor adeta horon tepiyordum:queen:
teknolojinin nerelere vardığını düşündüm sonra.Eskiden o JAWA lara neredeyse bir araba parası verilir ve sevilerek binilirdi.Şimdilerde nerede ise bisiklet parası verdiğimiz motorlardan(çinliler piyasaya girmese bisiklet fiyatları gerçekten 3000 tl.yi bulurdu)racing motor performansı bekliyoruz.Ama merak etmeyin 5-10 sene sonra oda olacaktır.Teknoloji devamlı gelişmekte ve ilerlemekte.
Titreşimsiz ve az yakan bir alet isteyen arkadaşlara BİSİKLET tavsiye ediyorum:rendeer:
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
ne zaman gelirsin avcılara?
benim bu ay sonunda düğünüm var inşaALLAH. ona göre bir program yapalım
resul kardeş, sen gebe deymişsin zaten.
bende gebze de çalışıyorum. burada olmazsa orada görüşürüz inşaALLAH.

bir de İsak arkadaş vardı. bana Avcılar da mısın diye sormuş.
evet avcılar dayım.Rabbim kısmet ederse görüşelim. fakat siz neredesiniz?

kardeş ben gebzedeyim evet.çarşıya yakınım.gelince ararsın yada mesaj atarsın geleirim.telim 05413361538

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:21 ----------

Vibrasyonmu dediniz:silent: Titreşimmi dediniz:silent: :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Yani kendimi gülmekten alamıyorum:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Bu gün bir JAWA kullandım:) Uzun zamandır unuttuğum titreşimi tekrar yaşamış oldum.JAWA dan indiğimde hala titriyor adeta horon tepiyordum:queen:
teknolojinin nerelere vardığını düşündüm sonra.Eskiden o JAWA lara neredeyse bir araba parası verilir ve sevilerek binilirdi.Şimdilerde nerede ise bisiklet parası verdiğimiz motorlardan(çinliler piyasaya girmese bisiklet fiyatları gerçekten 3000 tl.yi bulurdu)racing motor performansı bekliyoruz.Ama merak etmeyin 5-10 sene sonra oda olacaktır.Teknoloji devamlı gelişmekte ve ilerlemekte.
Titreşimsiz ve az yakan bir alet isteyen arkadaşlara BİSİKLET tavsiye ediyorum:rendeer:

ağzına sağlık abi.bu millet çıtı pıtı oldu.nerde o eski delikanlılar :):queen:
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Artık bu vibrasyon vs. tartışmalarından vazgeçmek lazım. Bunlar göreceli kavramlar.

Lastiğin iyi değildir vibrasyon yapar.
Diş yapısı farklıdır vibrasyon yapar.
Balans yoktur (ki hemen hemen bu segmentteki hiçbir motorda yok) vibrasyon yapar.
Motor yenidir vibrasyon yapar.
Zincir gevşektir vibrasyon yapar.
Cıvatalar gevşemiştir vibrasyon yapar.
Tansiyonun düşüktür bindiğinde vibrasyon yapar.
Asfalt sathı bozuktur vibrasyon yapar.
Motorun rulmanları bozuluyordur vibrasyon yapar.
Teker bilyaları bozulur vibrasyon yapar.
vs...vs.........:mrgreen:

Yeni motorlardaki balansör % 80 faydalı olmuştur. Eski mondial kullanıcısı olarak %100 faydası oldu. Bunu kimse inkar edemez. Burada tercih meselesi örnek olarak veriyorum.

CBF yada YBR neyse artık arada 1000 TL fark var. Değer mi değmez mi? Bu da kişisel tercihtir. Bana soran olursa bir daha gidip Mondial almam. Başkası alır kimseyi ilgilendirmez.
Niye alırım niye almam bunu merak eden olursa da özelden mesaj atar. Anlatmak isteyen anlatır.

Herkezin malı kendine güzel. Ama biliyoruz ki kendi bindiği dalı kesmek istemeyenler olabiliyor. Seve seve bindiğini yüceltmeye mecburdur. Ona da Nuh dedirtir Peygamber dedirtemezsin :queen:


Ayrıca teknoloji ilerledikçe insanların istekleri de bu yönde değişiyor. Eski Jawa yada başka bir motor ile bugünü karşılaştırmak yanlış. O zamanın teknolojisine göre vibrasyonun ne olduğunu bilen yoktu. Şimdi biliyoruz ve istiyoruz. Acı olmadan tatlının tadını kimse bilemez değil mi ? İlk çıkan Murat 124 süper arabaydı herkeze, aylarca sıra beklenirdi alabilmek için, içinde paspasları bile yoktu. Şimdi de beğenin bakalım teknolojik olarak...

Selametle...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:07 ----------

Motorumu satıyorum arkadaşlar. Taksit seçeneği de mevcut. Ayrıntılar için ilana bakabilirsiniz.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-michelin-lastik-subat-2011de-alindi-3500-km-garanti-kapsaminda-45579177/detay/
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
Artık bu vibrasyon vs. tartışmalarından vazgeçmek lazım. Bunlar göreceli kavramlar.

Lastiğin iyi değildir vibrasyon yapar.
Diş yapısı farklıdır vibrasyon yapar.
Balans yoktur (ki hemen hemen bu segmentteki hiçbir motorda yok) vibrasyon yapar.
Motor yenidir vibrasyon yapar.
Zincir gevşektir vibrasyon yapar.
Cıvatalar gevşemiştir vibrasyon yapar.
Tansiyonun düşüktür bindiğinde vibrasyon yapar.
Asfalt sathı bozuktur vibrasyon yapar.
Motorun rulmanları bozuluyordur vibrasyon yapar.
Teker bilyaları bozulur vibrasyon yapar.
vs...vs.........:mrgreen:

Yeni motorlardaki balansör % 80 faydalı olmuştur. Eski mondial kullanıcısı olarak %100 faydası oldu. Bunu kimse inkar edemez. Burada tercih meselesi örnek olarak veriyorum.

CBF yada YBR neyse artık arada 1000 TL fark var. Değer mi değmez mi? Bu da kişisel tercihtir. Bana soran olursa bir daha gidip Mondial almam. Başkası alır kimseyi ilgilendirmez.
Niye alırım niye almam bunu merak eden olursa da özelden mesaj atar. Anlatmak isteyen anlatır.

Herkezin malı kendine güzel. Ama biliyoruz ki kendi bindiği dalı kesmek istemeyenler olabiliyor. Seve seve bindiğini yüceltmeye mecburdur. Ona da Nuh dedirtir Peygamber dedirtemezsin :queen:


Ayrıca teknoloji ilerledikçe insanların istekleri de bu yönde değişiyor. Eski Jawa yada başka bir motor ile bugünü karşılaştırmak yanlış. O zamanın teknolojisine göre vibrasyonun ne olduğunu bilen yoktu. Şimdi biliyoruz ve istiyoruz. Acı olmadan tatlının tadını kimse bilemez değil mi ? İlk çıkan Murat 124 süper arabaydı herkeze, aylarca sıra beklenirdi alabilmek için, içinde paspasları bile yoktu. Şimdi de beğenin bakalım teknolojik olarak...

Motor 162 cc olup, çok seridir. CBF 150 tanımaz :) Balansör sistemi olduğundan kesinlikle vibrasyon yoktur.120-130 km hızı görmektedir.
KARDEŞ ÖVE ÖVE BİTİREMEMİŞSİN MONDİALİ.SATMA SEBEBİNİ SÖYLEDE BİZDE ÖĞRENELİM
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Artık bu vibrasyon vs. tartışmalarından vazgeçmek lazım. Bunlar göreceli kavramlar.

Lastiğin iyi değildir vibrasyon yapar.
Diş yapısı farklıdır vibrasyon yapar.
Balans yoktur (ki hemen hemen bu segmentteki hiçbir motorda yok) vibrasyon yapar.
Motor yenidir vibrasyon yapar.
Zincir gevşektir vibrasyon yapar.
Cıvatalar gevşemiştir vibrasyon yapar.
Tansiyonun düşüktür bindiğinde vibrasyon yapar.
Asfalt sathı bozuktur vibrasyon yapar.
Motorun rulmanları bozuluyordur vibrasyon yapar.
Teker bilyaları bozulur vibrasyon yapar.
vs...vs.........:mrgreen:

Yeni motorlardaki balansör % 80 faydalı olmuştur. Eski mondial kullanıcısı olarak %100 faydası oldu. Bunu kimse inkar edemez. Burada tercih meselesi örnek olarak veriyorum.

CBF yada YBR neyse artık arada 1000 TL fark var. Değer mi değmez mi? Bu da kişisel tercihtir. Bana soran olursa bir daha gidip Mondial almam. Başkası alır kimseyi ilgilendirmez.
Niye alırım niye almam bunu merak eden olursa da özelden mesaj atar. Anlatmak isteyen anlatır.

Herkezin malı kendine güzel. Ama biliyoruz ki kendi bindiği dalı kesmek istemeyenler olabiliyor. Seve seve bindiğini yüceltmeye mecburdur. Ona da Nuh dedirtir Peygamber dedirtemezsin :queen:


Ayrıca teknoloji ilerledikçe insanların istekleri de bu yönde değişiyor. Eski Jawa yada başka bir motor ile bugünü karşılaştırmak yanlış. O zamanın teknolojisine göre vibrasyonun ne olduğunu bilen yoktu. Şimdi biliyoruz ve istiyoruz. Acı olmadan tatlının tadını kimse bilemez değil mi ? İlk çıkan Murat 124 süper arabaydı herkeze, aylarca sıra beklenirdi alabilmek için, içinde paspasları bile yoktu. Şimdi de beğenin bakalım teknolojik olarak...

Motor 162 cc olup, çok seridir. CBF 150 tanımaz :) Balansör sistemi olduğundan kesinlikle vibrasyon yoktur.120-130 km hızı görmektedir.
KARDEŞ ÖVE ÖVE BİTİREMEMİŞSİN MONDİALİ.SATMA SEBEBİNİ SÖYLEDE BİZDE ÖĞRENELİM

düne kadar yerden yere vurulan cbf 150 alıyor satım :D
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
105 km de 3.1 lt
46 lt arka çanta. depo üstü çanta. rüzgarlı hava.üzerinde yaklaşık 100 kg yük.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
KARDEŞ ÖVE ÖVE BİTİREMEMİŞSİN MONDİALİ.SATMA SEBEBİNİ SÖYLEDE BİZDE ÖĞRENELİM

düne kadar yerden yere vurulan cbf 150 alıyor satım :D

Siz ya yazılanları okumadınız yada başkasıyla karıştırıyorsunuz beni. Neresini övdük neresini yerdik. Bu güne kadar dediklerimizden hangisini inkar etmişiz. İşkembeden sallamadan önce iyi inceleyin. Siz benim yazdıklarımdan Mondial övdüğümü Honda kötülediğimi çıkardıysanız sorun sizin okuduğunu anlamamanızda. Yazdıklarımdan örnek verin ben de yanlışlık mı var görüyüm.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:58 ----------

Motor 162 cc olup, çok seridir. CBF 150 tanımaz :) Balansör sistemi olduğundan kesinlikle vibrasyon yoktur.120-130 km hızı görmektedir.


Siz buna övmek mi diyorsunuz. Neresi övünç dolu bu cümlelerin? Yada hata neresinde? 162 cc olduğumu? CBF 150 den hızlı olduğu mu? Vibrosyon olmadığı mı? 120-130 gördüğümü?

Bunların hangisinde yalan dolan var arkadaşım? Yazıyı doğru düzgün okumadan bu ne saldırmaları böyle?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Siz ya yazılanları okumadınız yada başkasıyla karıştırıyorsunuz beni. Neresini övdük neresini yerdik. Bu güne kadar dediklerimizden hangisini inkar etmişiz. İşkembeden sallamadan önce iyi inceleyin. Siz benim yazdıklarımdan Mondial övdüğümü Honda kötülediğimi çıkardıysanız sorun sizin okuduğunu anlamamanızda. Yazdıklarımdan örnek verin ben de yanlışlık mı var görüyüm.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:58 ----------

Motor 162 cc olup, çok seridir. CBF 150 tanımaz :) Balansör sistemi olduğundan kesinlikle vibrasyon yoktur.120-130 km hızı görmektedir.


Siz buna övmek mi diyorsunuz. Neresi övünç dolu bu cümlelerin? Yada hata neresinde? 162 cc olduğumu? CBF 150 den hızlı olduğu mu? Vibrosyon olmadığı mı? 120-130 gördüğümü?

Bunların hangisinde yalan dolan var arkadaşım? Yazıyı doğru düzgün okumadan bu ne saldırmaları böyle?


hemen satma motorunu eğer değiştirip bu motorun emsalini alacaksan. bir 10 bin 20 bin yap. daha sat. verdiğin paraya değsin. hevesini al.ben 7 bin km ye geldim. iyiki bu motoru almışım diyorum. düştüm de çarptılarda çarptımda. ama elhamdulillah hiç bir problem olmadı 1 dikiz aynamın kırılması dışında. ve sakin kullanımda 3 litrenin altında yakacağına eminim. biraz zaman ve alışma gerekli. ama ekstra düşüncen varsa bir şey diyemem. sonuçta senin malın senin paran
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
sivernson, Önerilerin için teşekkür ederim. Şimdi satıp alma gerekçelerini anlatmayım. Malum açık ve net belirttim CBF 150 ile değiştireceğim. Olmazsa olmaz zaten bir sorunum yok.

Ayrıca benim bu güne kadar forumda ne yazdığımı merak eden arkadaşlar iki dakika yazdığım tüm mesajlara bakıp fikir sahibi olabilirler...
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
sivernson, Önerilerin için teşekkür ederim. Şimdi satıp alma gerekçelerini anlatmayım. Malum açık ve net belirttim CBF 150 ile değiştireceğim. Olmazsa olmaz zaten bir sorunum yok.

Ayrıca benim bu güne kadar forumda ne yazdığımı merak eden arkadaşlar iki dakika yazdığım tüm mesajlara bakıp fikir sahibi olabilirler...

cbf alınca, arkaya yağ bidonu bağlamayı unutma.:queen:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
sivernson, Önerilerin için teşekkür ederim. Şimdi satıp alma gerekçelerini anlatmayım. Malum açık ve net belirttim CBF 150 ile değiştireceğim. Olmazsa olmaz zaten bir sorunum yok.

Ayrıca benim bu güne kadar forumda ne yazdığımı merak eden arkadaşlar iki dakika yazdığım tüm mesajlara bakıp fikir sahibi olabilirler...

cbf ini kazasız belasız kullanman diegiyle sonuçta oda motor iyi veya kötü senin tercihin sayygı gösteririm :cat:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
cbf alınca, arkaya yağ bidonu bağlamayı unutma.:queen:

hahahahah o tarihin tozlu sayfalarında kaldı senin motorun benim cbf anca son hıza geçsin gerisinde 5le çarpar 10 ile toplarım gidip mondial alırsın tamam alabilirsin memlunda olabilirsin ama bu sana diyer insanların tercihleriyle alaly etme hakını vermez bende başlarım ozaman hurda mondial demeye lütfen yapmayın foruma yeni giren üye oaln biri senin bu yorumunu görünce belkide inanıcak bizi yağ bidonuyla geziyor sanıcak
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
honda motoru 40000 de bitiryor cbr 125 te dahil mondialde 40000 i gecen şimdilik sayılıdır peşin karar vermemek gerekli ama iki motorda aynı km de motor yapıyor diye hesap edersek ücret olarak honda fark atar ve yine izmir için konuşayım honda parçası sadece yetkili serviste var bütün parçacılar çin mnotoru parçası getirmiş ybr harici parça bulmanız zorlaşıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst