- Katılım
- 14 Eyl 2010
- Mesajlar
- 2,463
scooter zevk olayı, bu kesin. verim çok düşük. motorun kendisi eklentilerle 120-130 kilo oluyor... rüzgarı çok kesiliyor. tek artısı vitesle uğraşmamak. bence bu da tüm eksilerini götürüyor...
gene de seneye bu zaman bi cbr 250rr düşünüyorum. vitesli motoru öğrenmem lazım. uzunyolda düşük hacimli motora sahip scooter zor oluyor.
gene de seneye bu zaman bi cbr 250rr düşünüyorum. vitesli motoru öğrenmem lazım. uzunyolda düşük hacimli motora sahip scooter zor oluyor.