Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
bu ne ya öldünüz mü ? nerelerdesiniz biraz vakit ayrıp bi göz gezdirin arada olmuyor böle ama tamam mı ?
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
229
Mondialin 150 HS İle 150 Zc Arasında Fazla Fark Var Mıdır? Veya Bu Tür Motorlarda Hangi Modeli Önerirsiniz.?
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
ZC'de güzel motor ben ilk onu düşündüm ama bizim buralarda fazla tutulmadı die almadım HS aldım. zc bilmiyorum ama HS normal yakıor birazda iş kullanıma baglı
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
229
Bende Atv Vardı Sattım Şimdi Ekonomik Bir Motor Arıyorum.Heralde Mondial Alıcam Çünkü Hem Servis Ve Parça Kolaylığı Hemde Ekonomik Olması Nedeniyle.O Yüzden Şu Sıralar 100 ile 150 cc Motorları Araştırıorum.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Bende Atv Vardı Sattım Şimdi Ekonomik Bir Motor Arıyorum.Heralde Mondial Alıcam Çünkü Hem Servis Ve Parça Kolaylığı Hemde Ekonomik Olması Nedeniyle.O Yüzden Şu Sıralar 100 ile 150 cc Motorları Araştırıorum.


mondialin 100kh si çok az yakıyor haberin olsun vergidende muaf:cat:

bende 151 rs var şu aralar 5 liralık benzinle şehir içi 70 km yol yapmakta önemli

bir sorunda çıkarmadı...
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
kimseler kalmamış....

salı günü motoruma egzoz aldım.35 lira ya.kırmızı boyalı.çok güzel durdu.real marka.çok tatlı ötüyo.resimleri en kısa zamanda eklicem
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
kimseler kalmamış....

salı günü motoruma egzoz aldım.35 lira ya.kırmızı boyalı.çok güzel durdu.real marka.çok tatlı ötüyo.resimleri en kısa zamanda eklicem

muratt arkadaşım sabırsızlıkla resimleri bekliyorum bende düşünüyorum bu tarz bişey fiyatıda uygun hayırlı olsun...
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
arkadaşlar kusura bakmayın.internetimde bi sorun vardı.giremedim siteye.resimleride gece çekebildim.en kısa zamanda gündüz çekip eklicem.






 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
hayırlı olsun 35 tl ucuzmuş valla güzelde görünüyor akşam olmasına ragmen trafik birşey demesin sesi nasıl fazla çıkıyormu? paylaşım için tşk
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
yan, orjinalin 2-3 katı gibi bişey tok bi ses.daha çevirmediler ama bakalım.buluruz bişeyler napalım.gülü seven dikenine katlanır.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
muratt ;
güle güle kullan dostum :) aydınlık çekimlerinide bekliyoruz
umarım sorun çıkarmaz polis, yakıtta nasıl bir artış oldu ve kalitesi nasıl bunları merak ettim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst