Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
scooter zevk olayı, bu kesin. verim çok düşük. motorun kendisi eklentilerle 120-130 kilo oluyor... rüzgarı çok kesiliyor. tek artısı vitesle uğraşmamak. bence bu da tüm eksilerini götürüyor...

gene de seneye bu zaman bi cbr 250rr düşünüyorum. vitesli motoru öğrenmem lazım. uzunyolda düşük hacimli motora sahip scooter zor oluyor.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
son hız 134 km/h gördüm.

Çok iyi...




scooter zevk olayı, bu kesin. verim çok düşük. motorun kendisi eklentilerle 120-130 kilo oluyor... rüzgarı çok kesiliyor. tek artısı vitesle uğraşmamak. bence bu da tüm eksilerini götürüyor...

gene de seneye bu zaman bi cbr 250rr düşünüyorum. vitesli motoru öğrenmem lazım. uzunyolda düşük hacimli motora sahip scooter zor oluyor.
CBR250RR Türkiye'de yok, bildiğim kadarıyla.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
Şimdi titreşim derken nasıl bir şeyi kastediyorsun.Titreşim dediğimiz şey basamaklardan ve elciklerden hissedilir.50-60 km.yolculuk yaptıktan sonra motordan indiğinde ellerinde karıncalanma hissediyorsan bu titreşimden kaynaklanıyor olabilir.Fakat gidonu sıkı tutmakta hangi motor olursa olsun bu karıncalanmayı yapabilir.Ayrıca cantında bir eğrilik varsa yine titreşime sebep olabilir.Eksoz sesi değişmesi normaldir.
titreme 4000 ve 5000 arsı çok belli ediyor boşta bie olsa özelliklede sağ ayaklıkta ve örneğin komporösöre bindirdiginde de bariz belliediyor
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm dostum 134 km hızı kaç bin devir de yaptın

kesinlike redline değildi. 9000 di yukarısı vardı ama aşağısı yoktu. 9-10 bin arasındaydı. denesem yine yaparım gibime geliyor.hemde daha rahat şekilde.bosch buji kullanmaya başladım ve karbüratörü temizlettim.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
5. vites 7.000 devirde net olarak kaç yapıyor ona göre bir kıyaslama yapacağım. Gerçi bizim lastikler 16" daha yavaş gidiyorlardır. Bir de redlinea girmiyor benim motor, tahminen benzin yetişmiyor.




evet önceleri böyle değildi
Aramıza hoş geldin. 6000 km'ye kadar ötesine gitme, aynı seviyede kalır o titreşim. :) Sinir bozucu ama rahatsız edici değil pek. Yalnız aynaların titremesi geceleri çok tehlikeli olabiliyor. Arkadan gelen aracın hangi şeritten geldiğini kesinlikle kestiremiyorsun.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
kesinlike redline değildi. 9000 di yukarısı vardı ama aşağısı yoktu. 9-10 bin arasındaydı. denesem yine yaparım gibime geliyor.hemde daha rahat şekilde.bosch buji kullanmaya başladım ve karbüratörü temizlettim.

dostum mc si olan arkadaşlara hep soruyorum titreme olayını ben de boşta bile olsa 4binle 5 bin arası titreme yapıyor bu sizde de varmı yoksa sorun benimkinde mi
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bende de özellikle 4-5 bin devir arasında yoğun olarak var. Motor aksamı birebir aynı zaten. Titreşim yok diyen bir MC sahibinin motorunu da test ettim, o devir aralığında titreme artıyordu gerçekten. Uzun yolda ayakları biraz kaşındırıyor gibi. :)
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
Bende de özellikle 4-5 bin devir arasında yoğun olarak var. Motor aksamı birebir aynı zaten. Titreşim yok diyen bir MC sahibinin motorunu da test ettim, o devir aralığında titreme artıyordu gerçekten. Uzun yolda ayakları biraz kaşındırıyor gibi. :)

sen de ilk başlarda varmıydı yoksa sonrasanmı oldu
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
İlk başlarda kaymak gibiydi. Zamanla artıyor işte bazen azalıyor. Yalnız kötü bir şey olarak düşünme bunu. Yamaha'sı da titrer, Honda'sı da.


İşte ben buna kızıyorum, burada deli gibi savunup övüyorsunuz motorlarınızı, sonra adam yorumlara bakıp gidiyor almaya ve pürüzsüz bir performans bekliyor anlattıklarınız sonucunda. Objektif olun diye yırtınıp durayım ben sadece...
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Demek istediğim CBR250RR yok. Yeni çıkanlar CBR250R! İkisi arasında fena halde farklar var çünkü. :)
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
Demek istediğim CBR250RR yok. Yeni çıkanlar CBR250R! İkisi arasında fena halde farklar var çünkü. :)

bendeki honda alışkanlığı o zaman :). ne biliyim bu motor için ss diyorlardı, bazıları da tipi oturuşu enduro gibi. demek bunun için tek "r" koymuşlar.
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
selam arkadaslar konuyu olabildiğince okudum takip ettim . bende yarın sabah bağcılar sancar motordan sipariş vereceğim . bugün deneme şansım oldu . motorun duruşu oturusu yüksekliği hemen her türlü arazide sorun çıkarmayacağını düşünerek almaya karar verdim . sanırım motoru teslim almam p.tesi --salıyı bulur. hayırlısı diyorum . aracı kullanan arkadaslarlada umarım kısa bir süre sonra toplaşma yaparız.. tekrar görüşmek üzere.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbf 150 kadar titreşim diyelim.
ben alıştım buna. sürekli gebze avcılar yada başka yapıyorum bir problem oluşturacak kadat titerşim yok.
müsterih olun :)
yolda kaldığınızda yada motorunuz arızalandığında bir kaç sokak ötedeki tamircide yada servisinde bu motoru tamir ettirebilirsinizde. bu Türkiye gibi bir ülkede çok güzel bir artı bence.

5bin devirde 90 ı görüyordum yanlış hatırlamıyorsam.
şimdi soruyrum cbf 150 yada ybr 125 kaç devirde bu hızı görüyor?(yani demek istediğim mc daha düşük devirde görüyor değil.)
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
22
siverson motorun üzerinden cıkan buji kodunu ve markasını söylermisin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:05 ----------

tabiki diger arkadaslardanda yanıt alabilirim acil ihtiyacım var benimki tudor cpr6e fakat kitapcıktakiyle aynı degil
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
siverson motorun üzerinden cıkan buji kodunu ve markasını söylermisin

bu çıkardığım buji orjinal bujisi değildi. serviste daha önceden değiştirtmiştim.
yerinde olsam ngk yada bosch kullanırım. ngk yı bilmem ama bosch u 15 tl ye aldım
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
benim motorda fark ettiğim tuhaf bir durum var 60 la giderken "arasıra" motor hafif hafif sıkışıyor ...sirkeleme yapmıyor ama ince ince rahatsız ediyor ... sonra 40 a falan düştüğüm zaman yapmıyor servisteki ustaya söyledim beraber bindik hiç yapmadı bişey yok dedi adam ..ama o yine yapıyor oysaki bayiden motoru alır almaz ilk benzincide depoyu doldurdum...kalbiratörde pislik ihtimali vermiyorum ama olabilirde yine... farklı fikri olan varmı ? bu konuda ...
birde orta hızda giderken hafif ıslık sesi gibi bir ötme oluyo sizce bu nedir ....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst