Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar;

ben ilker bugün yeni üye oldum ama uzun zamandır forumu ve mondial hs150yi sizler sayesinde takip edip araştırdım teşekkür ederim çünkü 1 hafta oldu bende aldım turuncusundan ama iki gün önce ışıklarda dururken sol arkadan çarptılar sadece sol arka sinyal ve ayak yamuldu ayağı düzellttiler sinyalide değiştirdim motor oldukça sağlam, sağ ayna konusunda haklısınız yatay değil dikey olarak vidalayınca problem kalmıyor ama egzost da bir ses zırıltı var kronik arızaymısh perçinlerden çelik perçin attırınca sorun kalmadı, benim sormak istediğim bir motorda görmüştüm trafikte parklarına ön farları çıt çıt yaptırmısh sanki makam aracı gibi flash olarak bir sağ bir sol yanıyor bunu nerden temin edebilirim ? birde istanbulda işçiliğine hakketen güvendiğiniz servisi neresidir bir yerde sol arka sinyalimi taktırdım oturtamadı bir türlü yarın kendim söküp düzelticem...son olarak alarm konusunda ne düşünüyorsunuz? şimdiden teşekkür ederim ilgi ve alakanıza...
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
380
İlker motosikletin hayırlı olsun.
Motordan memnun kalman iyi oldu,ben de birkaç gün içinde 150 HS almayı planlıyorum ama hala kararsız sayılırım.Sen aldığına göre bizi biraz aydınlatabilirsin.Sana birkaç soru sorayım:
1-Motorun kalkış ve duruşları nasıl?
2-Yakıt tüketimi nasıl?
3-Motorun sağa sola yatışları dengeli mi?
4-İki kişiyle motorun verimi nasıl?
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
98
OsaK' Alıntı:
İlker motosikletin hayırlı olsun.
Motordan memnun kalman iyi oldu,ben de birkaç gün içinde 150 HS almayı planlıyorum ama hala kararsız sayılırım.Sen aldığına göre bizi biraz aydınlatabilirsin.Sana birkaç soru sorayım:
1-Motorun kalkış ve duruşları nasıl?
2-Yakıt tüketimi nasıl?
3-Motorun sağa sola yatışları dengeli mi?
4-İki kişiyle motorun verimi nasıl?[/Q
osak kardeim yine ben sorularına yanıt vereyim:
1-motor çok iyi kalkıyor çok seri,ve çok kolay hız alıyor ama belli bir raddeden sonra gitmiyor tabi buda normal çünkü ibre 140 :)
2-yakıt ilk 500 km'De 80 yakıyor ama daha sonra 70'e düşüyor hemen hemen tabiki.
3-sağ sola yatışlar dengeli ama vitesli motor kullandın mı bilmiyorum yarış motorları kadar dengeli olmasada ii yani.ama bir viraja 80-90'la giremezsin çünkü savurtuyor,oda motora yatamadığın için.
4-vallahi iki kişi ile motorun verimi süper diyebilirim.şöyleki ben 80 kiloyum ve abim 125 kilo ikmizde motor banamısın demiyor bile gerisini sen düşün :)
birde ek olarak motor spor görünüme sahip olduğu için aksesuar taktırdığın zaman çok süper duruyor.ben parklara mavi taktım gece süper gözüküyor tavsiye ederim yapıştırma yaptım ön teker üstüne yıldırım yapıştırması süper durdu onuda tavsiye ederim.ve bu kadar yorumdan sonra artık al şu motoru be kardeşim derim :)
birde arkadaşlar ankarada 150 hs'si olan yokmu bu forumda yaaaa
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
380
can kardeş sağolasın verdiğin bilgilerden ötürü.
ben bir tek iki kişiyle zorlanacağından korkuyordum bu motorun,ama iki kişi banamısın demiyomuş motor,çok iyi.ben haftasonları arkadaşla uzun gezilere çıkıyorum motorla.ben 75 arkadaşta 80 kilo,hiç inmeden 3 saat yol gittiğimiz oluyordu.arkadaş motoru satınca ne zamandır boş duruyorduk.artık yeni yol arkadaşımız 150 HS olucak,hadi hayırlısı olsun bakalım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam
teşekkür ederim ya kusura bakma biraz geç girdim can arkadaşımız cevaplamış evet her şekilde katılıyorum ben 90 kardeşim 95 kg motorda 100 :) hiç bir yokuşta banamısın demiyor durup kalkışta bile zorlanmıyor harika bişi, arkadaşlar bende parklarıma çıt çıt yaptırmayı düşünüyorum hani bu makam arabalarında oluyor ya istanbulda aksesuar satan yerler nerelerdir bilgisi olan var mı acaba? can resmini çekip yollar mısın merak ettim :)
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
13
arkdşlar güzel motor arkadaş aldı mavisini ama turuncu daha güzel. Benim aklımda 151rs vardı ama bu daha güzel racing gibi.
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
98
arkadaşlar iki üç gün içinde motorun fotograflarını koyacağım merak etmeyin ayrıca aksesuar olarak parklarda pat patlar iyi duruyor birinde gördüm.bu arada sağ ayna işinide servisle konuştum çözecekler.:)

slm osak naber ne yaptın motoru ne zaman alacaksın kardeş
:)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
ilker84' Alıntı:
selam
teşekkür ederim ya kusura bakma biraz geç girdim can arkadaşımız cevaplamış evet her şekilde katılıyorum ben 90 kardeşim 95 kg motorda 100 :) hiç bir yokuşta banamısın demiyor durup kalkışta bile zorlanmıyor harika bişi, arkadaşlar bende parklarıma çıt çıt yaptırmayı düşünüyorum hani bu makam arabalarında oluyor ya istanbulda aksesuar satan yerler nerelerdir bilgisi olan var mı acaba? can resmini çekip yollar mısın merak ettim :)
bi cogu aksesuarcida vardir.tuning yerlerinde falan biras arsan bulursun
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
4
Merhaba,

Ben de insallah onumuzdeki bir iki hafta icinde 150 hs (cok kucuk bi ihtimalle de 151 rs) alarak aranıza katılacagım.

Merak ettigim vade farksız 12 taksit yapan bir bayi bilen var mı? 151 rs le ilgili bir forumda bahsedildigini gormustum zira.
ben hisarüstü/etiler civarında oturuyorum. buralara yakın bildiginiz isciligine guvendiginiz bir servis var mı??
Bir soruda ozellikle 150 hs kullanan arkadaslara, motoru ilk aldıgımda ayna haricinde ne gibi sorunlarla karsılasma ihtimalim yuksek?
Bu da son soru, mekanik anlamda motor hakkında pek bir sey bilmiyorum. zaman icinde motorun basit tamirat ve modifikasyon islerini kendim yapabilmek icin ozellikle scooter ların motor yapısı hakkında detaylı bilgiye nerden ulasabilirim? -bugun ehliyet icin basvurdum motor sınavında 50 soru verip 20 sini soruyolarmıs, bu cesit bi egitimle cok fazla bisey ogrenecegimi zannetmiyorum :)


hepinize iyi gunler
kaza belasız yolculuklar
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
380
can_dosay' Alıntı:
arkadaşlar iki üç gün içinde motorun fotograflarını koyacağım merak etmeyin ayrıca aksesuar olarak parklarda pat patlar iyi duruyor birinde gördüm.bu arada sağ ayna işinide servisle konuştum çözecekler.:)

slm osak naber ne yaptın motoru ne zaman alacaksın kardeş
:)

Can kardeş motoru hemen alıcaktım ama alcağım yerle ilgili bir sorun çıktı,adamlar bonusa taksit yapıyorlarmış,bende de advantage var,çok kötü oldu.bende 700 ytl vardı,bir milyarı taksit yaptırcaktım adamlar 6 aylık taksit için bir milyara 250 ytl vade koydular,yuh dedim.şimdi mondial satıpta advantage'a taksit yapan bir yer arıyorum.

livescore kardeş,hoşgeldin,motosiklete 12 ay faizsiz taksit yapan istanbulda bir yer var: motovizyon ( http://www.motovizyon.com/ ) Orda da maalesef mondial yok.Bu arada ben de hisarüstünde oturuyorum,motorları alınca bir yerlere geziye gideriz seninle artık :mrgreen:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
4
slm osak ,

Hisarüstü bir mondial bayisi acılımıs sende biliyorsundur belki ben dun gormustum bugun gittim konustum. adavantage kart a taksit yapıyor. Gormediysen Bogazici hisar kampusun karsısında otobus son duragının biraz asagısında ( isim vermek dogru olmaz heralde :)) oraya gidince kesin gorursun
1650 lik mondial 150 hs e bana 36 ay ayda 58-59 YTL taksit cıkarttı. (ruhsat plaka masrafları haric) toplamı 2088 e geliyo ki bence gayet iyi 36 ay icin

motorları alınca gezmeye cıkarız tabi ki :)
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
yeni üye

[MEDIA][/MEDIA]slm ark ben ankk emre.. ark sızlere tesekkur ederım.:rendeer: yorumlarınız ve begenım üzerine mondıal 150 hs aldım (turuncu) ve cok memnunnum ama kazza olması beenım canımı sıktı.yanı nedıyım tavsıye ederın almanızıı .. icin :cat:
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
153
merhaba arkadaşlar bende 150hs mi bugün teslim aldım.seri motor hoşuma gitti.sağ ayna gökyüzü gösteriyor,bide korno bozuldu arada bi basıyor.bide egsozdan bi yanık kokusu geldi şimdi kesildi gibi,içinde ne varsa artık yandı bişeyler..genede bu fiyata iyi motor:)
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
380
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
98
selam arkadaşlar 150 hs'ciler naber nasılsınız.arkadaşlar süper yapıştırmalar buldum benim hs'ye bizim arkadaşlar racing motorları var onlardan aldım manyak güzel oluyor tavsiye ederim birde yeni hs'e alan arkadaşlara hayırlı olsun diyorum kazasız günler.bu arada ankarada bu ara çok motor çevirmesi oluyor neden bilmiyorum ama her gören polis ters ters bakıyor geçen iki tane çekiyorlardı neden bilmiyorum ama.biran önce ehliyet almam lazım.yoksa motor elden gidecek :)

selam arkadaşlar 150 hs'ciler naber nasılsınız.arkadaşlar süper yapıştırmalar buldum benim hs'ye bizim arkadaşlar racing motorları var onlardan aldım manyak güzel oluyor tavsiye ederim birde yeni hs'e alan arkadaşlara hayırlı olsun diyorum kazasız günler.bu arada ankarada bu ara çok motor çevirmesi oluyor neden bilmiyorum ama her gören polis ters ters bakıyor geçen iki tane çekiyorlardı neden bilmiyorum ama.biran önce ehliyet almam lazım.yoksa motor elden gidecek :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2006
Mesajlar
119
hashmet' Alıntı:
merhaba arkadaşlar bende 150hs mi bugün teslim aldım.seri motor hoşuma gitti.sağ ayna gökyüzü gösteriyor,bide korno bozuldu arada bi basıyor.bide egsozdan bi yanık kokusu geldi şimdi kesildi gibi,içinde ne varsa artık yandı bişeyler..genede bu fiyata iyi motor:)


ön tarafı söküp kornayı az ileri itersen çalışacaktır.

yanık kokusu egzozun kelepcelerinin üzerinde plastik bant var, ordan gelir, aldıgında o bantı sokseydın olurmuş
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
153
yemzet saol arkadaşım.plakayı çıkartınca bi servise götürücem tanıdık zaten servis bizim komşu çalışıo.yardımcı olur heralde.herkese keyifli sürüşler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst