- Katılım
- 19 Kas 2007
- Mesajlar
- 403
Hımmm yakıt biraz fazla sanırım aynı kategorideki modellere göre... Bir de motorun lastikleri tubless miydi arkadaşlar? olmazsa alır almaz iyi bir lastik takalım... muhtemelen 1 sene falan binicem. 1 senede parçalanmaz heralde...
dediğim gibi beni yormasın çok yolda yeter.. Cevaplarınız için teşekkürler emre ve inzell kardeşim...
