- Katılım
- 24 Tem 2007
- Mesajlar
- 27
Pazartesi mondial satan bayiye gittim, ne kadar fiyatlar dedim, 2250 dedi indirim yokmu dedim az bişey ineriz dedi. Mondialin liste fiyatı 2000 tl siz 2250 tl diyorsunuz dedim. Onlar hesabı doğru yapmıyorlar dedi, bizim işçiliğimizi katmıyorlar dedi. Bende 2 gün önce mondial müşteri hizmetlerini aradım, hayır bizim listemiz dışında satamazlar dedi. sordu plaka ve sigorta masrafları dahildir dedi hayır 2250 + olarak istiyorlar plaka masraflarını dedim şaşırdı. Bayi yapamaz böyule birşey ben size dönücem dedi. Bayinin adresinide verdim, 2 gün oldu hala müşteri hizmetleri bana dönecek bekliyorum.
Dönmelerini bekleme ustam tekrar ara uyanıkları aramıza sokmayalım.Sokanada göz yummayalım....:bounce: