Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 May 2009
Mesajlar
24
arkadaşlar bende 150 hs var kırmızı 11 ay oldu alalı kayışı baskı balatayı yeni değiştirdim kalkarken iki kişi hırlama yapıyo zorluyo gibi sanki
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
arkadaşım 11 ay olması önemli değil önemli olan kaç km de olduğu bu arada taylan dostum görüşemiyorum son durumlar ne:silent::cherry:
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
24
ben takolardan düşünüyorum bide gaz yemiyo yolda giderken gaı veriyom normal sonuna getirince sanki durcak gibi oluyo
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
33
ya arkadaşlar bir şey sorabilirmiyim motor işi zevk işi ben sitenin bu bölümüne 150 hs cilerin buluştuğu hoş bir mekan diyerek üye oldum kimse alınmasın ama bu ne yani ybr al rahat et dünyanın tartışmasız bir kuralı var zevkler ve renkler tartışılmaz...
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
ya arkadaşlar bir şey sorabilirmiyim motor işi zevk işi ben sitenin bu bölümüne 150 hs cilerin buluştuğu hoş bir mekan diyerek üye oldum kimse alınmasın ama bu ne yani ybr al rahat et dünyanın tartışmasız bir kuralı var zevkler ve renkler tartışılmaz...

aga ağzı olan konuşuyor sen kafanı yorma böyle şeylerle:wiinkk:

arkadaşım 11 ay olması önemli değil önemli olan kaç km de olduğu bu arada taylan dostum görüşemiyorum son durumlar ne:silent::cherry:

dedigim şeyleri yapıyorum görüntüde biraz degişiklik yapıyoruz makyaj diyelim başka bir deyişle :p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
33
işte buda benim gözbebeğim ilk fırsatta modifiye edeceğim eğer tavsiyeniz olursa modifiye konusunda yardımlarınızı beklerim.


 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
abi ben seni niye hiç görmedim ya iskenderunda ben gördügüm bütün motorlara dikkat ederim genelde :) benden çok fikir gelir abi mod olarak :):)
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
T.MADDE zaten ilker abi ile aramız çok uzak deyil ama daha tanışmadık ilker abi ile :)
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
33
zaten çıkabildiğim ilk frsatta herkesle tanışmak isterim ve tabi bildiğiniz gibi çalışan bir insanım günün 12 saati işte geçiyor ama bir hafta sonu bu işle ilgilene lerden fikir almak için ziyaret etmeyi düşünüyorum tabi onlarda müsait olursa ayrıca garsus arkadaşım aynalarım vardı içlerine sinyal takmıştın adinin biri küfür etmek istemiyorum aynalarımı kırıp motorun üstüne bırakmış sanırım 3 4 gün önce oldu.
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
abi öyle şerefsizler var adamlar ne istiyorlar motordan anlamıyorum 2 defada benim motordan bir kaç birşeyler sökmüşlerdi birincisinde görmedim bir baktım çamurluk fitili ayna vida başlıkları bir kaçta yapıştırdıgım yapıştırmayı sökmüşlerdi ikincisinde neonları söküyorlarken yakaladım adam düşman mali gibi çekiyordu biraz çıkarmıstı bir köşesini kablosunu çekmiş koparmıstı yakaladıgımda güzel bi tokatlamıştım :):)
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
33
iyi etmişsin ellerine sağlık nnooss birde benim gibi adamın motoruna yapıyorlar beni görseler kaçacak delik ararlar bir gün kısmet olur tanışırsak ne demek istediğimi iyi anlarsın 115 kiloluk adamım yakalarsam tokat mı ikikere yere gömer geri çıkarırım.
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
33
yok kardeş aslında benden kimseye zarar gelmez hayatımda kimseyle kevga etmedim hiç motor üzerinde çekilmiş resmim yok ama sizler için en kısa zamanda çektirip siteye ekleyeceğim ama motoruma dokunacak kirli ellerin ....... gerisini var siz anlayın.

arkadaşlar bu arada şu motora bir bakın sanki 150 hs - 151 rs karışımı bir motor yapmışlar renkler bile sanki iki motor un karışımı

 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst