- Katılım
- 2 Ara 2010
- Mesajlar
- 325
evet dün motorumu sattım arkadaşlar... önümüzdeki hafta içi alıyorum siyah olanı alıcam... MC me kavuşuyorum inşallah...yalnız ; motor ustama rodaj işini sordum da 3000-5000 km kadar 60-70 i geçmicen 2 kişi binmicen diyo nasıl olcak bu iş ? ben günde 20 km ayda 400 km yapan biri olarak 5000 km yi 1 yılda yaparım ancahadi hafta sonları gezdim 6 - 7 aya düşürdüm ama nerde o sabır...
abartmış bence abi 3000 km ne demek yahu