- Katılım
- 26 Nis 2008
- Mesajlar
- 49
evet motor benimdi kardeşim ama bulunmadı kaşlarıda aksesuarcıdan almıştım kendim yaptım beğendiğine sevindim ee siz napıyosunuz millet motorsuz kaldık siteyede giremiyoz
Öncelikle hoş geldin kardeşim.Kaşları gerçekten mükemmel yapmışşın hayran kaldım:cat:Kullandığın malzeme folyo heralde?:silent:Nasıl yaptığını biraz anlatırmısın farı felan söktünmü?Yarın birgün bende yapmayı düşünüyorumda biraz yardımcı olursan sevinirim.Saygılar...
Son düzenleme:



