- Katılım
- 30 May 2010
- Mesajlar
- 43
kampananın gergi yerini çok sıktıysan yani balatalar bittiğ zaman geriye alınıyor tekrardan kullanılsın diye büyük ihtimal senin kide geridedir onu ileri alarak sorunu halledebilirsin
hocam burası neresi nereden geri alacağım? normal ayar yerinden mi yoksa başka bir yer mi?