Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
olabilir senin de degingibi nekadar güç o kadar yakıt benim ki bir deney olacak motorun hiç bir orjinallgini bozmadan benim sadece idda ettgiim şu mc tipi karbiratörlerde gaz teli direk benzine yol veriyor bu hava vakumlu gaz pistonu olan karbiratörler ise motorun hava emiş vokumuna orantılı yani gaz telini ne kadar cekersen çek motor hava emişi kadar motora benzin gönderiyor örnk:mesela rampada 5 le giderken devir düşmeye başladıgı zaman gaz versen de motorda bir degişiklik olmadıgı an da direk çalışan karbiratör motra hala yansada yanmasada benzin gönderiyor bir araştırın bu benim düşüncem

tabii hemen insanin aklina üreticiler neden bunu düsünmüyor sorusu geliyor. Ama deneyebilirsin kardesim. Ben böyle seylere acigim. Güzel olursa bende yaparim yani.
 
Katılım
8 Nis 2011
Mesajlar
19
selamun aleykum 20 gun once sıyah bır mc aldım .. sımdılık sorunsuz kullanıyorum. rodaj zamanındayız yanı . ama bu benım ılk tecrubem avcıalrdayım. bana daha ayrıntılı bılgı verıcek arkadaslardan yardım beklıyorum. henuz 175 km deyım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:25 ----------

koruma demırı takıcak arkadaslara tavsıyem ıkıtellı mondı motor da cok sık demır var. ben taktırdım ılk gun. resımde goruceksınız ..
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
bizim motorlarda mekanik karbiratör var eger yeni ybr tipi vacumlu karbiratör takarsanız tabiki devire göre yakıtı ayarlayacaktır ama 125 ve 150 cc lerde ne kadar önemli olur bilemiyorum eger dediginiz 250 cc ve uzeri ise tabii vakumlu karbiratör şart derim yoksa parayı benzine yatırırız

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:14 ----------

selamun aleykum 20 gun once sıyah bır mc aldım .. sımdılık sorunsuz kullanıyorum. rodaj zamanındayız yanı . ama bu benım ılk tecrubem avcıalrdayım. bana daha ayrıntılı bılgı verıcek arkadaslardan yardım beklıyorum. henuz 175 km deyım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:25 ----------

koruma demırı takıcak arkadaslara tavsıyem ıkıtellı mondı motor da cok sık demır var. ben taktırdım ılk gun. resımde goruceksınız ..

İyi günlerde güle güle kullanman dilegiyle aramıza hoş geldin
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
selamun aleykum 20 gun once sıyah bır mc aldım .. sımdılık sorunsuz kullanıyorum. rodaj zamanındayız yanı . ama bu benım ılk tecrubem avcıalrdayım. bana daha ayrıntılı bılgı verıcek arkadaslardan yardım beklıyorum. henuz 175 km deyım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:25 ----------

koruma demırı takıcak arkadaslara tavsıyem ıkıtellı mondı motor da cok sık demır var. ben taktırdım ılk gun. resımde goruceksınız ..

as dostum gülerek kullan hayırlı olsun ben de avcılardayım şu koruma demirinin resmini yüklersen sevinirim bakalım ben de bir model var ben de sirkeciden aldım seninki güzelse ondan alırım ben yükleyim bak
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inzell senin plaka 34 YU VU falan tarzı birşey miydi bugün pendikte paso gözüm bu mr ye takıldı turuncu şeritliydi düşündüm bu civarlardada bir tek sen varsın. palmiye kafe civarları..
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
selamun aleykum 20 gun once sıyah bır mc aldım .. sımdılık sorunsuz kullanıyorum. rodaj zamanındayız yanı . ama bu benım ılk tecrubem avcıalrdayım. bana daha ayrıntılı bılgı verıcek arkadaslardan yardım beklıyorum. henuz 175 km deyım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:25 ----------

koruma demırı takıcak arkadaslara tavsıyem ıkıtellı mondı motor da cok sık demır var. ben taktırdım ılk gun. resımde goruceksınız ..

grnt0989.jpg

By isak_1981 at 2011-03-17
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
inzell senin plaka 34 YU VU falan tarzı birşey miydi bugün pendikte paso gözüm bu mr ye takıldı turuncu şeritliydi düşündüm bu civarlardada bir tek sen varsın. palmiye kafe civarları..

Aa evet benim motor, karnım acıkmıştı yemek yemeye gelmiştim. Umarım yağmur başladığında görmemişsindir, drift girişimlerim oldu. :mrgreen:
 
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçen haftalarda da ben grdüm arabadayken. Aha dedim ilk defa bi mr grüyorm Üstelik inzell'in :mrgreen: arkanda sırt çantası vardı. ::asker::
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Genelde çantalı dolaşırım sırtım daha da çok ağrısın diye. :mrgreen: Sen nerelerde gördün?..
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
senin motor siyah mı?
bende gördüm o motoru:)
müdür bir gün buluşalım seninle, merak ediyorum şu motoru...
ama çok tereddütteyim...
alıp almamak arasında kaldım...
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Sende mi? :mrgreen: Gerçi çok dolanıyorum, işim evde olmasına rağmen 6.000 km'ye geldim.

Bi ara haberleşip görüşebiliriz. Yakından bakarsın...
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
eyvallah iyi olur...
haftaya pazar havanın durumuna göre bir gezi yapmak istiyoruz katılmanı beklerim...
 
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Genelde çantalı dolaşırım sırtım daha da çok ağrısın diye. :mrgreen: Sen nerelerde gördün?..

Pendik sahilyolundan devam ediyordun. Biyendim motorunu :) :) sol şeritten gazlıyordun. :cat: Tam o pendikteki çadırın ordaydım bende...
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
slm arkadaşlar sizden bir ricam var aramızda foto shoptan anlayan arkadaş varsa bir zahmet MC nin farını beyaz renk Drifte uygulayabilirmi çok merak ediyorum.ayrıca MC nin farını takabilirmiyiz sizce Drifte uymama gibi bir sorun olurmu???saygılar
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
beyler, hepimizin motoru iyi kötü daha rodajda. Motorcu bi abimin anlattigini paylayacagim sizinle daha öncede söyledim bunu. Kendisi 75 yasinda bir insan. Sifir km'de cbf150 almis zamaninda 10bin km ye kadar 3,5lt yaktim dedi.10bin km'den sonra 2,5lt ye düstü dedi. Gerci söyle birseyde var kimsede mc 2,5lt yakar diye beklemesin. Güc / yakit orani ;)

o amca cbf150 ile ama yakmış ya 2.4lt benzinle 110km gitim motorum suan 300km rede makyajlı cbf150 abi bende hep sana muhalefetim gibi oluyor ama yanı denk gelıyor yanlıs anlama bu soledıklerımde yalanım varsada ne derseniz başıma gelsin yani :d
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aa evet benim motor, karnım acıkmıştı yemek yemeye gelmiştim. Umarım yağmur başladığında görmemişsindir, drift girişimlerim oldu. :mrgreen:

camiye girdiğin sırada gördüm. o sıra bir öğrenci grubu geçiyordu ya. onlar içinde en iri yapılı olan bendim. belki dikkatini çekmişizdir mr pekte fena değil be. sahip çık motoruna boş ver yüksek cc ye trafikte aralardan kaptır git. ben çappır aldım pişman oldum taksi gibi bekliyorum bazı yerlerde...
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
o amca cbf150 ile ama yakmış ya 2.4lt benzinle 110km gitim motorum suan 300km rede makyajlı cbf150 abi bende hep sana muhalefetim gibi oluyor ama yanı denk gelıyor yanlıs anlama bu soledıklerımde yalanım varsada ne derseniz başıma gelsin yani :d

ya sana cevap vermeyeyim diyorum, yine duramiyorum ne kadar bilgisiz bir insansin ya.. Elbette herkesin yakisi farkli olur. Adamin gitti yolu, adamin kilosunu biliyormusun? Bahsettigim adamda 3tane kappa canta var. iki yanda bir arkada. Cantalar bile fark ettirir.
Biraz daha zorla kendini 2,4lt ile 150km yap madalya versinler....
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
camiye girdiğin sırada gördüm. o sıra bir öğrenci grubu geçiyordu ya. onlar içinde en iri yapılı olan bendim. belki dikkatini çekmişizdir mr pekte fena değil be. sahip çık motoruna boş ver yüksek cc ye trafikte aralardan kaptır git. ben çappır aldım pişman oldum taksi gibi bekliyorum bazı yerlerde...
Doğrudur bi ara oradaydım, gelseydin tanışırdık. Gerçi çıkmamı beklesen uzun sürebilirdi. :)

Motoru seviyorum gerçekten, ama diğer yandan da canım 650 Dragstar, VN800 tarzı bir cruiser istiyor. Hadi hayırlısı...

Pendik sahilyolundan devam ediyordun. Biyendim motorunu :) :) sol şeritten gazlıyordun. :cat: Tam o pendikteki çadırın ordaydım bende...
Acelem varmış demek ki, oralarda pek gaz açmam sanki. :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst