Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
379
Bence de bırakalım artık bu çin işi muhabbetleri,topic'in konusu bu değil,istiyosan aç kardeşim ayrı bir topic tartış istediğin konuyu.

Ben 150 HS kullanan arkadaşlara bir soru sorucam.Bu motorla iki kişi ile uzun yola çıkılır mı? Mesela bir günde 6-7 saatlik yol yapabilir miyim? Motor çok ısınıyor mu? Hararet yapıyor mu bir süre sonra? Bu konuda beni aydınlatırsanız çok sevinirim.

Teşekkürler.
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
42
arkadaşlar motor harika hatta o kadar güzelki gece yarı kalkıp motor kullanmak istiyorum
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
98
OsaK' Alıntı:
Bence de bırakalım artık bu çin işi muhabbetleri,topic'in konusu bu değil,istiyosan aç kardeşim ayrı bir topic tartış istediğin konuyu.

Ben 150 HS kullanan arkadaşlara bir soru sorucam.Bu motorla iki kişi ile uzun yola çıkılır mı? Mesela bir günde 6-7 saatlik yol yapabilir miyim? Motor çok ısınıyor mu? Hararet yapıyor mu bir süre sonra? Bu konuda beni aydınlatırsanız çok sevinirim.

Teşekkürler.
osak arkadaşım bence çıkarsın ben 2 saatlik bir yola gittim ama yol çok boş ve etrafı açıklık olduğu için çok savurtuyor.yani rüzgardan çok etkilenirsin yoksa onun dışında motor ısınmıyor ben 100'le gittim hemen hemen birşey olmadı çünkü bunlar hava soğutmalı birşey olmaz zannetmiyorum ama bana sorarsan dinlenerek git indiğinde çok yorgun hissediyorsun kendini.
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
379
can kardeş,motor 100 km de ne kadarlık yakıyor yaklaşık? Benim bir arkadaş 151 RS almıştı,çok yakıyor diye şikayet ediyordu? 150 HS'nin yakıt tüketimi iyi mi?
Bir de 150 HS'nin beğenmediğin,eleştirdiğin,şöyle olsaydı daha iyi olurdu dediğin birşey var mı? Bu motoru birkaç gün içinde alıcam da aklımda soru işareti kalsın istemiyorum.
Teşekkürler.
 
Katılım
17 Şub 2006
Mesajlar
119
yaw arkadaşlar hiç farkı yokki iki motorunda, ha RS ha HS

ben gecen gün ölçtüm 80 bin lira yakıyor, uzun yolda fark edebilir düşer belkii, bu şehir içi kullanımda yaktığım miktar, lambalarda zırt bırt duruyoz. bence uzun mesafede 75 bine düşer
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
98
OsaK' Alıntı:
can kardeş,motor 100 km de ne kadarlık yakıyor yaklaşık? Benim bir arkadaş 151 RS almıştı,çok yakıyor diye şikayet ediyordu? 150 HS'nin yakıt tüketimi iyi mi?
Bir de 150 HS'nin beğenmediğin,eleştirdiğin,şöyle olsaydı daha iyi olurdu dediğin birşey var mı? Bu motoru birkaç gün içinde alıcam da aklımda soru işareti kalsın istemiyorum.
Teşekkürler.
osak kardeş şimdik beğenmediğim bir özelliği yok ama 150 hs'lerin hepsinde sağ ayna problemi var bunu söyleyeyim sağ ayna göstermio onun dışında bir problem yok ayrıca 80bin lira yakıyor şehir içinde hesapladım.motor çok ii bir anda hızlanıyor ve çok seri bide sportif görünümü var bu yeter bence.bu paraya çok uygun model.tavsiye ederim
:)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
raymond' Alıntı:
slm bende bende cınlı motor sahıyım plastık parcaları sert plastıkden yapıldıgı ıcın kırılıyor garanbtıye gırmıyor benım motor dusmedıgım halde arksaı parca parca oldu gıdın ıyı marka alı cılnlısı turk montajı almayın gıdın baska alın kaportası sac olsun ploatsık olmasın bye

Cup motorların plastiğiyle scooterlarınki aynı değil bi kere !

Benim motoru ilk aldığımız gün pikaba yüklerken herkes sağından solundan
motoru çekiştirdiği halde ufacık bir çatlak bile yok motorda !

Mondial KH 100 'ün plastiği tabii ince olur , kırılır çatlar ...

Amacı yük taşımak değil ki !
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
8
arkadaşlar merhaba,
ben 150hs yı 1 hafta once aldım,motor fıyatına göre çok güzel ama sağ aynada problem var göstermiyor bayiye gıttım başka hs lere baktım hepsı aynı,servise gıttım işleri oldugu için başka zaman gel dedı.ama motordan çok memnunum.çok rahat 100 km gördüm,zorlasam 120 yı kesin görürüm.
tabıkı işçiliği iyi değil 1.850 ytl ye fazla bişe beklemeyin ama bu fiyata bu motor çok iyi tavsiye ederim:)sormak istediğiniz bişe varsa sorabilirsiniz...
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
arkadaslar biras resim koysaniz.bizde gorsek.151rs ile 150hs arasinda kaldim ama 150hs nin gosterge paneli baya gusel.cok sık duruyo.bi iki resim koyarsaniz iyi olur
 
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
31
soran arkadaşlara cevap hs hiçbir zaman rs in yerini tutmaz elcikleri kötü hs nin ayna göstermiyor disk fren yok ön çamurluğun içine bakın bilhassa kırmızı ve truncuya boyayı nasıl atmışlar görün birde bunlara gidin rs te bakın aradaki farkı göreceksiniz ayrıca motorlar aynı motor değil rs fabrika verilerine göre 7,5 hp hs 8 hp birde agzost farkı var o kadar ama ben aralarında 200/300 ytl fark olsa gider rs alırım hatta gittim aldım sakın bende rs var diye böyle düşünmeyin yarın teslim alıyorum neyse zevkler ve renkler tartışılma herkein zevki düşüncesi ve bütçesi
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
8
arkadaşlar ben neden 151 rs almadım nedenını söyleyebilirim.151 rs formlarını okuduysanız arka dısklerı sorunlu oldugu için ve aynaları çukurlara gırdıgınızde kırılıyor ve ben bunu gozlerımle gordum.yoksa arada fıyat farkı yok.en azından başım agrımasın dedım ama sağ aynalar problemlı ama bunu kendınız halledebılırsınız basit birşey yani.ama rs kullanmadım ama hs nin motoru düşündüğümden çok kuvetli şaşırdım dogrusu.151rs formlarının baştan sona okuyun bana hak vericeksiniz:)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
ercanu' Alıntı:
arkadaşlar merhaba,
ben 150hs yı 1 hafta once aldım,motor fıyatına göre çok güzel ama sağ aynada problem var göstermiyor bayiye gıttım başka hs lere baktım hepsı aynı,servise gıttım işleri oldugu için başka zaman gel dedı.ama motordan çok memnunum.çok rahat 100 km gördüm,zorlasam 120 yı kesin görürüm.
tabıkı işçiliği iyi değil 1.850 ytl ye fazla bişe beklemeyin ama bu fiyata bu motor çok iyi tavsiye ederim:)sormak istediğiniz bişe varsa sorabilirsiniz...

Zammı geldi Mondial 150 HS ye , 1850 YTL yazmışsın !
 

YeK

Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
264
merhaba arkadaşlar,
bu ayna problemi nedir? anlamadım da..
ve eğer problemi çözen varsa, belki çözümünden sorunu anlarım:)
yolunuz kuru, havanız açık olsun:cat:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Sağ ayna bişey göstermiyorsa bende sökerim !

Üstünde sinyalde yok nasıl olsa ... Asimetrik durursa dursun !
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
379
Sağ ayna olmadan trafiğe çıkılır mı? İstanbul trafiğinde düşünemiyorum,her an size vurmaya meyilli şöförlerin arasında giderken bir de arkanızı göremezseniz işiniz epey zor olur bence.Mondial'a söyliyelim 150 HS'lerdeki bu sorunu çözsünler artık.
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
8
sağ aynayı cıkarma söz konusu bile olamaz.istanbul trafiğnde ezerler adamı:)
ama aynanın içinde vidası var onu sıkarak ve aynanın altındakı siyah parcanın yönünü değiştirerek görüş sağlanabiliyo.basit bişe yanı.boşuna kafanızı takmayın:)ufak şeyler bunlar.
 

YeK

Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
264
Anladım saol ercanu!
hayır yani servis sallamıyosa sağ aynaları üzerlerine kırmızı kurdele bağlayarak, protesto mahiyetine servise vermek lazım. Sağ ayna parasını geri almak lazım:p
yada direk uğur a söleymek lazım.
ya ben daha önce ugur a mail atmıştım hiç cevap atmıyolar.
heralde çok soru soruluyor...
hatta bi ara mondial destek diye bi forum açtılar mt ye ama hemen geri kapandı.. adamın başı şişti tahminim:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst