- Katılım
- 9 Şub 2010
- Mesajlar
- 939
Güle güle kullan Atillacığım.
Bana şu senin elcik korumalardan lazım.Nasıl temin edebilirim?
http://www.motosiklet.net/forum/satilik-motosiklet-aksesuarlari/85389-elcik-korumasi-her-motosiklete-uyumlu.html
Güle güle kullan Atillacığım.
Bana şu senin elcik korumalardan lazım.Nasıl temin edebilirim?
Sonunda ben de bir MC aldım. ikinci gününde talihsiz bir olay oldu ve çok canım sıkıldı. Akü su püskürtmüş.
Aklıma ilk tahliye hortumu takmamış olabilecekleri geldi ama var. Ya kapaklardan, ya da + kutup başının dibinden atmış, ıslaklık öyle gösteriyordu.![]()
MH yi yaptiklari gibi gri ve füme olarak yapsalar daha güzel olur herhalde. Ben MH ye bayilmistim.
Atillacım ben birini alabilirim aman kimselere söz verme..)