Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
bando kayışa 50 tl dedi..vadyatöre hondanın dedi 65 tl + 20 işcilik dedi..sayıyordu taır takır...benzin azalmıştı ewet demekki uçmuş...bide şişede şaklıyordum ben 0.5 lt lik...atım onu o zmn napım artık...götürcem cumartesi bakıma...kayış kopmustu zaten ölece kalmıştı...bi tamirciye gidip sorudm saydı durdu..bana pek tekin biri gelmedi..paragöz..sevmem ölelerini...

ben askere gitmeden kayıs taktırmıştım..takıldıkdan sonra motor çalışıo ama kalkmıodu..tak tak lıyarak gidiyordum.en fazla hızım 30 du..gitmiodu.bayır assa ii gidio..rahat gidiodu..ama normal yolda zorluody..tak tak ses geliodu..sanki diş atar gbi :S ölece bırakıp gitmiştim ben askere..geldim..bi çalıştırım dedim çalışmadı..marsa basıo ama çalışmıodu..bakalım götürcem ne sorunları çıkcak..

karburator temizlencek, boji değişcek..anladığım kadarıyla bu olcak..baska ne yaptırmamı önerirsiniz ?
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Beyler, selamlar.

150HS modeli kaç beygir gücünde? Bileniniz var mı?

Birde başlıca sorun yakıt tüketimi sanırım? Doğrumudur?
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
ya yakıt olayı her motorlu araçlar için geçerlidir bu olay sıkıştırırsan yakar hemde çok yakar kısaca basarsan oda bizim cebe basıyor anlayacağın

beygir olayını tam bilmiyorum ama 8 - 10 arası olması lazım
 
Katılım
13 Nis 2011
Mesajlar
8
150 hs mı alam yoksa 150 kn mı alam arkadaslar ılk defa motor alacam onceden surmustum sımdı kendı motorumu almak ıstıyom sızce hangısı bana kalırsa 150 hsler cabuk dokuluyor arkadaslarda goruyom 150 kn nasıl sızce
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
tabiki vitesli çünkü viteslinin yeri ayrı güç ve hız olarak ayrıyetten sağlamlık konusunda da socooterda sağlam ama kullanmasını bilene 150 kn kulladım titreşim çok fazla ama iyi gidiyor motor
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
150 hs mı alam yoksa 150 kn mı alam arkadaslar ılk defa motor alacam onceden surmustum sımdı kendı motorumu almak ıstıyom sızce hangısı bana kalırsa 150 hsler cabuk dokuluyor arkadaslarda goruyom 150 kn nasıl sızce


arkadaşım 2 sinide kullanan biri olarak söylüyorum hs gayet iyidir yanlız kibar ve bakımını sürekli yapacak olursan yıllarca yol yaparsın ama yok hem sağlam hem yolda güçlü olsun dersen kn alacan viteslinin verdiği gücü hs sana veremez birde kn deki konfor harbiden çoğu motorda yok ....
yanlız titreşim sorunu var kn nin onuda çok küçük aynamayla %50 düşüre bilirsin ön dişliyi 17 yap birde motorun tüm vidalarını iyice sıktır zincirini iyi bir şekilde gerginliğini yaptır ozman tadından yenmiyor kn .....ben gitmem demeyen bir motor sürenler bilir......:cat:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
Harbiden öyle motor 5 vites ama sanki 6 yı istiyor gibi gidiyor 5 ten sonra bağırıyor çok seri ve hızlı bir motordur
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
arkadaşlar hepinize iyi geceler..mondiallerin içinde en güçlü ve seri olan rf ve hs bildiğim kadarı ile..araştırmama rağmen varyatör ağırlıkları orjınalı kaç gr..6 adet agırlık var ama teki kaç gr bulamadım..bileniniz varsa ve paylaşırsa sevinirim..son hızı az da olsa iyileştirmek ve birazda yakıt tasarrufu için daha ağırını takmayı düşünüyorum..ama orj.ağırlıgı bilemeden de yenisine bakamıyorum..tşk ederim simdiden
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
3
Arkadaşlar merhaba
Daha önce arka fren sorunum olduğu ile ilgili bilgi paylaşmıştım
Bu hafta motorsiklete bakım yaparken ustamdan balatanın yine yetersiz olduğunu çözüm yolu aramasını istedim. Elinde ki faklı markalarda HONDA, ASK, YBR marka balataları denemiş ve şuan YBR marka balata takılı. Gayet iyi ve başarılı bu konuda sıkıntısı olanlara şiddetle tavsiye ederim.

Ayrıca bilgisi olanların paylaşmasını istiyorum
Amortisör bana çok sert geliyor ve ara sıra böbrek taşlarımın düşmesine yardımcı oluyor diyebilirim :)
Amortisör lerin daha yumuşak olması için tecrübesi olan yada fikri olan varmı
Paylaşır ise sevinirim
Şimdiden teşekkürler
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
arkadaşlar hepinize iyi geceler..mondiallerin içinde en güçlü ve seri olan rf ve hs bildiğim kadarı ile..araştırmama rağmen varyatör ağırlıkları orjınalı kaç gr..6 adet agırlık var ama teki kaç gr bulamadım..bileniniz varsa ve paylaşırsa sevinirim..son hızı az da olsa iyileştirmek ve birazda yakıt tasarrufu için daha ağırını takmayı düşünüyorum..ama orj.ağırlıgı bilemeden de yenisine bakamıyorum..tşk ederim simdiden

Merhaba eby78

Motor gucu olarak benim bilgidim en guclu mondial motoru 151 RS'in ustunde takili, scooter motoru, vitesli degil. Simdi yanlis anlasilma olmasin, beygire beygir RS zayif ama torka tork girdin mi RS herzaman galip cikar, piston farki ve silindir capi nedeni ile 9NM torku daha dusuk devirlerde elde elebiliyorsun:rendeer:

Orjinal agirliklar demissin, benim motorun ustundekiler 14g cikti, 0.001 hatali ölcegin ustunde, suan ustunde 12g'lik agirliklar var. Motorun kalkisi cok denisti, biraz daha zorlasam duz asfalta pati cekecek mubarek:queen: 14g'in ustune ciktinmi kalkis cok darbe alir ama seninde yazdigin gibi yakitta buyuk tasarruflar edersin. Son hiz'in yuksemesi icin o agirliklari cevirecek motor lazim.
 
Katılım
20 May 2011
Mesajlar
3
Forumda yeniyim bi sorum olucak
100 cuplarmı daha seri olur 150hs mi ona göre alıcam motorumu su an karar veremedım ücreti hazır beklıyorum yardımcı olursanız sevınrm cup diolar ama hs daha iyi gibi gelio sizce napıyım ?
 
Katılım
12 Ara 2010
Mesajlar
30
motorun daha seri kalkması ve kavramasının daha ıyı olması ıcın yapılacak bırsey var mı? mesela bır honda beat gıbı yada sym mio gıbı kavraması hızlı ve serı kalkısı nasıl elde ederız ? bu mumkun mudur? tesekkur ederım
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
239
Forumda yeniyim bi sorum olucak
100 cuplarmı daha seri olur 150hs mi ona göre alıcam motorumu su an karar veremedım ücreti hazır beklıyorum yardımcı olursanız sevınrm cup diolar ama hs daha iyi gibi gelio sizce napıyım ?

cuplar çok hafif ve güvensiz 150 hs nin en azından ağırlığı var ama en önemli nokta hs cuptan çok daha fazla yakar.
 
Katılım
20 May 2011
Mesajlar
3
cuplar çok hafif ve güvensiz 150 hs nin en azından ağırlığı var ama en önemli nokta hs cuptan çok daha fazla yakar.


Neyse bıraz daha arastırdıktan sonra 150 hs aldım artık bakalım noldugunu gorucez :) su an 400 kmde ve mutluyum motorumla gercekten hakkını verıyor parasınında emegınınde :wiinkk: bu arada banarlı arkadasım senınle ıletısıme gecmek ısterım hotmail hesabımdan istek gönderdim kabul edersen sevinirim :)
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
239
Neyse bıraz daha arastırdıktan sonra 150 hs aldım artık bakalım noldugunu gorucez :) su an 400 kmde ve mutluyum motorumla gercekten hakkını verıyor parasınında emegınınde :wiinkk: bu arada banarlı arkadasım senınle ıletısıme gecmek ısterım hotmail hesabımdan istek gönderdim kabul edersen sevinirim :)

en doğrusunu yapmışsın aramıza hoşgeldin:cat:
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
1
sa arkadaşlar bende 150 hs kullanıcısıyım motorum 13000 de 2 senedir kullanıyorum hiç yolda kalmadım bi problem war :D motorum bi depo full max 80 km gidiyo çokkkk çokkk fazla yakıyo :Dbi çözüm yolu warmı acaba arkadaşlar bide çok tekleme yapıyo karbirötör temizlendi ama yine tekleme yapıyo neden olabilir bilgisi olan warsa cvp göndersin lütfen :D
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
arkadaşlar elimde eski motorumdan kalma birçok hiç kullanılmamış ve çıkma parçalar var ihtiyacı olan arkadaşa çok uygun vericem.Çoğu hiç açılmamış orijinal paketlerinde.
ön arka disk fren balataları (hiç açılmamış)
siboblar ön ve arka teker 2 adet
kavrama sökme aparatı scooter
karbüratör temizleyici sprey hiç kullanılmamış (wynn's marka)
2 adet yan grenaj çizikleri var sticker ile kapatılabilir düzeyde.
arka stop çamurluk la beraber stop camı dahil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst