Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
kırmızı ışıklar da felaket çok ışık veriyorr egsozun resimini birde gündüz çekmeni bekliyoruzzz
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
resimler için teşekkürler:rendeer:
ama kırmızı olan kısmıda krom olsaymış çok daha güzl olurmuş güle güle kullan..
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
güle güle kullan :cat:

AMA BAK: yakıtın %50 artıcak
motorun ileride problem çıkartmaya başlıyacak gibime geliyor keşke az daha para verip motor için olan egzostlardan alsaydın bunlar araba egzost undan kesilmiş içinde ne var belli değil bir arkadaşım taktırmıstı mondi 150 zc ye birsürü sorun çıktı benden söylemesi inş sorun çıkartmaz senin motor ama yakıtta mutlaka farkı görürsün
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
hazır kırmızı olarak aldım böyleydi zaten.vallahi yakıt hiç artmadı.aynı duruyo.eski egzozla yokuş aşşağı 130 görürken bunla 135 e kadar çıktım.inşallah sorun çıkartmaz
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
27
Ustalar aküyü 9 Ah alsam Bir zararı olurmu.normalde 7 ah herhalde.alan varsa lütfen aydınlatsın
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
fark etmez kardeşimm bende akü alacam yüksek amperli istiyorumm ama pahalı 7 Ah 50 ytl diğerleri 90 - 100 - 200 e kadar var

bu tip egsoz ları biliyorumm fiyatı normal tahmin ettiğim gibiymişş
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
31
arkadaslar bndede 150 t var yanı asya motorda tekleme var neden teklıyo bı bılgınız var mı sımdıden tsk edıyorum
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
27
Banarlı Ustam.
9 Ah aküyü markası vision,41 tl ye 8 taksit sipariş verdim.Eskisin birdaha alırım dedim.Çünkü mutlu aldım 13 ayda bitti,servise gittim hatayı bana buldular onun için ucuzunu al eskidimi birdaha al bakarsın iyilerden daha çok dayanır.İlgilenirsen adres veririm internet sitesinden sipariş ettim.Saygılar....
 
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
158
DEĞERLİ 150 HS KULLANICILARI SİZE BİR KAÇ SORUM OLACAK BEN UZUN ZAMANDIR MOTOSİKLET AŞKIYLA TUTUŞUYORUM ALLAH İZİN VERİRSE AĞUSTOSTA SINAVA GİRECEĞİM.ŞİMDİ BU 150 HS LERİN 100 KM YAKITI NE KADARDIR ALMAMI TAVSİYE EDERMİSİNİZ YOKSA 100 UKH Mİ ALMAMI TAVSİYE EDERSİNİZ AMA BEN 150 HS NİN TİPİNİ SEVİYORUM BİRAZ BİLGİ VERİRSENİZ ÇOK İYİ OLUR CVP BEKLİYORUM:cyclopsan
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
Dostum motor her yönüyle kullanışlı ama sen muayine felan ben ugraşmam diyorsan 100 ukh al 100cc ler çok az yakıor ama senı tatmin etmeye bilir hs bir litre benzin ile 30 km kesin gidersin o 5 aşşa 5 yukarıda olur ama hs almak istersende güzel motor tavsiye ederim ama birde yenı model felan çıkarmı onu bi soruştur ona göre al bence
 
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
158
ya benim için yakıt açıkçası okadar mühim değil sağlamlık açısından daha önemli yakıt dediğin ne dirki 1 lt benzine 0,50 su kat olsun sana 1,50 lt benzin:cat::cherry:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
27
Usta benim 150 HS seçmemdeki tercihim yedek parçada sıkıntı çekmem diye aldım.İyikide almışım,bu tiplerin hepside birbirinin benzeri ama bunların tipi biraz daha yakışıklı.En azından ben beğendim ve memnunum.Güçlü ve kullanışlı.Hızına gelince enson 110 yaptı ama şimdi niçin o kadar hızlı gittim diye kendimi eleştiriyorum,çünkü yakınlarımı üzmeye hakkım yok onun için hız yapmayalım keyfimize bakalım.Saygılar....
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
wallah hangisi kafana yatıyorsa al ama eğer paran yetmiyorsa topla paranı daha iyisini al
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst