- Katılım
- 1 Kas 2008
- Mesajlar
- 989
Arkadaşlar motorunuzda yaptıgınız deyişiklikler varmı ? Varsa ne gibi deyişiklikler var foto felan varsa iyi birşeyse bizde yapalim
aga benım pc coktu ark gelıp bı ara halletcek
Arkadaşlar motorunuzda yaptıgınız deyişiklikler varmı ? Varsa ne gibi deyişiklikler var foto felan varsa iyi birşeyse bizde yapalim
Arkadaşlar bugün mavikuşuma bindim bahçeye gidip geldim.gidiş geliş 30 km ama yolda yine şeytana uyup 90 ı geçtim bu arada motor birgaz yeyip bir bırakıyordu baya bir böyle zorladı.Dönüşte sorun yoktu neden yaptı bilemedim.Haa dönüşte yine ideal km olan 75 i geçmedim.Kısacası mutluydum havalar yeni ısınmaya başladığı için sezonu biraz geç yani bugün açtım.Haydi hayırlısı.Kazasız belasız özgürce bir sezon geçirmek dileği ile.....Hepinize Saygılar.
Arkadaşlar, bu makineyle 151RS arasındaki farklar nelerdir?
Bir arkadaşa düşünüyoruz.. Hangisi daha seridir mesela? Hangisinin top speed'i daha yüksektir?
Biliyorum saçma sorular ama illa sormam konusunda tehdit ediliyorum!(böylede afişe ederim)
Selamu Aleykum ve Rahmetullah
Arkadaşlar-Abiler benim adım Erhan 19 yaşındayım Hatay'ın İskenderun ilçesinden katılıyorum. 1 haftaya yakın bir süreç bu başlığı okuyorum hamd olsun 83. sayfaya vardım. Allah sizlerden razı olsun yorulmadan usanmadan sabırla cevaplamışsınız birçok soruyu ve sorunu.Bende hamd olsun bilgi sahibi oldum ve sitenize kayıt oldum.
İskenderun'da 2 tekerli araç kullanan çok, gencinden yaşlısına erkeğinden bayanına. Bende heveslendim birtane mondial 150hs türü bir motor almak istiyorum. Allah'ın izni ile bir işe girip taksitle alacağım, malesef peşin alacak paramız yok. Son mesajlarda 2 tane İskenderun'dan katılan insan'da gördüm çok sevindim. Taksitlendirme konusunda herhangibir bilgiye sahip değilim. Eğer bilen varsa lütfen beni bilgilendirsin.
Şimdilik diyeceklerim bu kadar. Allah'a emanet olun, hayırlı günler.
Selamu Aleykum ve Rahmetullah.
yha bizde 150 hsciler olarak bi uzun yol yapalım yha bakalım neler olcak sonunda
Allah senden razı olsun NNOOSS kardeş. İnşaallah dediğin gibi olur. Ben bir araştırmaya koyulayım inşaallah. Hayırlı akşamlar.
Selamu Aleykum ve Rahmetullah
herkezin yolu ayrı kardeşimm herkez aynı şehirde otursa dediğin gibi olur
Öylemi hiç dikkat etmedim vallahi. Ehliyet alabilmek için gerekli evrakları hazırlamaya çalışıyorum yarın hastahaneye gideceğim sağlık raporu için bakalım artık![]()