bando kayışa 50 tl dedi..vadyatöre hondanın dedi 65 tl + 20 işcilik dedi..sayıyordu taır takır...benzin azalmıştı ewet demekki uçmuş...bide şişede şaklıyordum ben 0.5 lt lik...atım onu o zmn napım artık...götürcem cumartesi bakıma...kayış kopmustu zaten ölece kalmıştı...bi tamirciye gidip sorudm saydı durdu..bana pek tekin biri gelmedi..paragöz..sevmem ölelerini...
ben askere gitmeden kayıs taktırmıştım..takıldıkdan sonra motor çalışıo ama kalkmıodu..tak tak lıyarak gidiyordum.en fazla hızım 30 du..gitmiodu.bayır assa ii gidio..rahat gidiodu..ama normal yolda zorluody..tak tak ses geliodu..sanki diş atar gbi :S ölece bırakıp gitmiştim ben askere..geldim..bi çalıştırım dedim çalışmadı..marsa basıo ama çalışmıodu..bakalım götürcem ne sorunları çıkcak..
karburator temizlencek, boji değişcek..anladığım kadarıyla bu olcak..baska ne yaptırmamı önerirsiniz ?
ben askere gitmeden kayıs taktırmıştım..takıldıkdan sonra motor çalışıo ama kalkmıodu..tak tak lıyarak gidiyordum.en fazla hızım 30 du..gitmiodu.bayır assa ii gidio..rahat gidiodu..ama normal yolda zorluody..tak tak ses geliodu..sanki diş atar gbi :S ölece bırakıp gitmiştim ben askere..geldim..bi çalıştırım dedim çalışmadı..marsa basıo ama çalışmıodu..bakalım götürcem ne sorunları çıkcak..
karburator temizlencek, boji değişcek..anladığım kadarıyla bu olcak..baska ne yaptırmamı önerirsiniz ?






