- Katılım
- 29 May 2007
- Mesajlar
- 198
teşekkürler banarlı arkadaşım. şubat ayında alacağım motoru. birde kafam karıştı şimdi 151 rsi modeli varmış. kullanan varmıki bunu. bayilerde hiç görmedim. nette sadece mor renkli tanıtım resimlerini gördüm fakat satılanına rastlamadım henüz. çıktımı piyasaya bu motorlar
151 rs topiğınde var bakarsan tabi 150hs on dısk arka kampana 151 rs de on arka dısk ve 1cm pstonu buyuk senın anlıyacanikiside aynı fark yok pek benım 151rs