Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
25
yapmayın böle arkadaşlar neresi güzel bu otorun en fazla 5 ay ömrü war sora parçaları dökülmeye başlıyor:p
 
Katılım
29 Eyl 2008
Mesajlar
6
yha beyler bn bu motoru 2-3 yıl kullancam motor 7000 8000 km den snra performansı düşüomuş fln diolar dogru mu ?
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
ne performansı bekliyosunki max.120-130 o düşse nolcak yarişmican ya bu motorla.bakımlarını zamanında yaparsan hiç bişi olmaz
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
arkadaşlar şu motora binmeden lütfen yorum yapmayın bilip bilmeden konuşuyorsunuz biz biniyoruz bu motorlara hiç problem falan çıkarmıyor ha sen altındaki motora büyük motor muamelesi yaparsan seni yolda'da bırakır hertürlü arızayıda yapar ben yazın 400 km yol yaptım gidiş ve dönüş olarak sadece gidişte ve dönüşte 15-20 dakika bir kereye mahsus mola verdim
90 km hızla gittim motor tık demedi üstelik 2 kişi


ha bu arada arkadaşlar CBF 150'ye kara verdim ama genede aklımdan CBR 125r'yi çıkaramıyorum ya şu CBR biraz daha büyük yapsalardı ne güzel olacaktı o zaman kesin CBR derdim neyse bakıcaz artık
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2008
Mesajlar
6
tşkrler bylr yorumlarınız için bn bu motoru 3-4 ay snra alacam ama şimdidn araştırmaya başlıyım dedim annm ve bbm istemior motor ama bn yinede alacam kndi paramla alacagım için sorun yaratmaz bide para yha sıkışcam motor almak için ama motor için her şeyi yaparım :queen:
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
ha bu arada arkadaşlar CBF 150'ye kara verdim ama genede aklımdan CBR 125r'yi çıkaramıyorum ya şu CBR biraz daha büyük yapsalardı ne güzel olacaktı o zaman kesin CBR derdim neyse bakıcaz artık

nedense cbr125 likler benim hiç hoşuma gitmiyor.cok cılız motor.altında kayboluyo helede biraz kalıplıysan.cbf150 ler çok güzel.tek eksi yanı devir göstergesi yok.2 kişi çok rahat 110 görüyo.dün 2 litre benzin aldım 50km yol gittim hala yerinde duruyo benzin göstergesi:) yakıt konusundada çok cimri xD
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
nedense cbr125 likler benim hiç hoşuma gitmiyor.cok cılız motor.altında kayboluyo helede biraz kalıplıysan.cbf150 ler çok güzel.tek eksi yanı devir göstergesi yok.2 kişi çok rahat 110 görüyo.dün 2 litre benzin aldım 50km yol gittim hala yerinde duruyo benzin göstergesi:) yakıt konusundada çok cimri xD

haklısın kardeş cbr biraz daha kalıplı bir motor olsaydı cbf gibi ozaman kesin cbr alırdım ama dediğin gibi cılız bir motor.
bu arada sende CBF'mi var
 
Katılım
23 Eki 2008
Mesajlar
37
arkadaslar bu motorların hava filtrelerinin yeri cok toz toplayan bir yerde bulunmakta (sele altı)burası gercekten hava filtresinin cok ozlandığı bir yer ve burada tozdan motorlar cabuk bitmekte .hava filtresi arka tekerlek yanı olan modeller daha basarılı ve uzun omurlu modeller.:cat:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
para olarak cbr pahalı cbf ucuz ama cbr de 200 veya 220 ibre var

kardeş bakma sen o ibrenin 200 olduğuna cbr 125 bu hızı yapması mantık olarak imkansız sonuçta 125cc 13 beygir bir motor
130 km bilemedin 135 km hız yapar ama şöyle bişey var orjinal dişlileri değiştirerek
150 km hız yaptığını söyleyenler var tabi ne kadar sağlıklı olur motor için oda meçul
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
kuzenimde var cbf.ama benim gibi bişey:)ama yakın bi zamanda cbf250 almayı planlıyorum.yakıt konusunda çok memnunnum.bu akşam 120 yi gördüm 2 kişi yokuş aşşa.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
ama CBF'te çok rahat bir motor sıfır titreşim ayrıca artçılı gezi içinde çok rahat
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
ya bu muhabbet çok uzadı tamam artık kim ne alırsa alsın havaya göre oyun oynayacan hesabı bu olay burda biter :)
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
benim motor akü sigortasını patlatmaya başladı.bugun 5-6 tane sigorta taktım.neden olduğunu hala çözemedim.acaba bugun 2 tane led ampul bağladım onlarmı bişey yapıyo.ters bağlamış faln olabilirmiyim.ama ledlerde yanıyo.servise gösterdim.ölçtü falan ama komple tesisatı söküp bakıcam falan dedi adam acaba ledleri söksem düzelirmi?yada bağlatıları kontrol etsem?
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
198
benim motor akü sigortasını patlatmaya başladı.bugun 5-6 tane sigorta taktım.neden olduğunu hala çözemedim.acaba bugun 2 tane led ampul bağladım onlarmı bişey yapıyo.ters bağlamış faln olabilirmiyim.ama ledlerde yanıyo.servise gösterdim.ölçtü falan ama komple tesisatı söküp bakıcam falan dedi adam acaba ledleri söksem düzelirmi?yada bağlatıları kontrol etsem?

motosıkletınde şase var çok durutma böyle tesısatın yana bılır 20 ytl tutar yapması hiç kafa yorma bence
 
Katılım
29 Kas 2008
Mesajlar
8
Arkadaşlar 150 hs alacam. bayi ile görüştüm 1850 ytl dedi satış ve ruhsat hariç dedi.200 ytl istiyor satış ve ruhsat + plaka Forumlarda görmüştüm. satışı kendisi yapanlar daha ucuza maal oluyor diye. bendemi öyle yapsam acaba. bana ne kadar maliyeti olur. plaka ruhsat. dahamı karlı kendim yaptığımda
Şimdiden herkezin kurban bayramını kutlarım arkadaşlar. iyi bayramlar
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
kesinlikle bir yerden şaşe alıyor ona dikkat et soyuk kablo olabilir

DODO 4132 kardes ne yaparsan yap hep aynı kapıya çıkıyor kendin yap veya baskası yapsın takma kafana sen motor + plaka 2000 ytl veya üzeri fiyat çıkcak ne yaparsan yap
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2008
Mesajlar
8
teşekkürler banarlı arkadaşım. şubat ayında alacağım motoru. birde kafam karıştı şimdi 151 rsi modeli varmış. kullanan varmıki bunu. bayilerde hiç görmedim. nette sadece mor renkli tanıtım resimlerini gördüm fakat satılanına rastlamadım henüz. çıktımı piyasaya bu motorlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst