Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
198
teşekkürler banarlı arkadaşım. şubat ayında alacağım motoru. birde kafam karıştı şimdi 151 rsi modeli varmış. kullanan varmıki bunu. bayilerde hiç görmedim. nette sadece mor renkli tanıtım resimlerini gördüm fakat satılanına rastlamadım henüz. çıktımı piyasaya bu motorlar

151 rs topiğınde var bakarsan tabi 150hs on dısk arka kampana 151 rs de on arka dısk ve 1cm pstonu buyuk senın anlıyacanikiside aynı fark yok pek benım 151rs
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
herkezin kurban bayramı mübarek olsun.motorun artık kısa farları yanmıyor.şase yüksek ihtimalle ordan yapıyo.direksiyonu 2-3 kere tam sol yaptım kısa farlarım söndü bi dahada yanmadı.artık servisler açınca servise götürcem.ön paneli söktüm ama hiç bişey göremedim bütn kablolara baktım ama kopuk falanda yoktu.neyse artık servise vericez..
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
198
herkezin kurban bayramı mübarek olsun.motorun artık kısa farları yanmıyor.şase yüksek ihtimalle ordan yapıyo.direksiyonu 2-3 kere tam sol yaptım kısa farlarım söndü bi dahada yanmadı.artık servisler açınca servise götürcem.ön paneli söktüm ama hiç bişey göremedim bütn kablolara baktım ama kopuk falanda yoktu.neyse artık servise vericez..

aynen fazla oynamamak lazım
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
51
arkadaşlar bende bi soru sorim bende 150lik yamoto scootur var deniz seviyesinden yukarı çıktıgında gazyemiyor tam gaz açtıgım halde 10km anca yapıyo ama deniz seviyesinde normal çalışıyor sebebi ne olabilir acaba
 
Katılım
29 Kas 2008
Mesajlar
8
ben tam emin değilim ama sanırım rastlantıdır bu olay. karbiratör den çıkan hava hortumunu inceleyin. o hortum delikse yada kelepçesi kaymışsa yapabilir. benimde daha önceki kanuni hussar motorumda buna benzer bir sorun yaşamıştım. bazen iyi bazende gaz yemiyordu. hava hortumunda delik varmış değiştirdim. sorun çözüldü. sizde bir inceleyin.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
49
Demekki kimsenin motorunda sorun yok kardeş :cat: Kazasız belasız hayırlı günler...:bounce:

Arkadaşlar motorunuz için en uygun yağ;
http://lubeselector.castrol.com.tr/

Arkadaşlar bizim Hs lere 10-40 lık bir yağmı koymalıyız yoksa 15-40 mı?
Yukarıda 10-40 diyo ama benim usta 15-40 lık koyuyor sizce hangisinden koymam lazım?
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
eywallah sağoll kardeşş ben sürekli 10 / 40 kullanıyorum ama önceden 15 / 40 ta 15 / 50 kullandımm castrol un 10 / 40 scooter lar için özel harkese tavsiye ederim ama diğerleri de farketmez hiç bişi olmaz motora rahat olun biri daha kalın biri daha ince aradaki tek fark o
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
11
arkadaşlar ben bişey soracam ben şimdi motosiklet aldım ehliyeti A2 ben sonra normal araba taksi ehliyeti alacam o da B ehliyeti ikisi bir olur mu yani ikisi aynı anda kullaılır mı bilgileriniz için şimdiden teşekkürler

bişey diyen yokmu yoksa bilmiyor musunuz?
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
selam millet topik resmen ölmüş neredesiniz yahu


y_karaca kardeş ehliyetine sonradan B ehliyeti tabiki eklete bilirsin
ehliyetinin sınıfı Ba2 olur yani hem motor hem araba kullana bilirsin
 
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
15
selam arkadaşlar...
ben yeni üye oldum bende 150 hs tercih ettim 22 aralık ta teslim aldım motorumu...
tam okuyamadım açıkçası bütün sayfaları
bişi sormak istiyorum sağ aynam tam olarak arkayı göstermiyo istediğim gibi göremiyorum yani varmıdır onun bi çaresi ?
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
49
selam arkadaşlar...
ben yeni üye oldum bende 150 hs tercih ettim 22 aralık ta teslim aldım motorumu...
tam okuyamadım açıkçası bütün sayfaları
bişi sormak istiyorum sağ aynam tam olarak arkayı göstermiyo istediğim gibi göremiyorum yani varmıdır onun bi çaresi ?
Öncelikle aramıza Hsci olarak Hoşgeldin kardeş :rendeer: Motorunda hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız binersin inşallah:cat:Forumu okusaydın o aynayla ilgili pek iç açıcı olmayan şeyler öğrenirdin :farao: 150 HS lerin sağ aynaları ve marş pedalı ayaklarında fabrika hatası var;yani Hs lerin sağ aynaları göstermez ve ayak marş pedallarıda zırıltı yapar formu geriye dönük okursan bu konu hakkında bilgi sahibi olursun...:cat:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
hoşgeldin kardess ayna yı takma kafana istersen aynalarını değiştir bak yoluna en garantisi ister içten ayarlanmalı ister kafası komple dönenlerden al
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst