Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
Hımmm yakıt biraz fazla sanırım aynı kategorideki modellere göre... Bir de motorun lastikleri tubless miydi arkadaşlar? olmazsa alır almaz iyi bir lastik takalım... muhtemelen 1 sene falan binicem. 1 senede parçalanmaz heralde...:D dediğim gibi beni yormasın çok yolda yeter.. Cevaplarınız için teşekkürler emre ve inzell kardeşim...
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Ben ilk başta çok kötülüyordum lastikleri, gerçi yağmurda halen berbat, ama panik frenlerde gayet başarılı buldum. Yazın kullanılabilecek türden bir lastik bana kalırsa.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
motoru aldıktan sonra ben bunu satmam diyeceginiz kesin lastikler gerçekten yazı çıkarırı kışın paten yapar birde unutmayalımki ybr de dahi çin malı laastik var yakıt fazla derken eger ybr gibi veya cbf gibi kullanırsanız az yakar ama bern sabit 100-aa0 la gidecegi derseniz tabiki 10 kuruş fazla yakar
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
SİZCE hangı rengı daha guzel siyah olan turuncu olanmı siyah burdakı bayılerde yok ta ondan sordum yani
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
18
merhaba arkadaşlar nihayet motorsikletimi geçen hafta aldım. henüz kullanma fırsatı bulamadım inşallah bu hafta sonu havalar güzel olursa kullanıp size ilk izlenimlerimi aktaracagım. bu arada benim adım ümit.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
150 MC 3000 KM.RAPORU
1-Debriyaj balatasını değiştirmek zorunda kaldım.1.viteste kalkışlarda vuruntu yapıyordu.(Honda titan nın debriyaj balatası uymakta.Yanlız bu set 5 li,oysa MC 6 balatalı.Yani iki takım almak gerekiyor.Yada araya çıkan balatalardan en temiz olanını koyabilirsiniz.Ben ASK marka honda titan debriyajı kullandım.Üzerinde honda hero modeli yazıyor,fakat titana ve MC ye uyuyor.5 li seti 15-20 tl civarında.)
2-Dün Foça dan İzmir e doğru yola çıkaarken Foça çıkışında zincir koptu.Zinciri tamir ettirip yola devam ettim.İzmir den 45 tl ye oringli bir zincir aldım.45 TL.toptan alış fiyatıdır.

3000 Km.ye kadar gözlemlediğim önemli arızalar bunlardan ibarettir.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
zincir konusunda haklı çıktım galiba balata konusunda ayrıca teşekkür ederim
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
150 MC 3000 KM.RAPORU
1-Debriyaj balatasını değiştirmek zorunda kaldım.1.viteste kalkışlarda vuruntu yapıyordu.(Honda titan nın debriyaj balatası uymakta.Yanlız bu set 5 li,oysa MC 6 balatalı.Yani iki takım almak gerekiyor.Yada araya çıkan balatalardan en temiz olanını koyabilirsiniz.Ben ASK marka honda titan debriyajı kullandım.Üzerinde honda hero modeli yazıyor,fakat titana ve MC ye uyuyor.5 li seti 15-20 tl civarında.)
2-Dün Foça dan İzmir e doğru yola çıkaarken Foça çıkışında zincir koptu.Zinciri tamir ettirip yola devam ettim.İzmir den 45 tl ye oringli bir zincir aldım.45 TL.toptan alış fiyatıdır.

3000 Km.ye kadar gözlemlediğim önemli arızalar bunlardan ibarettir.

Necatik35 abi, öncelikle gecmis olsun. Bu sorunlarin 3000km de olmasi bana da cok erken geldi. Tespit edebildigin herhangi olumsuz taraf varmiydi? Ben suan 3200km civarindayim. Bahsettigin sorunlardan hic birini yasamadim. Ama tabii yasamayacagim anlamina da gelmiyor. Bildigin üzere Haftasonu senin yanina Foca'ya gezimiz var. Acikcasi biraz tedirgin oldum. Hava güzel olursa cumartesi günü görüsmek üzere abi :))))
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
146
bu kadar abartmaya ne gerek var bence bunlar kullanıcı hatasıda olabilir,şanssızlıkta.bütün mondialler böyle diye bi şey yok.bu iş birazda şans.125 kt kullanıyorum 150 mc almayı düşünüyorum.olumsuz yazıların hiçbiri beni etkilemiyor .150 cc yaptığım kt'm beni hiç yolda koymadı .yeni aldığım gösterge saatiyle 120-130 civarı gidiyor.
BEN DERİMKİ BU KADARKÖTÜMSER OLMAYIN BENCE YENİ MONDİALLER ESKİSİNE ORANLA SINIF ATLAMIŞ.:cat:
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
THE İMAM ben de sıfır aldığım UKT 125 i 1 sene sonra 20.000 km de sattım. Bence bunlardan daha kaliteliydi...Vibrasyon hariç:D
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Kaliteyi 10 üzerinden değerlendirisek; eski Mondial'ler 2, yeni Mondial'ler 4. Yani daha yolu var, yeterli seviyeye ulaşmaları için.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
146
Bence bu motorların bu kadar eleştrimelerinin tek nedeni var

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:22 ----------

Sadece diğer motorlara göre ucuz olmaları.zaten çinli değilmi deyip veriyorlar odunu.yamaha gibi 4000-5000 tl olsa bu kadar eleştirilmezler...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:28 ----------



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
motorumu dün akşam 18:30 sularında teslim aldım ...sevdim okşadım jelatinlerini çıkardım:) ...ilk benzimi aldım tabi full yaptım... daha önce cbf kullanmış biri ve ondan sonra başka hiç bir motorumda aynı tadı bulamamış biri olarak ilk izlenimlerim motorun rahat ve akıcı oluşu ..şimdilik 60 ı geçmiyorum vites geçişleri çok yumuşak , motor hafif ve kıvrak...şehir içi hızlı hareket için çok ideal bir motor ve çok kısa zamanda yollarda çoğalacak diye tahmin ediyorum...siyah olanı aldım parlak yerine mat siyah olsaydı daha iyiydi parlak hem çok dikkat çekiyo hem toz kiri çiziği çok gösterir.. gören hayırlı olsun kaça aldın soruyor...çok güzel bir duyguymuş sıfır motora binmek...şimdi sabırla rodaj dönemini geçirmeye çalışacam...
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
arkadaşlar bu pazar taraklıya gitmeyi planlıyoruz gelmek isteyen olursa benimle iletişime geçsin....
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
müdür en son baktığımda güzel gösteriyordu..
c.tesi akşamı net belli olacak havaya göre...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst