Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 May 2010
Mesajlar
43
kampananın gergi yerini çok sıktıysan yani balatalar bittiğ zaman geriye alınıyor tekrardan kullanılsın diye büyük ihtimal senin kide geridedir onu ileri alarak sorunu halledebilirsin

hocam burası neresi nereden geri alacağım? normal ayar yerinden mi yoksa başka bir yer mi?
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
normal ayar yerinin hemen bitişiğinde kol gibi bişi var ona bağlı o fazla geride ise sıkar fazla ileride ise hiç tutmaz
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
11
ilginize...

Arkadaşlar bende uzun zmandır siteyi takib ediyorum misafir olarak ancak bugün tam anlamıyla mondial 150 hs sayfasını 125 kymco agility i okudum.Birde biliyormusnuz bilmem şuan mondialin 150 zc si yaklaşık 300 lira indirimde.Bende bi motor ihtiyacım olduğundan ve bu üç markadan fiyat olarak daha yukarı çıkamayacağımdan (kymco hala zor görünüyor) bu üçü arasından tercih etmem gerekirse veya bu fiyatlara yakın daha sağlamları varsa sizlerden çok ama çok rica ediyorum burdan paylaşırmısınız?
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
5
kardeş al hs yi bin git :) on numara motor valla kullanışlı ve seri tipine kanıp zc alma derim ben kullananların başını az ağrıtmıyomuş o motor:cat:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
11
kardeş al hs yi bin git :) on numara motor valla kullanışlı ve seri tipine kanıp zc alma derim ben kullananların başını az ağrıtmıyomuş o motor:cat:

:)) benimde aklımda o motor vardı uzun zamandır yaz basından beri,ancak işte bir bilene sormak herzamn en iyisi oluyor.Bir de ben hafif şans yoksunu biriyim :) bu çok korkutuyor beni.yarın veya pazartesi eskişehirde ki motorculara bakıcam,kredi kartsız perşinatsız kefil ve senetsiz kampanyalar var.Birde ben bugün gittim almaya direk motora biner gelirmiyim acaba yoksa daha sonra mı veriyorlar motoru onu bilmiyorum ve cok merak ediyorum.:silent::queen:
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
49
:)) benimde aklımda o motor vardı uzun zamandır yaz basından beri,ancak işte bir bilene sormak herzamn en iyisi oluyor.Bir de ben hafif şans yoksunu biriyim :) bu çok korkutuyor beni.yarın veya pazartesi eskişehirde ki motorculara bakıcam,kredi kartsız perşinatsız kefil ve senetsiz kampanyalar var.Birde ben bugün gittim almaya direk motora biner gelirmiyim acaba yoksa daha sonra mı veriyorlar motoru onu bilmiyorum ve cok merak ediyorum.:silent::queen:

sabah erken gidersen öğleden sonraya ruhsat plakayı çıkarıyorlar genelde ama ben kendim çıkarıcağım dersen o ayrı bir olay...
Şimdiden hayırlı olsun:)
 
Katılım
11 Eki 2010
Mesajlar
1
SeLam arkadaşlar ben yaza modial 150 hs almayı planlıyorum üşenmeden yazdıklarınızı tek tek okudum anlamaya çalıştım fazla anladıgımı söyleyemem ama genellkikle herkesin memnun olduğunu gördüm benim sıkıntım ilk kez motor alıcam ancak nerden almalıyım 0 ın fiyatları ne durumda oldğunu bilmiyorum Ankarada önerebileceğiniz bir yer var mıdır ? Yardımlarınızı bekliyorum
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
SeLam arkadaşlar ben yaza modial 150 hs almayı planlıyorum üşenmeden yazdıklarınızı tek tek okudum anlamaya çalıştım fazla anladıgımı söyleyemem ama genellkikle herkesin memnun olduğunu gördüm benim sıkıntım ilk kez motor alıcam ancak nerden almalıyım 0 ın fiyatları ne durumda oldğunu bilmiyorum Ankarada önerebileceğiniz bir yer var mıdır ? Yardımlarınızı bekliyorum

Ulus/Diskapi da Cayiroglu motor guzeldir.
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
1
arkdaşlar aranıza yeni katılıyorum bende mayısta 150 hs alacağım.birde sorum olacak ehliyetsiz yakalanırsak ne olur...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:10 ----------

s.a kardeş bende 150 hs alcam mayısta ins.ehliyetsiz motorsikletle yakalanırsak ne olur ben daha cok acemıyım de
 
Katılım
24 Eki 2010
Mesajlar
1
Banarlı kardeş foruma sırf senın ıçın uye oldum özelden msn adresnı ve ya cep telefon numaranı yazarsan çok sevnrm ben 17 yaşndaym 150 hs almaya karar verdm bazı sorularım olacaktı sana
 
Katılım
30 May 2010
Mesajlar
43
arkadaşlar merhaba. siz ustalara bir sorum var. benim canavar ilk çalıştırdığımda 3000-3100 devirde felan çalışıyor ısındığında da 2000-2100 devirde çalışıyor. bir depoyla 130 km gibi komik bir rakamla gidiyor. herkes 190-210 km yaparkan benim 130 km gitmem cebime ağır geliyor:) rolantinin yüksek olması bu kadar etkiler mi yoksa başka bir etken daha mı var şimdiden teşekkürler....
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
devrin sürekli yükselip alçalması ve motorun çok yakmasının tek sebebi karbüratör
zaten bildiğim kadarıyla bizim motorlarda kronik sorun gibi artık
para geçer geçmez bende değştircem karbüratörümü
sürekli inip cıkan bir rölanti seviyem ve km de 12krs yakan bi motorum var :)
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
arkadaşlar merhaba. siz ustalara bir sorum var. benim canavar ilk çalıştırdığımda 3000-3100 devirde felan çalışıyor ısındığında da 2000-2100 devirde çalışıyor. bir depoyla 130 km gibi komik bir rakamla gidiyor. herkes 190-210 km yaparkan benim 130 km gitmem cebime ağır geliyor:) rolantinin yüksek olması bu kadar etkiler mi yoksa başka bir etken daha mı var şimdiden teşekkürler....

birsürü sebebi olabilir.sağlıksız hava ayarı,bakımsız hava filtresi,karbüratör elemanları,yıpranmış motor vs,vs gibi. normal devride 1000 ila 2000 arasında kalmasıdır 200devirden fazla ceviriyorsa mutlaka ayar yaptırmalısın.sağlıklı çalışan bir rs veya hs ortalama 200-250km benzin ikmali yapmadan kullanılabilir:rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
49
Herkese selam;
istanbulda 2 gündür acayip sis var kask buğu yaptığından ön cam açık gitmek zorunda kalıyorum yok mu bunun çaresini bilen?
 
Katılım
7 Kas 2010
Mesajlar
5
Selamun Aleykum 150 Hs Severler :) Aranıza yeni katıldım ne zamandır yorumlarınızı takip ediyordum yeni üye oldum bilgilerinize ihtiyacım var .. bende bir 150 hs almayı düşünüyorum bulundugum yerde bütceye uygun bişeyler buldum görüşlerinizi alabilirmiyim ?
2006 Model
2007 trafiğe çıkışlı
turuncu
5730 Km' de
2. eL koltuk biraz eskimiş o kadar sürmedım ama temiz yani bu arada ilk defa alıcam tecrubem yok yardım edersenız
900 lıra ıstıyo ne dersiniz ?
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
a,selam

benim motorum da tertemiz şuan 2007 model 9-9-09 trafiğe çıkışlı.
ben bin lira verirlerse şükrediyorum çünki üretimi yok artık motorun ve sonuçta çin.yarı yarıya değer kaybediyor.fiyatı belli olan bi motor.
indirtmeye çalış fiyatı sen biraz fazla geldi bana.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst