Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
Arkadaşlar bugün mavikuşuma bindim bahçeye gidip geldim.gidiş geliş 30 km ama yolda yine şeytana uyup 90 ı geçtim bu arada motor birgaz yeyip bir bırakıyordu baya bir böyle zorladı.Dönüşte sorun yoktu neden yaptı bilemedim.Haa dönüşte yine ideal km olan 75 i geçmedim.Kısacası mutluydum havalar yeni ısınmaya başladığı için sezonu biraz geç yani bugün açtım.Haydi hayırlısı.Kazasız belasız özgürce bir sezon geçirmek dileği ile.....Hepinize Saygılar.



motor uzun zamandan beri yatttıysa normaldir sende bir anda yüklenmişin olcak o kadar
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
27
Herhalde birden yüklenmeden oldu şimdi normale döndü.Öyle bir sorun kalmadı.Herkese selam.Bu arada kahretsin FB yine kaybetti.Rakip takım taraftarlarını kutluyorum..........
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
kardeşim sevindim sorununun çözüldüğüne keşke hiç arıza yapmasa keşke hiç benzini bitmese :queen: dimi ama
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Arkadaşlar, bu makineyle 151RS arasındaki farklar nelerdir?
Bir arkadaşa düşünüyoruz.. Hangisi daha seridir mesela? Hangisinin top speed'i daha yüksektir?

Biliyorum saçma sorular ama illa sormam konusunda tehdit ediliyorum! :p (böylede afişe ederim)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
27
Bütün arkadaşların iyi güzel ve gönlünüze göre hafta sonu geçirmeniz dileği ile .....
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
Arkadaşlar, bu makineyle 151RS arasındaki farklar nelerdir?
Bir arkadaşa düşünüyoruz.. Hangisi daha seridir mesela? Hangisinin top speed'i daha yüksektir?

Biliyorum saçma sorular ama illa sormam konusunda tehdit ediliyorum! :p (böylede afişe ederim)

topic geçmişine bakarsan sorularının cevabını bulacağına eminim :cat:
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
19
Selamu Aleykum ve Rahmetullah
Arkadaşlar-Abiler benim adım Erhan 19 yaşındayım Hatay'ın İskenderun ilçesinden katılıyorum. 1 haftaya yakın bir süreç bu başlığı okuyorum hamd olsun 83. sayfaya vardım. Allah sizlerden razı olsun yorulmadan usanmadan sabırla cevaplamışsınız birçok soruyu ve sorunu.Bende hamd olsun bilgi sahibi oldum ve sitenize kayıt oldum.
İskenderun'da 2 tekerli araç kullanan çok, gencinden yaşlısına erkeğinden bayanına. Bende heveslendim birtane mondial 150hs türü bir motor almak istiyorum. Allah'ın izni ile bir işe girip taksitle alacağım, malesef peşin alacak paramız yok. Son mesajlarda 2 tane İskenderun'dan katılan insan'da gördüm çok sevindim. Taksitlendirme konusunda herhangibir bilgiye sahip değilim. Eğer bilen varsa lütfen beni bilgilendirsin.
Şimdilik diyeceklerim bu kadar. Allah'a emanet olun, hayırlı günler.
Selamu Aleykum ve Rahmetullah.
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
Selamu Aleykum ve Rahmetullah
Arkadaşlar-Abiler benim adım Erhan 19 yaşındayım Hatay'ın İskenderun ilçesinden katılıyorum. 1 haftaya yakın bir süreç bu başlığı okuyorum hamd olsun 83. sayfaya vardım. Allah sizlerden razı olsun yorulmadan usanmadan sabırla cevaplamışsınız birçok soruyu ve sorunu.Bende hamd olsun bilgi sahibi oldum ve sitenize kayıt oldum.
İskenderun'da 2 tekerli araç kullanan çok, gencinden yaşlısına erkeğinden bayanına. Bende heveslendim birtane mondial 150hs türü bir motor almak istiyorum. Allah'ın izni ile bir işe girip taksitle alacağım, malesef peşin alacak paramız yok. Son mesajlarda 2 tane İskenderun'dan katılan insan'da gördüm çok sevindim. Taksitlendirme konusunda herhangibir bilgiye sahip değilim. Eğer bilen varsa lütfen beni bilgilendirsin.
Şimdilik diyeceklerim bu kadar. Allah'a emanet olun, hayırlı günler.
Selamu Aleykum ve Rahmetullah.

VeAleykümSelam erhan dostum hoş geldin inş sende motorlu iki teker sahibi olursun mondialda kanpanya vardı hala bitmediyse sanırım bitmedi peşin fiyatına taksit yapıyorlar ben öyle almıstım yolun motor bayılarıne düşerse bir sor hala devam ediyorsa böyle bir motor almak istersen fırsatı kaçırma derim ben... :cat:
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
19
Allah senden razı olsun NNOOSS kardeş. İnşaallah dediğin gibi olur. Ben bir araştırmaya koyulayım inşaallah. Hayırlı akşamlar.
Selamu Aleykum ve Rahmetullah
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
yha bizde 150 hsciler olarak bi uzun yol yapalım yha bakalım neler olcak sonunda

makineyi elimize aliriz çok çok :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:28 PM ----------

Allah senden razı olsun NNOOSS kardeş. İnşaallah dediğin gibi olur. Ben bir araştırmaya koyulayım inşaallah. Hayırlı akşamlar.
Selamu Aleykum ve Rahmetullah

eyvallh allh senden de razi olsun o dedigim kampanya tw'de reklamlarda bile gösteriyorlar:)
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
19
Öylemi hiç dikkat etmedim vallahi. Ehliyet alabilmek için gerekli evrakları hazırlamaya çalışıyorum yarın hastahaneye gideceğim sağlık raporu için bakalım artık :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
herkezin yolu ayrı kardeşimm herkez aynı şehirde otursa dediğin gibi olur

BANARLI
Yolumuz ayrı ama gönlümüz bir zevkımız bir :p:p:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:52 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:49 PM ----------

Öylemi hiç dikkat etmedim vallahi. Ehliyet alabilmek için gerekli evrakları hazırlamaya çalışıyorum yarın hastahaneye gideceğim sağlık raporu için bakalım artık :)

Bizim isk'de ehliyeti fazla sormuyorlar ama olmasında fayda var hadi hayırlısı bakalım
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
19
Evet bende farkettim ama neolur ne olmaz zaten taksitle alacağım birde ceza parası bayağı bir zorlar beni. Sağol kardeş
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
24
bende ehliyeti kasımda alıcam istanbulda 6 senedir kullanıyorum daha yakalanmadım gezmediğim yeride kalmadı yakalandığında 1.300 tl ceza
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
19
Helal olsun vallahi ben sizler kadar usta değilim 1-2 kere binmişliğim var motora:) Öyle polisi görünce sağa sola kıvrılmayıda beceremem o açıdan garantiye almak lazım işi:).
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
zaten saga sola kaçınca daha kötü oluyor polislerin dikkatını çekiyorsun yani hiç panik yapma ben selem bile veriyorum gördügümda yunusları,devriye bekleyen polisleri felan :) hiç biride birşey demiyorlar allahın selamı ne diyecekler hem öyle öylede tanışıyoruz bir yanlış hareketim oldugunda uyarıyorlar bak şunu yapma gibi :)
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
19
Hmm :) haklısın ama sen profesyonel davranıyorsun hiçbirşey olmamış gibi. Ben heycan yaparım yakayı ele veririm :). Bu arada arkadaşlar Hs150zc modeli'de bayağı bir hoşuma gitti onun başlığına baktım 150 sayfa ama pek verimli bilgi alamadım. Artılarını ve eksilerini biliyorsanız bilgilendirirmisiniz ?
Ve birde konu bayağı durmuş ya kimse yokmu benmi çok geç katıldım acaba.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst