Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Kas 2010
Mesajlar
5
saolasın indirtmeye çalışıcam .. muayene - sigorta yokmuş ama sorun orda ne kadar tutar bunlar nerden nasıl yaptırabılırım bılgım yok cidden yardım edersenız ?
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
sigortaya 75 lira veriyorum yıllık
geçen yıl 85 di bu yıl hasarsızlık indirimi ile 75 oldu

muayeneye henüz gitmediğim için bir fikrim yok =)
 
Katılım
30 May 2010
Mesajlar
43
birsürü sebebi olabilir.sağlıksız hava ayarı,bakımsız hava filtresi,karbüratör elemanları,yıpranmış motor vs,vs gibi. normal devride 1000 ila 2000 arasında kalmasıdır 200devirden fazla ceviriyorsa mutlaka ayar yaptırmalısın.sağlıklı çalışan bir rs veya hs ortalama 200-250km benzin ikmali yapmadan kullanılabilir:rendeer:

usta sen ne diyorsun:) motor daha 900 km de eski hiçbir tarafı yok. hava ayarı dersen servise yeni gittim rodaj bitsin öyle bakalım dedi bana biraz başında savma gibi geldi ama hadi bakalım iyi niyete bağlıyorum lakin herşey yolunda bile olsa 250 km (ki bu da 0.08kr yapar) gitmesi bana zor gelsede eğer gidiyorsa mükemmel birşy
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 May 2010
Mesajlar
146
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu motorun kırmızı ve mavisi çok güzel yalnız şöyle bişey var ne kadar 150hs e binen görsem %70 i kasksız oluyor bi de unutmadan mondialin tüm modelleri içinde en güzel modifiye bu motora yakışıyor
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
usta sen ne diyorsun:) motor daha 900 km de eski hiçbir tarafı yok. hava ayarı dersen servise yeni gittim rodaj bitsin öyle bakalım dedi bana biraz başında savma gibi geldi ama hadi bakalım iyi niyete bağlıyorum lakin herşey yolunda bile olsa 250 km (ki bu da 0.08kr yapar) gitmesi bana zor gelsede eğer gidiyorsa mükemmel birşy

Kardes benim motorda senin ki gibi 130-150km gibi bir mesafe yapiyor full tank ile. Benim motorda 1030km'deidi yazin motoru yikayip brandaya sardigimda:salut:, motorun benzin/hava karisimin iyi oldugunu kendin bile anlarsin. Motorun bujisini sök ve buji'nin rengine bak. Siyah veya beyaz ise servise kos:) Beyaz= benzinden cok hava karisiyor, Siyah= havadan cok benzin karisiyor. Bunlarin ortasida kahve rengi'yi animsatan bir renk olacak.
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
388
Selamlar ,bende bitane HS150 ile aranızdayım ,eğer kabul ederseniz :)2006 model 200 KM .ikinci el aldım,hafif granaj hasarlı idi ,kendim tamir ettim ,kullanıyorum ve çok memnunum,dağ ,dere tepe her yerde ...Bir tek biraz fazla yakıyor gibi ,uzun yol kullanımında 210 km. de tam 20 TL. yaktı sizce normalmi bu sarfiyat?

URL=http://img10.imageshack.us/i/amurz.jpg/]
amurz.jpg
[/URL]
Herkese kazasız günler dilerim...
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
11
Ben de modifiye yapmak istiyorum motosikletimi... :pr:
Farlar çok güzel olmuş. xenon sanırım. :cat:
 
Katılım
17 Haz 2010
Mesajlar
276
forumu bı 10 sayfa kadar okudum 2006 da yazılanları ben de 3 4 ay kadar oldu 150 hs aldım bundan önce mirage 50cc kullanıodum tabı bu ondan sora uçak gbi gelmeye başladı

-yolda giderken aynalar fırdondu gibi sağa sola oynuyor
-koltuk bagajı kilitlenmiyor zaten aldığım gun anahtarı yamulttum bıraz sora kendılınden kilitlenmemeye başladı yanı çekince açılıo
-bazen egzostan pis yanık kokusu gelio
-15-19 liralık benzinle 85 90 km yapıorum çok yakıoyor sanırım motor tam 470 kmde
-ben rodaja uymadım bilemedim aptallık ettim ondan da çok yakabilir.
-arka frene yavaş hızlarda basınca arka fren takılıyor yanı fren kolu takılı kalıo
-ön fren içine bülbül kaçmış gibi ötüyo
-devir saatim 100 km sora bozuldu kafasına göre
-Ön frene de hafif hızlarda basınca direksion yerınden çıkıp öne doru gitcekmiş gibi tekliyo

Ben bunları yaşadım arkadaşlar hor kullanmadım kesinlikle ne motoru düşürdüm ne beraber düştük kız gibi bakmaya çalışıorum garaja koyuorum tek hatam rodaj zamanı göstergenın gösterdiğine göre 130a kdr 2 kişi çıkmam oldu bu da herşeyın başlangıcı oldu sanırım motor pert oldu.

bunlar dışında motor oldukça seri güzel sanki çok yakıo forumda arkadaşlar 100 kmde 2 litre demişler ben 5,5 litre yakıorum 15-19 lira ile 500 km bakımına gidecem işte.
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
11
motorum fazla yakıyor sanırım

selam herkese,
ben motoru 3 ay önce 2. el aldım.
2006 model 18.000'de aldım, şimdi 22.000 oldu.

alır almaz hemen bakımını yaptırdım;
-akü, kayış, komple variator takımı, kavrama balatası, fren balataları, ön disk, arka lastik, far ampulleri, gaz kolu, fren ve gaz telleri, motor yağı, hava filtresi, buji, gösterge saati komple, aynalar,
ve aklıma gelmeyen bazı şeyleri de yenisi ile değiştirdim.
adam akıllı masraf ettim.:queen: toplam harcadığım para 600 TL'ye ulaştı.:salut:
motordan çok memnunum ama bir şey hariç;
-yakıt tüketimi...
100 km'ye 3.8 , 4.0 arası yakıt tüketiyor.:pr:
artçı ile şehir içi sakin kullanım 60 - 80 km hızda.
sizce de fazla değil mi?
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
selam herkese,
ben motoru 3 ay önce 2. el aldım.
2006 model 18.000'de aldım, şimdi 22.000 oldu.

alır almaz hemen bakımını yaptırdım;
-akü, kayış, komple variator takımı, kavrama balatası, fren balataları, ön disk, arka lastik, far ampulleri, gaz kolu, fren ve gaz telleri, motor yağı, hava filtresi, buji, gösterge saati komple, aynalar,
ve aklıma gelmeyen bazı şeyleri de yenisi ile değiştirdim.
adam akıllı masraf ettim.:queen: toplam harcadığım para 600 TL'ye ulaştı.:salut:
motordan çok memnunum ama bir şey hariç;
-yakıt tüketimi...
100 km'ye 3.8 , 4.0 arası yakıt tüketiyor.:pr:
artçı ile şehir içi sakin kullanım 60 - 80 km hızda.
sizce de fazla değil mi?

Benim motorda ilk geldiginde 90-80 km gidiyordu sehir ici gibi suruste, ama motorun canini aliyordum, duzluk buldum'mu yaptirtiiiir:bounce: 500'km den sonra az yakmaya basladi, 1000km'lik bakimdan sonra motor rahatlikla 150km yapmaya basladi 20tl gibi benzinle
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
11 Ara 2010
Mesajlar
3
merhaba arkadaşlar bir sorum olacaktı benim.motor 2 gün yağmurda kaldı.motoru çalıştırdığımda normal kontak açıp frene basıp ordaki kontak tuşuna basınca çalıştı.sonra motoru kapatıp bir daha açtım ama bu sefer çalışmadı.ve hala çalışmıyor.ayak marşı yapınca çalışıyor.farlar yanıyor yani aküsü bitmemiş.peki sorun sizce nedir?
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
merhaba arkadaşlar bir sorum olacaktı benim.motor 2 gün yağmurda kaldı.motoru çalıştırdığımda normal kontak açıp frene basıp ordaki kontak tuşuna basınca çalıştı.sonra motoru kapatıp bir daha açtım ama bu sefer çalışmadı.ve hala çalışmıyor.ayak marşı yapınca çalışıyor.farlar yanıyor yani aküsü bitmemiş.peki sorun sizce nedir?

arkadaşım ilk öncelikle yapacağın iş bujiyi sök iyice sil temizle gerekirse biraz da ısıt tak öyle dene ama taktıktan sonra ayak marşında çalıştır en az 5 dakika kadar arasıra gaz vererek öalıştır kapa yeniden dene yok yine aynı sorunu yapıyorsa ya aküyü şarj etmiyordur yada akün ölmüştür...yok diyeceksen motorun tüm lambaları yanıyor ışık sisteminde bir sorun yok akü dolu diyorsan bende sana ona aldanma derim akü biraz zayıfda olsa ışık sistemi çok iyi bir şekilde çalışır ama marş motorunu çalıştıracak kadar gücü olmaz dediğimi yap bir daha dene kolay gelsin......
 
Katılım
11 Ara 2010
Mesajlar
3
arkadaşım ilk öncelikle yapacağın iş bujiyi sök iyice sil temizle gerekirse biraz da ısıt tak öyle dene ama taktıktan sonra ayak marşında çalıştır en az 5 dakika kadar arasıra gaz vererek öalıştır kapa yeniden dene yok yine aynı sorunu yapıyorsa ya aküyü şarj etmiyordur yada akün ölmüştür...yok diyeceksen motorun tüm lambaları yanıyor ışık sisteminde bir sorun yok akü dolu diyorsan bende sana ona aldanma derim akü biraz zayıfda olsa ışık sistemi çok iyi bir şekilde çalışır ama marş motorunu çalıştıracak kadar gücü olmaz dediğimi yap bir daha dene kolay gelsin......


babacım çok saol çok teşekkür ederim.yanlız buji nerde ve nasıl sökecem bunu bilmiyorum..bunu ustaya götürdüğümdede adam kesinlikle çok para alıyor.bunu tarif edermisin die sana sölesem bana sövermisin:))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst