Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
27
Pazartesi mondial satan bayiye gittim, ne kadar fiyatlar dedim, 2250 dedi indirim yokmu dedim az bişey ineriz dedi. Mondialin liste fiyatı 2000 tl siz 2250 tl diyorsunuz dedim. Onlar hesabı doğru yapmıyorlar dedi, bizim işçiliğimizi katmıyorlar dedi. Bende 2 gün önce mondial müşteri hizmetlerini aradım, hayır bizim listemiz dışında satamazlar dedi. sordu plaka ve sigorta masrafları dahildir dedi hayır 2250 + olarak istiyorlar plaka masraflarını dedim şaşırdı. Bayi yapamaz böyule birşey ben size dönücem dedi. Bayinin adresinide verdim, 2 gün oldu hala müşteri hizmetleri bana dönecek bekliyorum.

Dönmelerini bekleme ustam tekrar ara uyanıkları aramıza sokmayalım.Sokanada göz yummayalım....:bounce:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
ben bitane bayii bi şikayet hem internet üzerinden hem telefonla fabrika karıştı hem servis hemde mondialin fabrikası beni arıyor adam diyor arama lütfen ne gerekiyorsa yapacaz falan çünkü biliyor bayilik elinden gider iş şakaya gelmez onun için ne gerekiyorsa arkadaşlar hem telefonla hemde internet yoluyla her yere şikayet edin bir de tüketici hakları mahkemesine vereceğim sizi de gör çatırtıyıı :queen:
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
6
Arkadaşlar ben anlamıyorum yaa.benim motora bu gün ilk defa bakım yaptırdım dış plastiği söktük ustayla motorda made ın japan yazıyor.ama plastikte made ın p.r.c yazıyo benim motor japan yani nasıl oluyo ...
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
27
Arkadaşlar ben anlamıyorum yaa.benim motora bu gün ilk defa bakım yaptırdım dış plastiği söktük ustayla motorda made ın japan yazıyor.ama plastikte made ın p.r.c yazıyo benim motor japan yani nasıl oluyo ...

Çin işi japon işi de bunu yapan iki kişi de bin geç ustam çin işi olmayan ürünü kaldı.:pale:
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
6
Arkadaşlar gözüm gibi baktığım motorumu bugün satmak üzereyim..bir adam geldi ve motorun temizmiş dedi satarmısın dedi bende ne kadar veriyosun dedim adam peşin 1400 veririm dedi...bende tamam olur amca dedim ve görüşecez...motorumu satınca skyjet 150 cc racing motor almayı düşünüyorum arkadaşlar ne diyorsunuz bu konuda...bu motorlar dayanırmı ve kaç yıl ömrü vardır biliyo musunz?
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
6
Hani bu honda 125 cbr nin kopyası gibi varya.markası ramzey felan olanlarda var...f5 sport diye geçiyor yorumlarınızı bekliyorum şimdiden sağalun..
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
hah işte tamam şimdi olduuu yalnız honda 125 - 6 vites f5 çelik motorun motoru benimde onlar çok hosuma gidiyor ama çok cılız motor azcık daha kalıplı olsa çok güzel olacak ta ama yine de güzel gerçekten hiç olmazsa şekil ve tip var motorda gidişte tabi tavsiye ederim
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
19
Selamu Aleykum
Arkadaşlar bende bu aralar almayı planlıyorum, inşaallah alacağım ama çok kararsızım. 1 aydır araştırıyorum ama karar veremedim. Bütün motorları eledim birtek 150 hs ile 150 re kaldı. Çünki beğendiğim birkaç motorun özellikleri Re de mevcut. kısacası RE hakkında bilgisi olan, sürmüş veya bilgi edinmiş olanlar 150RE hakkında artı ve eksileri yazarsa çok çok memnun olurum. Çünki Re nin konu başlığında hiç kimse cevap vermedi, kimse yok yani. En işlek konulardan biri hs olduğu için buraya yazdım maruz görün beni
Hayırlı günler.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
33
Selamu Aleykum
Arkadaşlar bende bu aralar almayı planlıyorum, inşaallah alacağım ama çok kararsızım. 1 aydır araştırıyorum ama karar veremedim. Bütün motorları eledim birtek 150 hs ile 150 re kaldı. Çünki beğendiğim birkaç motorun özellikleri Re de mevcut. kısacası RE hakkında bilgisi olan, sürmüş veya bilgi edinmiş olanlar 150RE hakkında artı ve eksileri yazarsa çok çok memnun olurum. Çünki Re nin konu başlığında hiç kimse cevap vermedi, kimse yok yani. En işlek konulardan biri hs olduğu için buraya yazdım maruz görün beni
Hayırlı günler.

arkadaşım merhaba ve hoşgeldin 150 hs dersen ben de kullanıyorum ve çok memnunum sana şunu söylim sen anla 16000 km deyim ve motor arızası için bir kere dahi servise gitmedim.tercihin ne olursa olsun motor her zaman ilgi ve bakım ister sen ona bakarsan oda seni yolda bırakmaz .
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
33
yeni motor alacaklara hangi model alırsanız alın ama asla kasksız yola çıkmayın arkadaşlar iki hafta kadar önce sarhoş bir sürücünün çarpmasıyla kaza geçirdik başımda kaskım olmasaydı olacakları düşünemiyorum bile sadece ayak bileğim kırıldı ve şu an evde yatmaktayım siz siz olun güvenlik tedbirini almadan yola çıkmayın motor tamir edilir yenisi alınır ama sizden bir tane daha gelmez...
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
195
yeni motor alacaklara hangi model alırsanız alın ama asla kasksız yola çıkmayın arkadaşlar iki hafta kadar önce sarhoş bir sürücünün çarpmasıyla kaza geçirdik başımda kaskım olmasaydı olacakları düşünemiyorum bile sadece ayak bileğim kırıldı ve şu an evde yatmaktayım siz siz olun güvenlik tedbirini almadan yola çıkmayın motor tamir edilir yenisi alınır ama sizden bir tane daha gelmez...

haklısında güvenlik amaçlı herşey gençlere zor geliyor scooter bile olsa önce güvenlik :cat:
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
19
yeni motor alacaklara hangi model alırsanız alın ama asla kasksız yola çıkmayın arkadaşlar iki hafta kadar önce sarhoş bir sürücünün çarpmasıyla kaza geçirdik başımda kaskım olmasaydı olacakları düşünemiyorum bile sadece ayak bileğim kırıldı ve şu an evde yatmaktayım siz siz olun güvenlik tedbirini almadan yola çıkmayın motor tamir edilir yenisi alınır ama sizden bir tane daha gelmez...

Geçmiş olsun kardeşim Allah acil şifalar versin. Çok haklısın sonuç itibari ile bir hız aracına biniyoruz ve belanın nereden geleceği konusunda bilgimiz yok. Bu açıdan korumasız yola çıkmamak gerek
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
geçmiş olsun kardeşim.üzüldüm vallahi.haklısın kask mont vs. ekipman giymek lazım.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
7
Bu model RS'den de güçlüymüş, 8.15 beygirmiş ?? :cat:

motosikletler güzel ama bu güç olayı bence aynıdır ki hepsinin motor ölçüleri vede kullanılan malzemelr aynı yalnızca mondial zatların gücü diğerlerinden fazla onunda farkı silidir kapak yapısının birazdaha farklı oluşu geriklan ataklık farkı yalnızca varyatör sisteminden kaynaklanıyo turuncuyu bende beğendim :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst