- Katılım
- 16 Nis 2011
- Mesajlar
- 63
herkese merhaba!
arkadaşlar bugün büyük bir kaza yaptım...ben ana yolda giderken,tali yoldan hiç hızını kesmeden yine tali yoldan devam etmeye çalışan bir beyinsizle kafa kafaya girdik, hızım 40-45 di, araç 70 km hızında vardı yada bana öyle gelmiş olabilir...çok üzgünüm şu an bnm ilk motorum göz bebeğimin önü komple dağıldı,depo eğildi, egzoz bağlantıları, basamaklar hepsi kırıldı gitti...tabii suç bende olmayınca sigorta karşılayacak masrafları fakat bayiiyle konuştum ortalama nedir bunun masrafı diye 1000-1200 tL dedi...lütfen herkes dikkat etsin ana yolda olsanız bile tali yol çıkışlarına çok dikkat edin TR'de motoru tanımayan çok fazla şerefsiz insan var, görse bile durmayanlar var nasıl olsa o durur diye...Allah'tan bende bişey yok çünkü sezdim iyi çarpışacağımızı o yüzden giderken yarım olarak ayağa kalktım, oturmuyodum yani çarpıştığımızda çünkü gidona takılırım o zaman daha kötü olur diye kalktım çok az ayağa, kask olmasaydı yine kötü olurdu sakın kaskınızı takmamazlık yapmayın arkadaşlar, direk arabanın camına vurdu kafam sonra şoför kapısının oraya ayaklarımın üstüne düştüm yani Allah'ım korudu beni arkadaşlar...lütfen dikkat edelim,Allah'ım kazasız belasız bindirsin herkesi... iyi akşamlar...
Uploaded with ImageShack.us
gerçekten çok büyük gçmiş olsn bu durumlarla buralardada çok karşılaşıyoruz motosikletleri hiç umursamıyorlar cana glmemiş önemli olan bu motor yapılır hallolur gerçekten kask şart
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:01 ----------
hayırlı olsun bende aynı aynalarla aldım motoru. koruma demiri ce çanta tasıma demiri ile birlikte...
sizede hedeye olarakmı werdiler yoksa ek ücret aldılarmı? bide çanta demirinin fotosunu eklerseniz bilgilendirici olur..şimdiden tşkkürler:cat:





