birsürü sebebi olabilir.sağlıksız hava ayarı,bakımsız hava filtresi,karbüratör elemanları,yıpranmış motor vs,vs gibi. normal devride 1000 ila 2000 arasında kalmasıdır 200devirden fazla ceviriyorsa mutlaka ayar yaptırmalısın.sağlıklı çalışan bir rs veya hs ortalama 200-250km benzin ikmali yapmadan kullanılabilir:rendeer:
bu motorun kırmızı ve mavisi çok güzel yalnız şöyle bişey var ne kadar 150hs e binen görsem %70 i kasksız oluyor bi de unutmadan mondialin tüm modelleri içinde en güzel modifiye bu motora yakışıyor
usta sen ne diyorsunmotor daha 900 km de eski hiçbir tarafı yok. hava ayarı dersen servise yeni gittim rodaj bitsin öyle bakalım dedi bana biraz başında savma gibi geldi ama hadi bakalım iyi niyete bağlıyorum lakin herşey yolunda bile olsa 250 km (ki bu da 0.08kr yapar) gitmesi bana zor gelsede eğer gidiyorsa mükemmel birşy


mondial 150 hs modeli motor alıcam satışta olan varsa yazsın
selam herkese,
ben motoru 3 ay önce 2. el aldım.
2006 model 18.000'de aldım, şimdi 22.000 oldu.
alır almaz hemen bakımını yaptırdım;
-akü, kayış, komple variator takımı, kavrama balatası, fren balataları, ön disk, arka lastik, far ampulleri, gaz kolu, fren ve gaz telleri, motor yağı, hava filtresi, buji, gösterge saati komple, aynalar,
ve aklıma gelmeyen bazı şeyleri de yenisi ile değiştirdim.
adam akıllı masraf ettim.:queen: toplam harcadığım para 600 TL'ye ulaştı.:salut:
motordan çok memnunum ama bir şey hariç;
-yakıt tüketimi...
100 km'ye 3.8 , 4.0 arası yakıt tüketiyor.r:
artçı ile şehir içi sakin kullanım 60 - 80 km hızda.
sizce de fazla değil mi?
merhaba arkadaşlar bir sorum olacaktı benim.motor 2 gün yağmurda kaldı.motoru çalıştırdığımda normal kontak açıp frene basıp ordaki kontak tuşuna basınca çalıştı.sonra motoru kapatıp bir daha açtım ama bu sefer çalışmadı.ve hala çalışmıyor.ayak marşı yapınca çalışıyor.farlar yanıyor yani aküsü bitmemiş.peki sorun sizce nedir?
arkadaşım ilk öncelikle yapacağın iş bujiyi sök iyice sil temizle gerekirse biraz da ısıt tak öyle dene ama taktıktan sonra ayak marşında çalıştır en az 5 dakika kadar arasıra gaz vererek öalıştır kapa yeniden dene yok yine aynı sorunu yapıyorsa ya aküyü şarj etmiyordur yada akün ölmüştür...yok diyeceksen motorun tüm lambaları yanıyor ışık sisteminde bir sorun yok akü dolu diyorsan bende sana ona aldanma derim akü biraz zayıfda olsa ışık sistemi çok iyi bir şekilde çalışır ama marş motorunu çalıştıracak kadar gücü olmaz dediğimi yap bir daha dene kolay gelsin......