- Katılım
- 13 Ara 2009
- Mesajlar
- 12
saol kardesim sen hsden memnun musun ? ve alırken hersey dahıl anahtar teslım ruhsat felan kaca patladı..
Benim aldıgımda peşin fiyatında taksit vardı ben öyle aldım.Motor 1.850tl'di plaka,ruhsat,sigorta 200lira dı yanı motor 2.050tl almış oldum.Sigortayı ilk aldıgın yer yapıor sonra sen yaptırıyorsun.motorumdanda memnunun çok şükür bu güne kadar yüzümü kara çıkartmadı yolda hiç kalmadım hiç bir masrafıda olmadı bir benzin birde yag masrafından başka =)