Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
3
gidip denicem ins sorun olmaz saol. Bu arada hayırlı olsun ısıtmalı elcik olayını cok beğendim:cat:
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Hayırlı olsun. Yalnız ısıtma, dörtlü flaşör vs. bunları akü nasıl kaldıracak?

dörtlü flasör belli zamanlarda kullanilacak bi sistem. Yani aküye ekstra bi yük bindirmez. Elcik isitmalar ise seyir halinde iken ekstra bi yük bindirmiyor. Bilincli kullanildigi sürece bi sorun teskil etmez. Mesela diyelim uzun yola gittim, son eve varmadan kapatirsam elcik isitmayi akü yine kendini sarj edecektir. Özetli isi bileceksin ise gitmeyeksin :queen:
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Gündüz gözüyle cektigim resimleri koyayim dedim.

p0921090211.jpg


Scooter icin üretilmis olan 4lü flasör dügmesinin tipi hosuma gittigi icin bu switchleri kullanmayi uygun gördüm. Alt resimdeki switch elcik isitmalarin ac-kapasi olacak. Üzerindeki ücgen isareti ilerleyen günlerde tinlerle falan silmeyi düsünüyorum. Bu switchleri sudan nispeten korumak gerekiyor. Ama elime uygun biseyler gecerse üzerine kapak yapmayi istiyorum. Yumusak plastikten. yani üzerine kondom gibi bisey olabilir :)

p092101090211.jpg


Alt resimdeki switch de yukaridakinin aynisi. Üzerinde ücgen isaretin kalmasinin bi sakincasi yok. Cünkü zaten flasör olarak kullanilacak.
Bu arada gidona takmakta kullandigim ayaklar iste bisikletcilerde satilan reflektörleri (kedigözü) takmakta kullanilan ayaklardan. Elimde bunlardan vardi bi ise yarar diye sakliyordum. Nitekim cok isime yaradi bunlar.

p092102090211.jpg
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Güzel düşünmüşsün. Ayrıca bisikletçiden temin edilebilecek malzemeyi de belirtmen iyi oldu. :cat:
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Vay çok güzelmiş bunlar

Motosiklet.net satilik aksesuarlar kismina bak.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:06 ----------

Arkadaslar bugün yaptigimiz gezinin fotolarini slide show olarak görebilirsiniz. Gittigimiz yer cok güzel bir yerdi.
Ayrica yenide taktirmis oldugum elcik isitmalarinda cok faydasini gördüm bu gezide. Cok keyifli oldu isitmalar.

http://www.slide.com/r/AGXQSf5Cdz_8aXQbwvC_NYdxwwaYFDq_

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:16 ----------

Arkadaslar bugün yaptigimiz gezinin fotolarini slide show olarak görebilirsiniz. Gittigimiz yer cok güzel bir yerdi.
Ayrica yenide taktirmis oldugum elcik isitmalarinda cok faydasini gördüm bu gezide. Cok keyifli oldu isitmalar.

http://www.slide.com/r/AGXQSf5Cdz_8aXQbwvC_NYdxwwaYFDq_
 
Katılım
26 Eyl 2010
Mesajlar
36
Motosikleti
Lambretta X300
Aşağıdaki sorulara deneyimli arkadaşlardan cevap rica ediyorum...

1- bugün biraz otoyola çıkayıp gaz açayım dedim. 90 dan sonra aynalardan arkamı net göremez oldum... Normalmidir?

2- normalde önlastik 3.00-18 ve arka da 90/90-18 biliyorsunuz. fakat bu gün mondialdeki usta bana arka lastiği de 3.00-18 ile değiştirirsem daha rahat olacağını söyledi. aslında devirli kullanımda ve virajda arkanın biraz gezdiğini hissediyorum. ustanın demesine göre iki kişilik gezilerde daha beter kaydıracak bu halde diyor. arka lastiği de 3.00-18 yapmalımı?

3- şu ana kadar 165 km yaptım. 0 km de depo full idi (yani gösterge full gösteriyordu) şimdi ise nerdeyse kırmızı çizgisinin az üzerinde duruyor. deponun içine baktım benzin var gibi. okuduğuma göre bir depo yaklaşık 500 km deniyordu ama göstergeye güvenecek olursam 300 km yi görmeyeceğim gibi. acaba göstergede benzer sorunla karşılaşan var mı? yoksa yakıt ayarı mı yüksek ?
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
yedegi manyak buyuk kırmııda bile olsa içinde çok fazla benzin oluyormuş bendeki mh tam depoda dank dank ses yapıyor ve nerdeyse 7 lt yedek var kırmızıdan sonra
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Aşağıdaki sorulara deneyimli arkadaşlardan cevap rica ediyorum...

1- bugün biraz otoyola çıkayıp gaz açayım dedim. 90 dan sonra aynalardan arkamı net göremez oldum... Normalmidir?

2- normalde önlastik 3.00-18 ve arka da 90/90-18 biliyorsunuz. fakat bu gün mondialdeki usta bana arka lastiği de 3.00-18 ile değiştirirsem daha rahat olacağını söyledi. aslında devirli kullanımda ve virajda arkanın biraz gezdiğini hissediyorum. ustanın demesine göre iki kişilik gezilerde daha beter kaydıracak bu halde diyor. arka lastiği de 3.00-18 yapmalımı?

3- şu ana kadar 165 km yaptım. 0 km de depo full idi (yani gösterge full gösteriyordu) şimdi ise nerdeyse kırmızı çizgisinin az üzerinde duruyor. deponun içine baktım benzin var gibi. okuduğuma göre bir depo yaklaşık 500 km deniyordu ama göstergeye güvenecek olursam 300 km yi görmeyeceğim gibi. acaba göstergede benzer sorunla karşılaşan var mı? yoksa yakıt ayarı mı yüksek ?
1- O aynaların zamanla 70'ten itibaren de titremeye başlayabilir benden söylemesi. :) Yalnız rodaj bir tamamlansın bakalım devam edecek mi?..

2- Bu konuda bilgim yok, ama Mondial ustası dediyse pek dikkate alma derim...

3- Depo göstergesine kesinlikle inanma hep yanıltıcı gösteriyor. Bazen 50 liraya full gösterirken bazen 20 liraya bile gösterebiliyor. Hiç koymayıp kırmızı bir ikaz lambası olsaymış daha iyi olacakmış.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Gösterge bende de ayni sekilde yanlis gösteriyor. Bitti gibi yapiyor ama 6-7litre aliyor doldurmaya kalktiginda. 500kmyi rahat yapar.
Aynalarin titremesi bence normal degil ben öyle bir sorun yasamiyorum.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Beyler şu hava ayarını nereden nasıl yapıyorsunuz?

Bana sorarsan kesinlikle orjinal ayarla oynama. Hava ayarini yapmani gerektirecek durum nedir? Ama cok merak ediyorsan rölanti ayar vidasinin az altinda. Kafayi biraz egmen gerekiyor. Ama altini cizerek söylüyorum kesinlikle oynama hava ayariyla.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:47 ----------

Forumdan mücahit89 adli arkadasimiza buradan cok tesekkür etmek istiyorum.
Kendisi motordan arabaya terfi ettigi icin elinde fazladan bulunan KOSO marka aynalari bana sagolsun hic bir ücret talep etmeden motoruma özen gösterdigim icin görsellige katkida bulunmak icin bana gönderdi.
Gelir gelmez hemen taktim aynalari. Sekillerini cok begendim. Resimleri sizlerle paylasmak istiyorum.
Kendisine tekrardan cok tesekkür ediyorum.:rendeer:

11wa7o1.jpg


2ebws50.jpg
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Güle güle kullan Atillacığım.
Bana şu senin elcik korumalardan lazım.Nasıl temin edebilirim?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bana sorarsan kesinlikle orjinal ayarla oynama. Hava ayarini yapmani gerektirecek durum nedir? Ama cok merak ediyorsan rölanti ayar vidasinin az altinda. Kafayi biraz egmen gerekiyor. Ama altini cizerek söylüyorum kesinlikle oynama hava ayariyla.


Fazla yakıt sarfiyatı var gibi geliyor. Bir de bugün farkettim, karbüratörün altından siyah bir hortum çıkıyor ama ucu boşta duruyor. Acaba bir yerden mi çıkmış, yoksa sadece tahliye hortumu mu?

necatik35 sormuşken ben de sorayım, senin elcik korumaları soğuk havalarda işe yarıyor mu? 6-7 derecenin altında seyrederken kışlık eldivenim olmasına rağmen ellerim donuyor. Sendekiler elimize direkt rüzgar akışını engelliyor gibi?..
 
Katılım
26 Eyl 2010
Mesajlar
36
Motosikleti
Lambretta X300
KOSO marka aynalari bana sagolsun hic bir ücret talep etmeden motoruma özen gösterdigim icin görsellige katkida bulunmak icin bana gönderdi.

Atilla hocam aynaları güle güle kullan. Ama nerden bulabileceğimiz konusunda da bilgi paylaşırsan sevinirim. Biliyorsun ben de ayna değiştireceğim ve gerçekten fonksiyonel ve hoş görünüyor. Elciklerin ve aynaların konusunda nerden temin edilebileceği ile bilgi paylaşmanı rica ederim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:54 ----------

Gösterge bende de ayni sekilde yanlis gösteriyor. Bitti gibi yapiyor ama 6-7litre aliyor doldurmaya kalktiginda. 500kmyi rahat yapar.
Aynalarin titremesi bence normal degil ben öyle bir sorun yasamiyorum.

normal olmadığı fikrindeyim ama ne yapmalı servise sorsam pek de doyurucu cevap alacağımı sanmıyorum. rodaj süresi der geçerler ???
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Elcik Koruma

Güle güle kullan Atillacığım.
Bana şu senin elcik korumalardan lazım.Nasıl temin edebilirim?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-her-turlu-motosiklete-elcik-korumasi-36357226/detay?

Necatik35 abi, yukaridaki linkte elcik korumalar var..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:10 ----------

Atilla hocam aynaları güle güle kullan. Ama nerden bulabileceğimiz konusunda da bilgi paylaşırsan sevinirim. Biliyorsun ben de ayna değiştireceğim ve gerçekten fonksiyonel ve hoş görünüyor. Elciklerin ve aynaların konusunda nerden temin edilebileceği ile bilgi paylaşmanı rica ederim.


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-koso-ayna-motosiklet-ayna-spor-ayna-35064394/detay

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:12 ----------

necatik35 sormuşken ben de sorayım, senin elcik korumaları soğuk havalarda işe yarıyor mu? 6-7 derecenin altında seyrederken kışlık eldivenim olmasına rağmen ellerim donuyor. Sendekiler elimize direkt rüzgar akışını engelliyor gibi?..


Elcik korumalar rüzgardan nispeten muhafaza ediyor. Bende yazlik eldivenlerle kullaniyorum. Ben bir de elcik isitma taktim biliyorsunuz. Simdi cok daha rahatim :)
Yakinda Goldwing konforuna ulasacagim MC ile. Sirada koltuk isitma var :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst