Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
tvs de bu mantıkla çalışan bir karbiratör var aradaki cc farkı o kadar fazla degil ama yakıtı larını kıyaslarsak çok fark var ben de bunu karbiratöre baglıyorum ne dersiniz
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
63
formu epeydir takip etmiyorum kaza yapan arkadaşıma geçmiş olsun ucuz atlatmış hepimiz dikkatli olmalıyız yeni bir denemem var bakaalım ne olacak scooter karbiratörü takıp çalıştırmayı başardım ama gaz telini ayarlamadım sadece çalıştırdım gayet güzel çalışıyor ve otomatik jikle li oluyor monüfotunu özel yaptım tabi biraz üzerin de makyaj yapmam lazım resimleri geliyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:35 ----------

grnt1334.jpg

By isak_1981 at 2011-05-09

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:38 ----------

grnt1335.jpg

By isak_1981 at 2011-05-09

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:42 ----------

grnt1333.jpg

By isak_1981 at 2011-05-09


Dostum PekiNe faydası oldu..Yakıtta bişe değiştimi?Sonuçlarıyla ilgili de bilgilendirsen bizi?
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
arkadaşlar bu sadece bir çalıştırma deneyi idi resimde iyi bakılırsa hava hotumu ve gaz telı takılı degil yani tamalamadım tam testimi yapayım size dönerim ve resulyekeler arkadaşım yeni çıkan nesil motorlarda bu mantıkla çalışan karbiratörler var iki karbiratör arasın daki farkı bir araştır
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
arkadaşlar bu sadece bir çalıştırma deneyi idi resimde iyi bakılırsa hava hotumu ve gaz telı takılı degil yani tamalamadım tam testimi yapayım size dönerim ve resulyekeler arkadaşım yeni çıkan nesil motorlarda bu mantıkla çalışan karbiratörler var iki karbiratör arasın daki farkı bir araştır

isak kardesim ben senin arkandayim. Calismalarindan ötürü desteliyorum seni. Bende senin gibi düsünüyorum. Daha iyi olabilecekse neden olmasin. Olumlu olursa zaman icinde bende yapabilirim bu tarz calismalar. Merakla takip edecegim calismalarini.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
şunu da demeden geçemiyecegim mc ve ona benzer karbiratörlerde benzine direk gaz teli yol veriyor çok yakma sebebide bu bence scooter,tvs yeni çıkan ybr ve cbf lerde bu tip karbiratörler var bu tip karbiratörler motor hava emdikçe hava ile çalışan bir ine türü birşey var yani gaz pistonu deniyor bu ine motor ne kadar hava emerse o kadar benzine yol veriri şöyle bir örnek veryim rampada motorun devri düşünce gazı çeksen de motor hava emişi azaldıgı için fazla benzin motora gitmiyor mc ve benzerlerin de ise gaz teline baglı oldugu için gazı çevirdikçe motora yaksada yakmasada benzin gidiyor benim arştırmalarım bu yönde
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
53
tabiiki 95 oktan. tüketim normal bana göre. Zaten bu zamana kadar 3,2lt den asagi düsüremedim. Ama sunu her seferinde belirtmek icap ediyor ben bu seferde basmayayimda az yaksin diye gitmiyorum. Yolun hakki yada grup sürüsü neyi gerektiriyorsa o sekilde kullaniyorum. Sabit 80km/h ile gidilse eminim degerler düsecektir. Hem bendeki 4 adet cantayida hic bir zaman unutmayin. Bu degerler motor hep yüklüyken.

evet aynen ağırlık konusu çok etkili ve 80-90 arası sabit hızla gidildiğinde yakıt çok çok az+yine çok önemli bi faktör hava soğukken yakıt epey farklı oluyor.. tek kişi yüksüz 5000 devirle 3 lt nin de altına düşeceğini sanıyorum..
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
@isak, dediklerin tamamen dogru kardesim. Calismalara devam.


@nedimkurt, sana katiliyorum.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
bugun beylikdüzü beykentte 4 kişilik bi motorsiklet grubu gördüm geziyorlardı en arkadada bir 150mc vardı yeniydi galiba acaba bu forumda varmı beylikdüzünde oturupta 150mc si olan
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
100 km yolu ortalama 90 ile tek başıma giderken giderken 1o tl civarı benzin yakıyordu..Dün aynı yola bi arkadaşmla gittim 20 tl den fazla yaktı...Yakıt biraz fazla gibi,ilk defa hissettim fazla yaktıgını MC nin :pale::pale::pale:

Bu motorların en kötü tarafı yakıt konusu, kim ne derse desin!
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
İyi yanlarını hep söylemişimdir, az paraya hoş görüntü. Eskilerden daha kaliteli Çin'li oluşu vs. vs.

Bu arada benim de eksozum bozuldu iğrenç bir ses çıkarıyor. Neyse ki garantiden değiştiriyorlar.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
bende hafta sonuna kadar siyah renginden alacam konyada siyah vardı ama seydişehirdede ilcesindede aynı fiyata bıraktı adam siyah renginden sipariş verdik 2700 qeşin alacam inş bir sorun cıkmaz
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
hafta sonu 150mc li bir arkadaşımla birlikte gezdik, depoları giderken fulledik ,dönerkende yine doldurduk ve ne yaktığını ölçtük.onun motoru 192km de 5,37lt lik benzin aldı, yaklaşık tüketimi 100km de 2,8lt ye geldi.yolun yarısını 80-90 km süratle diğer yarısını ise 40-60km süratle geçirdik (dağ tepe dolandık) bana göre bu rakam karbüratörlü bir makinaya göre çok iyi ,sizlerinki neden çok yüksek anlayamadım
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
@Tolme, kardes gaz kolunu ne kadar cok cevirirsen tüketimde dogru orantili olarak artiyor. Zaten 80km/h ile seyyahat edildiginde az yakacaktir diye söylüyorduk.
100km/h ile de ölcüm yapman dilegimizle.. :)
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
63
Kardeşim yaptığın daha tehlikeli. Eğer basınçla hortumu söktürür ve asit yukarıdaki aküden sıçrarsa daha beter her tarafı bozar. Benim başıma geldi oradan biliyorum. Hemen bir yerlerden hortumun uzununu bulup, doğru bir yerden aşağı kadar sarkmasını sağlaman daha sağlıklı olur bence.


hmm anladm abi yarın hemen bu konuyla ilgileniyorum..hem aküyü söküp biraz suyunu azaltcam az bişe sıçramaz bidaha... her görmemde içim gidio bilgilendirdiğin için tşk:cat:
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
Bide farlariniz sürekli acik gidin arkadaslar.

far acık da olsa kaza gelıyorum demıyor ama acık gezmek şart. seçim çalışmaları nedenıyle mersınde bır cok yerde yollar tek şerit önümde mercedes arkamda kamyon mercedes basıyor ben basıyorum kamyonda basıyor gaza zaten tek şerit mercedes durdu bende durdum kamyon boş olmasına ragmen hafıf mucurlu yol kaya kaya geldi tost karışık tost olmaktan bi anlık reflex kurtardı beni kamyon mercedesin tamponunda durdu. sagda kucuk bı bosluk olmasa yapışacaktım açıkcası. elim ayagım tıtredı olayı atlatınca çok sağlam sövdüm bi yandan da dua ettim şaşkınlık işte xD
 
Katılım
5 Tem 2006
Mesajlar
152
bende cumartesi günü 1000km ik ilk bakıma girdim hava ayarı yağ değişimi yapıldı fakat ben 500 km de yağı kendim değiştirdim malum içine mondialin yağını koyuyorlar onu boşaltıp castrol 10/40 yağ koymustum şimdi 1000 de yine castrol 10/40 koydurdum içinde mondialin yağından eser kalmadı fakat monifoltlara bir ayar yaptıramadım inatla motor alışsın diyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst