Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ara 2009
Mesajlar
12
saol kardesim sen hsden memnun musun ? ve alırken hersey dahıl anahtar teslım ruhsat felan kaca patladı..

Benim aldıgımda peşin fiyatında taksit vardı ben öyle aldım.Motor 1.850tl'di plaka,ruhsat,sigorta 200lira dı yanı motor 2.050tl almış oldum.Sigortayı ilk aldıgın yer yapıor sonra sen yaptırıyorsun.motorumdanda memnunun çok şükür bu güne kadar yüzümü kara çıkartmadı yolda hiç kalmadım hiç bir masrafıda olmadı bir benzin birde yag masrafından başka =)
 
Katılım
17 Ara 2009
Mesajlar
8
Benim aldıgımda peşin fiyatında taksit vardı ben öyle aldım.Motor 1.850tl'di plaka,ruhsat,sigorta 200lira dı yanı motor 2.050tl almış oldum.Sigortayı ilk aldıgın yer yapıor sonra sen yaptırıyorsun.motorumdanda memnunun çok şükür bu güne kadar yüzümü kara çıkartmadı yolda hiç kalmadım hiç bir masrafıda olmadı bir benzin birde yag masrafından başka =)

Cok saol kardesım acıklaman ıcın sen hs ye modıfıye felan yaptın mı ? bıde turuncu mu daha ıyı yksa kırmızı mı daha yakısıklı oluyor :)
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
tabiki kırmızı yakından incelemeden anlayamazsın turuncu ve mavinin rengi soluk farkındaydaysanız kırmızı ise canlı ve parlak bir kırmızı
 
Katılım
13 Ara 2009
Mesajlar
12
Cok saol kardesım acıklaman ıcın sen hs ye modıfıye felan yaptın mı ? bıde turuncu mu daha ıyı yksa kırmızı mı daha yakısıklı oluyor :)

Bence kırmızı daha iyi mavi biraz cansız duruyor turuncuda çokı ciyak duruyor genede seçim senin ama bence kırmızı derim.Mod konusundada elimizden geldigi kadar ufak tefek şeyler yaptık.
 
Katılım
17 Ara 2009
Mesajlar
8
Bence kırmızı daha iyi mavi biraz cansız duruyor turuncuda çokı ciyak duruyor genede seçim senin ama bence kırmızı derim.Mod konusundada elimizden geldigi kadar ufak tefek şeyler yaptık.

Saol kardesım.. motonun farlarına arka lambasına kornasına tekerlerıne felan mod yapmayı dusunuyorum motoru alınca yardım ısterım :)
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
12
merhaba bmw c1 deki üst tavanı yapıp mondial 150hs motoruma eklemeyi düşünüyorum daha önce yapan varmıdır.
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
317
OhooOoO bune yav konu can çekişiyor.. nerelerdesiniz?.Taylan abi senin güzelin resimlerini atta konu şenlensin yav.
 
Katılım
13 Ara 2009
Mesajlar
12
OhooOoO bune yav konu can çekişiyor.. nerelerdesiniz?.Taylan abi senin güzelin resimlerini atta konu şenlensin yav.

=) evet ya fazla kimse yok ama bunada şükür =) aslında herkes motorunun bir kaç resmini koysa çok güzel olur hemde daha çok konuşulup kaynaşılır:cat:
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
49
havalar soğudu millet motorları kenara bıraktı galiba...
Bırakmayanlar ise burada...:queen:
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba hs ciler.Evet yağmurda kullanmak zevkli de istanbul trafiğinde işkence oluyor.Bende aşırı yağmurlarda kullanmıyorum.Trafik bir dert arabalar bir dert oluyor yağmurlu havalarda.Hepinize kazasız,belasız sürüşler arkadaşlar.
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
49
Öncelikle herkesin yeni yılını kutluyorum...
Benim derdim rüzgarla ,yağmur filan farketmez 6' cı aydan beri motorcuyum diyebilirim bu sitedeki arkadaşlarım sayesinde çok şey öğrendim teşekkürü borç bilirim.sağolsunlar,
özellikle 1. köprüden geçerken 2 kez çok zor durumlar yaşadım.Tabi full koruma yağmurluk eldiven hepsi var.tabiki aşırı yağmurda zevk eziyete dönüşüyor
hepinize kazasız belasız sürüşler dilerim.
sevgiler saygılar...
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
slm arkadaşlar nasılsınız ben eski 150 hs'ci:queen: motorumu yazın sonunda sattım
araba aldım şimdi kısmet olusa tekrar motor alıcam ve gene mondial scooter alıcam ben mondiden çok memnun kalmıştım ya gene mondi alacam ama bu kez hs değil 150 Zc alıcam
ne dersiniz 150ZC de 150HS gibi sağlammış pek sorun çıkarmıyormuş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst