arkadaşlar bende 150 hs var kırmızı 11 ay oldu alalı kayışı baskı balatayı yeni değiştirdim kalkarken iki kişi hırlama yapıyo zorluyo gibi sanki
debriyaj değişti motor 8.800 de 500 km önce değişti herşeyi
ya arkadaşlar bir şey sorabilirmiyim motor işi zevk işi ben sitenin bu bölümüne 150 hs cilerin buluştuğu hoş bir mekan diyerek üye oldum kimse alınmasın ama bu ne yani ybr al rahat et dünyanın tartışmasız bir kuralı var zevkler ve renkler tartışılmaz...
arkadaşım 11 ay olması önemli değil önemli olan kaç km de olduğu bu arada taylan dostum görüşemiyorum son durumlar ne:silent::cherry:
