Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

YeK

Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
264
mengu16 dostum motorla aran nasıl?
nasıl gidiyo tıkır tıkır devammı?
bize yorum yap, açız:salut:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Benim motorumun fotoğraflarını ilk mesaja ekledim , İlk sayfada resimler !

Motoru hiç kullanamıyorum , Çünkü ÖSS sınavına kadar motor yasak bana aynen duruyor babamın işyerininde ,
Ara bir çalıştırıyor babam aküsü bitmesin diye !
 

YeK

Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
264
mengu16
dostum kolay gelsin valla öss stresi küçümsencek bişey değil...
sana ve öss ye girecek diğer arkadaşlarada başarılar dilerim. Seçim yaparken çok iyi düşünün...
 
Katılım
1 Mar 2006
Mesajlar
56
yaza az kaldı tam rs 151 alıcam tamam demişken bu çıktı aklımı çeldi bak :) alan arkadaşlardan yaza kadar bol bilgi belge istiyoruz :)
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
aga arasinda dis gorunus farkindan baska bişiy yok.hangisinin tipini seversen onu al
 

YeK

Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
264
arkadaşlar
hafta sonu arkadaşım yeni aldığı 151rs ile az kalsın uçuyomuş,
gaz teline başka kablo takılıyo ve motor gaz kesmiyo...
Zaten ehliyeti yeni aldı acemi panik olmuş fakat kontağı kapatarak ve birazda sarsılarak durmuş.. ii ki yol boştu diyo..
size ricam motoru açıp, kabloları istifleyip sabitlemeniz..
aman gözünüzü seveyim dikkatli olun, motorla dolaşırken risk almayın...
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
muratt' Alıntı:
arasinda dis gorunus farkindan baska bişiy yok.hangisinin tipini seversen onu al
Arasında fren farkı da var! 151RS'te arka fren de diskken 150HS'de arka fren kampana.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
15
arkadaşlar istanbul a yeni geldim. fazla bilgim yok bana istanbul dan mondial servisi tavsiye edermisiniz. sizce en iyi servis neresidir. tşk. ediyorummm...
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ya benim şansıma yada hepsi öyle ,

Benim motorda titreşim yok gibi , Başka bir 151 RS nin teslimatını izlemiştim

Motor feleket titreşimliydi ! Asya 150T-19 da çok titreşim yapıyor !
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
323
bende aldım eveli gun bi tane,cekisi hosuma gitti.alırken kucumsemistim ama gitgide ısınıyorum.su anda 90 km deyim.fazla basmadım ama bi ara rampa yukarı 110 gordum.titresim yoktu.bakalım zaman gostercek.

bu motorun 151 rsyle motor farkı varmı acaba bilen varmı?
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
murattt' Alıntı:
arkadaslar bu 150hs nin yakit tanki kapasitesi nedir?bilen varm?

Mondial 150 HS nin yakıt tankı tam 6 litre !

Bugün kızılayda gördüm , bir tane Mondial 150 HS Kırmızı plakasız
Polise yakalanmış , yüklemişler çekicinin arka çatalına !
Başka gören oldumu bunu !
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
93
şimdi daha eve geldim arkadaşta dün almış bi hs onunla gezdik biraz maşallah 1 günde 200 kmyi devirmiş ben kullnıyorum 2 kişi ki ben 90 kiloyum oda 78 düz yolda 100ü gördü rampa aşağı 120 yaptık 90a kadar cok güzel hızlanıyo...motor gercekten hoşuma gitti fiyatıda bence uygun ayrıca hiç titreşim falan yoktu yüksek hızdada bir arkadaşın dediği gibi dengeli bir motorda
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Benden başka kimler var 150 HS alan forumda !

Mesaj sayımda 500 oldu bu arada !
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
98
ya ben kırmızı 150 hs yi yeni aldım plakayıda yeni çıkarttım çok sportif bir görünüşü var ben bu kadar güçlü olacağını zannetmiyordum ama süper benim aldığım yerde bir çocuk daha aldı çocuk 130 görmüş ben daha en fazla 110 gördüm 130 süper yaa..tavsiye ederim ama birşey soracağım bu 150 hs'lerin sağ aynasında bozukluğu olan varmı arkayı göstermiyor benimki en yakın zamanda servise götüreceğim bilgi verirseniz sevinirim arkadaşlar.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
19 haziranda motor yasağım kalkıyor!

Şimdiden planladım nereleri dolaşacağımı Ankarada , A2 de var !

4 günde rodajı doldurucağım , Ama motorun daha plakası yok

Almak lazım emniyete gittim plaka başvuru dosyası aldım ,

ama o kağıtları doldurmak için detaylı bilgi yok hiç !
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
41
bence cınlı lerden vazgecın

slm bende bende cınlı motor sahıyım plastık parcaları sert plastıkden yapıldıgı ıcın kırılıyor garanbtıye gırmıyor benım motor dusmedıgım halde arksaı parca parca oldu gıdın ıyı marka alı cılnlısı turk montajı almayın gıdın baska alın kaportası sac olsun ploatsık olmasın bye
 
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
Ya neden çinlilerden uzak durun diyosunuz onlar bizi scooterlarla maxi scooterlarla tanıştırdı 3-4 milyara maxi scooter alabiliyosun ya gözünüzü seveyim kalksın artık şu çin muhabbeti olabilir kırılabilir altı üstü 1-1,5 milyar adam sana daha ne versin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst