Arkadaşlar, ben 6400 km de bi mondial 150 hs kullanıcısıyım, (motorumun hızını arttırmak için ne yapabiliriz?), şeklinde bi soru sordum ayrı ayrı iki servise, iki serviste 150 lik motor hızlanmaz dedi ama, hiç bi web sitesinde görmediğim ve pek fazla bilinmediğini zannettiğim bir modifiye şekli aklıma geldi. Arka dış lastiğin çapı daha yüksek olan bi lastikle değiştirirsem, aynı iş zamanında çalışan motor daha çok yol yapacak ve son hızın mutlaka eski küçük lastiğe göre fazla olacağını ve aynı hızlara daha düşük devirle ulaşabileceğimi düşündüm. 130x60x13 ebadında olan orjinal arka dış lastiği 65 ytl karşılığında 130x70x13 ile değiştirdim. yani lastiğin çapı 10 mm daha yüksek.tek kişi çok rahat 140 ı görüyorum.8000 devirde 140 yapıyor.eski maksimum hızım 8000 devirde 120 km/h idi. önceden 100 km/h hızla giderken 7000 devirde çalışan motor şimdi 6000 devirde çalışıyor. dolayısıyla % 20 benzin tasarrufu sağladım. hızım yüksek olduğu halde motor rahatladığı için uzun yola rahatlıkla gidebiliyorum. motor az çalıştığı halde daha çok yol yapabildiğim için yağ değişim aralıklarım arttı. motor yerden bir cm daha yükseldi ve bi kaç kere iki kişi iken yüksek kasislerden geçerken altının sürtme olayı ortadan kalktı. motora bakınca artık sanki büyük bi tourring havası var.tekerleğin çapı büyüdüğü için arkadaki sarsıntı kısmen azaldı. motorunuzu modifiye etmek isteyen arkdaşlar, kesinlikle bu şekilde başlayın..emsallerim banketten giderken ben iki kişi sol şeritteyim, birde performans eksoz buldum mu tamamdır. motorunuzla kesinlikle oynatmayın, bu iki modifiye gerçekten yeterli olacaktır..
ayrıca arkadaşlar, 150 hs ye uygun performans eksoz istiyorum, marka ve temin edebileceğim, montajını yaptırabileceğim bi adres biliyomusunuz ist' da ?