Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
gerisini anladık abi zaten öyle dengesiz insanlar çıkıyor arada bir dövsen adam yerine koyarlar öyle canı cigeri 5 kuruş etmez insanı onun için hiç ugraşmayacan yakalarsan biraz hırpalacan bırakacan yoksa daha beter başına bela olur öyleleri
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
debriyaj değişti motor 8.800 de 500 km önce değişti herşeyi


bu neyaa bölee kardeşimm benim 150 hs 2006 model ilk çıkanlardan 23000 km debriyaj balatası - kayış - fren balataları - lastikler işte ne bileyimm aklına başka böle aşınacak nasıl parça geliyorsa hiç birini daha değiştirmedim ALLAHA ŞÜKÜR haa kalkışta biraz zorlanıyor mu diyecek olursanız tabiki evet sonuçta kayış ve bu zamana kadar hiç bişiyini değiştirmedim olsun okadar ama sizin bu kadar km de bunlar değişsin ilginç bir olay

yok kardeş aslında benden kimseye zarar gelmez hayatımda kimseyle kevga etmedim hiç motor üzerinde çekilmiş resmim yok ama sizler için en kısa zamanda çektirip siteye ekleyeceğim ama motoruma dokunacak kirli ellerin ....... gerisini var siz anlayın.

arkadaşlar bu arada şu motora bir bakın sanki 150 hs - 151 rs karışımı bir motor yapmışlar renkler bile sanki iki motor un karışımı


bu motorun markası ne böle beaw ?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
33
banarlı kardeşim bende dğiştirmedim hiç bir şeyini allaha şükür nasılsa bu çinliler bu modeli yaparken özenmişlermi ne yapmışlarsa allah razı olsun sağlam motor ama bne bir iki kaza başıma geldi şu plastik arçalarından çok dertliyim
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
abi büyük bir ihtimal tırnakları kırılmıştır vida tutmuyordur halledilir sorun onlar kafanı yorm abi :)
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
33
yok artık sıfır parçalarla değiştireceğim bu arada fiyatlar konusunda bilgisi olan varsa parçalarla ilgili yardımcı olurlarsa sevinirim
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
bütün hepsini deyiştirmek istersen baya pahalıya maal olur ama böyle öndeki mat siyah felan 30 tl felan vardır büyük bir ihtimal daha fazla deyilse fiyatı
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
33
aklımda bir şey var bildiğiniz gibi 150 hs nin önündeki parça yumuşak bir plastim ama 151 rs ninki sert mika plastik acaba benim 150 hs ye 151 rs nin kini siyaha boyayıp taksam nasıl olur sizce.
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
abi hs nin öndeki siyah yeri mat siyah rs parlak siyah boyayıp üzerine vernik attıgındada aynısı olur ama illada sert olsun dersen yenisini alman lazım birde deyiştirme nedenin nedir?
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar herkese merhaba bende aranıza yeni katıldım ve 150 hs motorumla ilgili bir sorum olacak 4 ay önce aldığım motorum dan son derece memnunum fakat motor ara sırada olsa kendigilinden stop ediyor şu an 1500 km de ilk bakımını 650 km de yaptırmıştım neden stop ederki motor

Genelde motoru ilk çalıştırdığım zaman 1dk sonra stop ediyordu dün motorumla işe giderken seyir halindeyken stop etti neyden kaynaklaniyor acaba?
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
ateşlemeden kesmiştir buji ye bak buji bozuksa değiştir sorunun düzelir

banarlı kardeşim bende dğiştirmedim hiç bir şeyini allaha şükür nasılsa bu çinliler bu modeli yaparken özenmişlermi ne yapmışlarsa allah razı olsun sağlam motor ama bne bir iki kaza başıma geldi şu plastik arçalarından çok dertliyim



kardeşim değiştirmemiş olabilirsin senin motor kaç km de onu öğrenebilirmiyim ?
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
Arkadaşlar herkese merhaba bende aranıza yeni katıldım ve 150 hs motorumla ilgili bir sorum olacak 4 ay önce aldığım motorum dan son derece memnunum fakat motor ara sırada olsa kendigilinden stop ediyor şu an 1500 km de ilk bakımını 650 km de yaptırmıştım neden stop ederki motor

Genelde motoru ilk çalıştırdığım zaman 1dk sonra stop ediyordu dün motorumla işe giderken seyir halindeyken stop etti neyden kaynaklaniyor acaba?

GAZ KESTIGINDE HAFIF BI EGSOZ PATLAMASIYLA YAPIOSA BENZINCINI DEGISTIR BEN PO DAN 1 DEFA BENZIN ALDIM MOTOR IKI DEFA ISTOP ETTI KIRMIZI ISIKTA BIDAHA PO DAN ALMADIM AYNI OLAYI BIDAHA YASAMADIM
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cevaplar için teşekkür ederim bugün motorumu servise götürdüm ama bişey bulamadılar belki buji den olabilir diye değiştirdiler bakalım gene aynı problemi yaşayacakmıyım. herkeze kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
33
banarlı kardeş ben daha 15000 deyim ama dediğim gibi bir iki ufak maddi hasarlı kaza geçirdim motor aksamından yana bir problemim yok ama bazı plastik parçalar lingir lingir oynayıp ses yapıyor benimde haliyle sinirlerim oynuyor.

mert136 kardeş sakın rölanti ayarı çok düşük olmasın bu kolay anlaşılır kırmızıda durduğun zaman ve seyir halinde iken gaz vermeden gider iken stop ediyorsa ondandır
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
33
banarlı kardeş bu arada benimde dayım tekidağ (muratlıda) onu arada bir ziyarete gitimiştim oda arabası olmasına rağmen motor almış bazen balığa bazen de gezmeye gidiyorum diyor yaşı ilerlemiş olmasına rağmen içindeki motor sevdası hala canlı ne dersin.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
http://ypv1961.jino.ru/ Look rlı kardeş ben daha 15000 deyim ama dediğim gibi bir iki ufak maddi hasarlı kaza geçirdim motor aksamından yana bir problemim yok ama bazı plastik parçalar lingir lingir oynayıp ses yapıyor benimde haliyle sinirlerim oynuyor.

mert136 kardeş sakın rölanti ayarı çok düşük olmasın bu kolay anlaşılır kırmızıda durduğun zaman ve seyir halinde iken gaz vermeden gider iken stop ediyorsa ondandır[/QUOTE]

aga oynıyan parcaları sık yada degıstır
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
Arkadaşlar motorunuzda yaptıgınız deyişiklikler varmı ? Varsa ne gibi deyişiklikler var foto felan varsa iyi birşeyse bizde yapalim
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
27
Arkadaşlar bugün mavikuşuma bindim bahçeye gidip geldim.gidiş geliş 30 km ama yolda yine şeytana uyup 90 ı geçtim bu arada motor birgaz yeyip bir bırakıyordu baya bir böyle zorladı.Dönüşte sorun yoktu neden yaptı bilemedim.Haa dönüşte yine ideal km olan 75 i geçmedim.Kısacası mutluydum havalar yeni ısınmaya başladığı için sezonu biraz geç yani bugün açtım.Haydi hayırlısı.Kazasız belasız özgürce bir sezon geçirmek dileği ile.....Hepinize Saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst