Bende Atv Vardı Sattım Şimdi Ekonomik Bir Motor Arıyorum.Heralde Mondial Alıcam Çünkü Hem Servis Ve Parça Kolaylığı Hemde Ekonomik Olması Nedeniyle.O Yüzden Şu Sıralar 100 ile 150 cc Motorları Araştırıorum.
kimseler kalmamış....
salı günü motoruma egzoz aldım.35 lira ya.kırmızı boyalı.çok güzel durdu.real marka.çok tatlı ötüyo.resimleri en kısa zamanda eklicem