Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
28
evet sinan bey.eger nakitle alacaksanız size 2800 e hersey dahil,bunun yanında koruma demiri ve bir tanede dandik kask
motor+plaka+ruhsat+sigorta+kask+koruma demiri
vergi hariç fiyat bu.çünkü vergi ödemesi henüz cıkmıs değil diye.onuda siz ödersiniz.
fakat alma niyetiniz varsa bana şimdiden söyleyin ona göre motor getirttireyim.bana güvenleri var.tekrar ediyorum peşin olmak kaydı ile bu fiyat geçerli.

Sivernson,
2800 tl peşin fiyatın içine, plaka+ruhsat+sigorta+kask ve koruma demiri dahil mi? alırken pazarlıkta bunları da kullanayım.

Dün kırmızı ışıkta duran bir 150 mc sürücüsünün yanına koşturdum, 50'li yaşlarında bir abi idi. Memnun musun dedim. Ben dedi yılların motorcusuyum benim çocuklarım da motorcu, bu fiyata bu motor kaçmaz dedi. Çanakkale'de bu motoru ilk alan benim, pişman da değilim dedi.
Çok memnunmuş, eyvallah dedim, bir de arkasından baktım şöyle bir, çok güzel kalktı ve hızlandı motor. Sesi de güzelmiş. Amcam bir de lastiklere kırmızı bant dönmüş, fiyakalı olmuş.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sivernson,
2800 tl peşin fiyatın içine, plaka+ruhsat+sigorta+kask ve koruma demiri dahil mi? alırken pazarlıkta bunları da kullanayım.

Dün kırmızı ışıkta duran bir 150 mc sürücüsünün yanına koşturdum, 50'li yaşlarında bir abi idi. Memnun musun dedim. Ben dedi yılların motorcusuyum benim çocuklarım da motorcu, bu fiyata bu motor kaçmaz dedi. Çanakkale'de bu motoru ilk alan benim, pişman da değilim dedi.
Çok memnunmuş, eyvallah dedim, bir de arkasından baktım şöyle bir, çok güzel kalktı ve hızlandı motor. Sesi de güzelmiş. Amcam bir de lastiklere kırmızı bant dönmüş, fiyakalı olmuş.

evet hepsi dahil.sadece vergi hariç.
almak istiyorsan buradan sanada alabiliriz.
motoru alırsan memnun olursun bu fiyata.
sana yardımcı olmayı isterim.
MC daşlık kurarız aramızda :)
amcanın dediği bencede doğru.2500 km deyim.biraz sert kullandıgım için sadece 2 kez zinciri bollaştı o kadar.


resimler için çok teşekkür ederim Ramazan bey.
motorun deposunun yanındaki kararma dizliklerdenn ötürü.
bir de motora elcik koruma yaptım.nasıl olmuş sizce?
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Bazi arkadaslar alalim mi edelim mi ikinci eli ciksin öyle alalim diye beklerken bizler motorlarimizi süslemeye basladik bile ve keyfini sürüyoruz... Sivernson elciklerine bayildim bende ilk firsatta yapiyorum musadenle :)
Arkadaslar,bugün ben bir hal isledim ve sizlerin fikirlerini almadan bazi seyler siparis ettim. :p Siparis ettigim ürünlerin resimleri asagidadir. Yorumlara acigim.
Bu arada Mondialin hangi 250cc lik motoru 9900TL mis yaw? bi 250lik motorlari var 5200TLye ama digerini duymadim.

Zincir Yaglama Spreyi: 27TL

castrolzincirspreyi.jpg


Yan cantalar 84TL

tex83yancanta.jpg


Depo üstü canta 74TL

tex65depoustu.jpg


tex65depo2.jpg
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
motora elciklet güzel olmuş fakat çantalı halini bu açılardan ilk defa gördüm hergünde mondial bayisinde motora bakıyorum:)ama çantalı çok ince geldi bende kappa 46 var onu taksam emanet gibi durur anca yanlara ufak çanta vs takıcaksın biraz yapılı olsun.

bu arada o elciklerden elimde var isteyene ufak bi ücrete verebilirim.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
sivernson;2195187 bir de motora elcik koruma yaptım.nasıl olmuş sizce?[/QUOTE' Alıntı:
Sivernson kardes, elciklerin süper olmus. Bende düsünüyorum neye benzeyecegini sayende görmüs oldum, tesekkürler paylasim icin. Bunlar hangi markadan? Yada universal bir ürün mü? Bunlarin tam adi nedir? Elcik diyorum tutma yerleri cikiyor. Fiyat nedir? montajida gördügüm kadariyla kolay herhalde.

Senden son bir ricam var. Motorun yandan önden fotograflarini istiyorum ama görmeyi istedigim kisim motor koruma demiri. Cünkü banda tak cok faydasi oluyor düsmelerde dediler fakat bu demirler olmadan motor daha cok hosuma gidiyor. O yüzden senden resim isteyecegim.
Hayirli sürüsler...
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
sivernson, bu vergi işini nasıl yapıyoruz? Ben de aynı durumdayım seninle...
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
sivernson, bu vergi işini nasıl yapıyoruz? Ben de aynı durumdayım seninle...

Ruhsatını aldıktan sonra 1 ay içerisinde bağlı bulunduğun vergi dairesine gidip motorlu taşıtlar vergisinin ilk taksidini ödüyorsun.Yanlış hatırlamıyorsam 32 TL.olması lazım.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Valla ben vergiden anlamam, illegal yaşarım genelde. :queen:


Teşekkürler necatik35.
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
mondial 250 lik yeni çıkan kross ları 9800-9900 civarında bu kadar pahalı olmasının vardır bir sebebi belkide japon motoru var üzerinde kimse bilmiyor ama herkez b.. atmasını cok ıyı bılıyor.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Necati Abi, bizim motorlara ne tür yag koyuyoruz? 5-40 falan mi? Bide zincir yaglama spreyi almayi falan düsünüyorum, ne dersin? Zincir temizleme isini gaz yagi ile yapmayi düsünüyorum. yaglamasinida sprey ile yapicam. Fikirlerini alabilirmiyim?

Serviste 15-40 scot marka bir yağ koydular.Ama sen istersen daha kaliteli bir yağ alıp koymalarını isteyebilirsin.
Zincir yağı kullanman faydalı olur.Daha yapışkandır ve hemen uçup gitmez.
Gaz yağı ve bir yağlı boya fırçası ile temizleyerek yıkaman doğru olur.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sivernson kardes, elciklerin süper olmus. Bende düsünüyorum neye benzeyecegini sayende görmüs oldum, tesekkürler paylasim icin. Bunlar hangi markadan? Yada universal bir ürün mü? Bunlarin tam adi nedir? Elcik diyorum tutma yerleri cikiyor. Fiyat nedir? montajida gördügüm kadariyla kolay herhalde.

Senden son bir ricam var. Motorun yandan önden fotograflarini istiyorum ama görmeyi istedigim kisim motor koruma demiri. Cünkü banda tak cok faydasi oluyor düsmelerde dediler fakat bu demirler olmadan motor daha cok hosuma gidiyor. O yüzden senden resim isteyecegim.
Hayirli sürüsler...



teşekkür ederim.
üniversal.kalite bir marka değil.fakat şu var ki yumusak.bence yumusak olması daha iyi.neden mi? çünkü kolay kolay kırılmaz ve sıcak hava ile şekil verebilirsin tekrar.ben 25 tl ye aldım.montajınıda kendim yaptım fren ve debriyaj vidalarını söküp arasına monte ettim.sağlamda oldu.motor resimleri su anda elimde değil ama kısmetse yarın çeker sana mail atarım.işyerinde yükleme yapamıyorum siteye.bana özelden mailini atarsan çok iyi olur.bir de şunu diyeyim.bu motor koruma demiri cok işime yaradı.bir kac kez yan devirdim ve demirler sayesinde motora bir darbe olmadı(ALLAH rıza göstermedi).bir de sunu gördüm.bir çin malında aynalar ilk defa bu kadar kaliteli.çünkü he düşüşünde aynalarda vurdu yere ama hiç problem çıkarmadılar.(125 zn mi hayırla yaad edemiyorum)
ben kesinlikle taktırman taraftarıyım.zaten siyah renkte olanı bu motora yakışıyor.
birde bu motorun dizaynı seninde bildiğin gibi ön gövdeden kalın olarak başlayarak arka tarafına doğru incelme şeklinde.
onun içindir ki ön tarafa yapacağın büyük bir modifikasyon(koruma demiri,depo üstü bagaj) sırıtmayacaktır,fakat arkada kullanağın 40 lt üstü topcase ler biraz sırıtacaktır.şekil A da görüldüğü gibi :)
bende izninle senin depo çantanı kendi motoruma kopyalıyorum :) yan çanta almaktan şimdilik vaz geçtim(havalar ısınana kadar en azından-uzun seferler için)ama depo üstüne hayır demem.


vergi konusuna gelecek olursak,bu ödeyeceğimiz vergi 6 ayda 1 ödenen standart motor hacmine göre ödenen vergi.ama kaç lira olduğunu unuttum
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
O halde bende bi koruma demiri taktırayım. Pek güvenmiyordum ama işe yarıyormuş anlaşılan. :)
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
3 litre felan yakıyor 100kmde hyosungdan daha iyi bunun yakıtı valla o enjeksıyonluydu ama bundan fazla yakıyodu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst