Bence de bırakalım artık bu çin işi muhabbetleri,topic'in konusu bu değil,istiyosan aç kardeşim ayrı bir topic tartış istediğin konuyu.
Ben 150 HS kullanan arkadaşlara bir soru sorucam.Bu motorla iki kişi ile uzun yola çıkılır mı? Mesela bir günde 6-7 saatlik yol yapabilir miyim? Motor çok ısınıyor mu? Hararet yapıyor mu bir süre sonra? Bu konuda beni aydınlatırsanız çok sevinirim.
Teşekkürler.
Ben 150 HS kullanan arkadaşlara bir soru sorucam.Bu motorla iki kişi ile uzun yola çıkılır mı? Mesela bir günde 6-7 saatlik yol yapabilir miyim? Motor çok ısınıyor mu? Hararet yapıyor mu bir süre sonra? Bu konuda beni aydınlatırsanız çok sevinirim.
Teşekkürler.