Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
@ramizan83, kardes vade farki koydurmadan taksitli alabilirsen senin icin iyi fiyattir. Birazda hediye kapmaya bak. Kilit, kask yada eldiven vs. :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
sağol antiturhan 2700 nakit fiyata alacam bir kuruş aşağı olmaz dediler vadelide 3000 bulacak heral istanbul fiyatları hakkında bilginiz varmı acaba ötv indirimi bu modellerde neden olmadı anlamış değilim geçen sene cıktığındada fiyatı aynı idi adam ötv indi dedi ötv inmese fiyatı 3300 lira filan mış bende yedim yain
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
ötv den önce 2950TL idi. Aslinda ötv indirimi oldu ama sonradan mondi zam yapti. Vade farki ödemeden almaya calis. Ben ötv den önce aldim. 2950TL den pesin fiyatina vadeli aldim. 950pesin 2000tl kart cekimi 10 taksit. Nakit olarakda 2750TL ye birakmisti.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
sağol kardeşim bin 2700 peşin alacak gibiyim hafta sonunu bekliyorum bayiye gitmek için malum hafta için mesai hala ybr al diyorlar ama ikinci elininde fiyatı bu fiyatlarda mondide karar kıldık sıyah rengine bakacaz eh artık biraz daha düşünmek lazım nakite bir denkleyek hele
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
MC'den memnun kalacagini söyleyebilirim.

bende de aynı markanın scooterı var. 8300 kilometrede. çok memnunum. vitesli kullanmayı öğrenmek için nasıl bir motordur? 2. elini kovalasak memnun kalır mıyız?

son hızı kaç? uzun yolda kullanırken hızı ne kadar düşüyor? benim motor bazen 90dan 65-70e kadar düşüyor da...
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
bende de aynı markanın scooterı var. 8300 kilometrede. çok memnunum. vitesli kullanmayı öğrenmek için nasıl bir motordur? 2. elini kovalasak memnun kalır mıyız?

son hızı kaç? uzun yolda kullanırken hızı ne kadar düşüyor? benim motor bazen 90dan 65-70e kadar düşüyor da...

tek günde en uzun mesafelere giden sanirim forumda benim (bide Necatik35 abi var), hiz düsmesi diye bisey söz konusu bile degil.
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
tek günde en uzun mesafelere giden sanirim forumda benim (bide Necatik35 abi var), hiz düsmesi diye bisey söz konusu bile degil.

125 mh driftle 3 5 kere bende otobana çıktım alırken acaba otobanda ruzgarı yıyınce hızı ne etkıler dıye cok dusundum alırken ama hıc bır dusus soz konusu deıl ve bunu daha rodaj süresi içinde denemiştim ..
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
63
slm abilerim bugün canımı çok sıkan bi durum oldu..akü tahliye hortmunu baya uzatmama rağmen tahliyeden attığı asit blok üzerindeki zincir dişlisi muhafaza kapağına geldi ve siyah siyah noktalar halinde kalıcı iz bıraktı :pale::salut: ..çok cnım sıkıldı bu duruma bende hemen o hortumu kısalttım ve ucunu penseyle ezerek ısıttım yani ağzı kapanmış oldu tahliyenin..arada bakarım eğer dolarsa hortumu çıkartıp boşlatırım ama çok kötü bi görüntü oldu ya sizde benim yaptığımı yapın bence insanın içi gidiyo :pale:

buyrun bu foto asitin geldi yerin fotosu bu durumda oraya yapılabilecek hiç bişe yok



buda hortumun son hali

 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
son yakit tüketimi ölcümüm. 130km de 4,66lt tüketim. 100km ortalamasi 3,58lt. karma kullanim.
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
son yakit tüketimi ölcümüm. 130km de 4,66lt tüketim. 100km ortalamasi 3,58lt. karma kullanim.

karma kullanım bende ölçtüm 125 mh ile 200 km 28,5 tl ( depo fulledim şu an 430 km de depo bitti bitecek ibre nerdeyse sıfıra düştü depo =16 lt yedek dahil ) yolda kalacağım anı bekliyorum xD
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
43
slm abilerim bugün canımı çok sıkan bi durum oldu..akü tahliye hortmunu baya uzatmama rağmen tahliyeden attığı asit blok üzerindeki zincir dişlisi muhafaza kapağına geldi ve siyah siyah noktalar halinde kalıcı iz bıraktı :pale::salut: ..çok cnım sıkıldı bu duruma bende hemen o hortumu kısalttım ve ucunu penseyle ezerek ısıttım yani ağzı kapanmış oldu tahliyenin..arada bakarım eğer dolarsa hortumu çıkartıp boşlatırım ama çok kötü bi görüntü oldu ya sizde benim yaptığımı yapın bence insanın içi gidiyo :pale:

buyrun bu foto asitin geldi yerin fotosu bu durumda oraya yapılabilecek hiç bişe yok



buda hortumun son hali


Kardeşim yaptığın daha tehlikeli. Eğer basınçla hortumu söktürür ve asit yukarıdaki aküden sıçrarsa daha beter her tarafı bozar. Benim başıma geldi oradan biliyorum. Hemen bir yerlerden hortumun uzununu bulup, doğru bir yerden aşağı kadar sarkmasını sağlaman daha sağlıklı olur bence.
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
arkadaşlar ben baktım da benim aküde tahliye hortumu bile yok ya takılmadı yada düşmüş?
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
Kimdi acaba o amortisör değiştiren:silent:Kimdi,kimdi,kimdi::gazete::::sos::::gazete::::sos::::gazete::::pokey:::queen:

:) eee necati abi ne diyorsun bu konu hakkında :) .

amortisörleri sertleştirdim benim için hiçbir kusuru yok fakat hıyar bi arkadasımvar hem uzun hem 85 kilo. aslında direk ona takmak lazımda işte :). balığa kampa gidiyoruz ben artık arabayla gitmek istemiyorum. arkadasımda arkama oturunca yol eziyet oluyor. eğer diğer amortisörler ağırlığa dayanıklısa neden olmasın..
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
bu tüketim biraz fazla gibi.. 95 oktan kullanıyorsun değilmi? 97 konulduğunda yakıt artıyor.....

tabiiki 95 oktan. tüketim normal bana göre. Zaten bu zamana kadar 3,2lt den asagi düsüremedim. Ama sunu her seferinde belirtmek icap ediyor ben bu seferde basmayayimda az yaksin diye gitmiyorum. Yolun hakki yada grup sürüsü neyi gerektiriyorsa o sekilde kullaniyorum. Sabit 80km/h ile gidilse eminim degerler düsecektir. Hem bendeki 4 adet cantayida hic bir zaman unutmayin. Bu degerler motor hep yüklüyken.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
:) eee necati abi ne diyorsun bu konu hakkında :) .

amortisörleri sertleştirdim benim için hiçbir kusuru yok fakat hıyar bi arkadasımvar hem uzun hem 85 kilo. aslında direk ona takmak lazımda işte :). balığa kampa gidiyoruz ben artık arabayla gitmek istemiyorum. arkadasımda arkama oturunca yol eziyet oluyor. eğer diğer amortisörler ağırlığa dayanıklısa neden olmasın..

ben ybr amortisörü ile değiştirdim.tek kişi kullanırken gayet güzel,ancak artçı taşıyamıyor.ne kadar sertleştirsemde taşıyamıyor ve yaylar sonuna kadar oturuyor.her halde amartisörlerin açısı ybr ye göre farklı olduğu için.34 cm boyundaki amortisörleri denemeye devam edeceğim:p
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
formu epeydir takip etmiyorum kaza yapan arkadaşıma geçmiş olsun ucuz atlatmış hepimiz dikkatli olmalıyız yeni bir denemem var bakaalım ne olacak scooter karbiratörü takıp çalıştırmayı başardım ama gaz telini ayarlamadım sadece çalıştırdım gayet güzel çalışıyor ve otomatik jikle li oluyor monüfotunu özel yaptım tabi biraz üzerin de makyaj yapmam lazım resimleri geliyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:35 ----------

grnt1334.jpg

By isak_1981 at 2011-05-09

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:38 ----------

grnt1335.jpg

By isak_1981 at 2011-05-09

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:42 ----------

grnt1333.jpg

By isak_1981 at 2011-05-09
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
63
tabiiki 95 oktan. tüketim normal bana göre. Zaten bu zamana kadar 3,2lt den asagi düsüremedim. Ama sunu her seferinde belirtmek icap ediyor ben bu seferde basmayayimda az yaksin diye gitmiyorum. Yolun hakki yada grup sürüsü neyi gerektiriyorsa o sekilde kullaniyorum. Sabit 80km/h ile gidilse eminim degerler düsecektir. Hem bendeki 4 adet cantayida hic bir zaman unutmayin. Bu degerler motor hep yüklüyken.


100 km yolu ortalama 90 ile tek başıma giderken giderken 1o tl civarı benzin yakıyordu..Dün aynı yola bi arkadaşmla gittim 20 tl den fazla yaktı...Yakıt biraz fazla gibi,ilk defa hissettim fazla yaktıgını MC nin :pale::pale::pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst