- Katılım
- 27 Kas 2008
- Mesajlar
- 25
yapmayın böle arkadaşlar neresi güzel bu otorun en fazla 5 ay ömrü war sora parçaları dökülmeye başlıyor
yapmayın böle arkadaşlar neresi güzel bu otorun en fazla 5 ay ömrü war sora parçaları dökülmeye başlıyor![]()
ha bu arada arkadaşlar CBF 150'ye kara verdim ama genede aklımdan CBR 125r'yi çıkaramıyorum ya şu CBR biraz daha büyük yapsalardı ne güzel olacaktı o zaman kesin CBR derdim neyse bakıcaz artık
nedense cbr125 likler benim hiç hoşuma gitmiyor.cok cılız motor.altında kayboluyo helede biraz kalıplıysan.cbf150 ler çok güzel.tek eksi yanı devir göstergesi yok.2 kişi çok rahat 110 görüyo.dün 2 litre benzin aldım 50km yol gittim hala yerinde duruyo benzin göstergesiyakıt konusundada çok cimri xD
para olarak cbr pahalı cbf ucuz ama cbr de 200 veya 220 ibre var
benim motor akü sigortasını patlatmaya başladı.bugun 5-6 tane sigorta taktım.neden olduğunu hala çözemedim.acaba bugun 2 tane led ampul bağladım onlarmı bişey yapıyo.ters bağlamış faln olabilirmiyim.ama ledlerde yanıyo.servise gösterdim.ölçtü falan ama komple tesisatı söküp bakıcam falan dedi adam acaba ledleri söksem düzelirmi?yada bağlatıları kontrol etsem?