Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
49
evet motor benimdi kardeşim ama bulunmadı kaşlarıda aksesuarcıdan almıştım kendim yaptım beğendiğine sevindim ee siz napıyosunuz millet motorsuz kaldık siteyede giremiyoz

Öncelikle hoş geldin kardeşim.Kaşları gerçekten mükemmel yapmışşın hayran kaldım:cat:Kullandığın malzeme folyo heralde?:silent:Nasıl yaptığını biraz anlatırmısın farı felan söktünmü?Yarın birgün bende yapmayı düşünüyorumda biraz yardımcı olursan sevinirim.Saygılar...
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Evet karayılan kardeşim öyle büyütülecek sorunlar değil ama alacak olan motorun ne olduğunu bilsin yani.Bende motorumu ustalara fazla kurcalattırmak istemiyorum o yüzden marş pedalını felan kurcalattırmadım senin yaptığın gibi söktüm bagaja koydum aklın yolu bir:cat:Sağ ayna meselesine gelince ona zaten pek gerek duymuyorum o yüzden kullanmıyorum.Saygılar...

siz yine pedalı sökmüşsünüz ben komple dişlileriyle beraber söktüm gerek yok:p
şaka bir yana tabikide çok gerekli ama aldığımdan beri çalışmıyordu dişlisimi ne sıyrılmış çıkarttım yapıcam yenisini alp ama zamanım olmuyor...
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
doğru çoluk çocuklamı uğraşacaz

bu arada ne zaman dan beri aklıma gelen bişi vardı polis sireni motora bağladım çok manyak bişi 3 ayrı ses tonu var + mikrofon
DC 12V / 40 W ÖZELLİKLERİ BAYA DALGA GEÇİLİYOR AMA TEHLİKELİ MİLLET SATICI SANIYOR BİZİ
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
40
TEA_89 kardeşim kaşları yaparken ben önce sökmeden denedim ya malzama dışına çıkıyor yada köşeleri tam kapatmıyo kenarlardan ışık çıkıyodu sonra ön siyah kısmı söküp yaptım daha güzel durdu
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
kaş güzel duruyor gerçekten ama film çeken birine yaptırın en güzeli ve en temizi olur
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
49
Tamamdır arkadaşlar ben malzemeyi aldım bi ara çekcem kaşları :cat:
Ha bu arada park lambalarınız led mi?:silent: Saygılar...
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
Tamamdır arkadaşlar ben malzemeyi aldım bi ara çekcem kaşları :cat:
Ha bu arada park lambalarınız led mi?:silent: Saygılar...


evet benim parklar beyaz led hemde dörtlü olanlardan çok hoş duruyor bide şu farları beyaz yaparsam çok daha güzel olacak ama fırsatını bulamıyorum bu arada ben arka plakalık ışığını kırmızı yaptım stop lambasıyla çok iyi uyum sağlıyor beyaz takmıştım güzel olmadı



evet daha önce görmüştüm ama değmez bence çok pahalı bana göre bide eksozlar çok basit duruyor sanki yani ben motoruma performans eksoz taktıracak olsam direk sanayinin yolunu tutarım 30-40 kağıda eksoz yaptırırım
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
güzel oluyor ama benzin düşmanı olur o zaman motorunuz ona göre son pişmanlık fayda etmez
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
evet benim parklar beyaz led hemde dörtlü olanlardan çok hoş duruyor bide şu farları beyaz yaparsam çok daha güzel olacak ama fırsatını bulamıyorum bu arada ben arka plakalık ışığını kırmızı yaptım stop lambasıyla çok iyi uyum sağlıyor beyaz takmıştım güzel olmadı




evet daha önce görmüştüm ama değmez bence çok pahalı bana göre bide eksozlar çok basit duruyor sanki yani ben motoruma performans eksoz taktıracak olsam direk sanayinin yolunu tutarım 30-40 kağıda eksoz yaptırırım



aynen aşırı derecede eksoz konusunda karayılana katılıyorum kardeşim bu işi biliyor hazır eksoza para vermeyin hem motora yazık hem paranıza gidin sanayiye ne ustalar var iki dakikada yapsınlar hemde kral gibi ben yaptırdım eksoz orjınal yanlız içerisine değişik bir madde sardılar hem sesi iyi çıkıyor hem performans ı arttı yakıt konusuna gelince onun içinde eksoz giriş yerine kelebek bağlama dedikleri bir filitreye benzer parça taktırdım.böylelikle hem yakıt fazla harcamadan performans ı arttı en iyisi sanayi kutluyorum seni karayılan kardeşim:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
bilen birine yaptırınca tabiki iş değişir el emeği harcamak varken neden hazırını alıyolarki
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
aynen aşırı derecede eksoz konusunda karayılana katılıyorum kardeşim bu işi biliyor hazır eksoza para vermeyin hem motora yazık hem paranıza gidin sanayiye ne ustalar var iki dakikada yapsınlar hemde kral gibi ben yaptırdım eksoz orjınal yanlız içerisine değişik bir madde sardılar hem sesi iyi çıkıyor hem performans ı arttı yakıt konusuna gelince onun içinde eksoz giriş yerine kelebek bağlama dedikleri bir filitreye benzer parça taktırdım.böylelikle hem yakıt fazla harcamadan performans ı arttı en iyisi sanayi kutluyorum seni karayılan kardeşim:rendeer::rendeer::rendeer:


rica ederim kardeş:rendeer::rendeer: nacizane fikirlerimi söyledim
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
49
No Fear

kardeş reklamcılarda var siyah folyo diceksin vericekler
bende reklamcıyım ordan biliyorum :D
hatta kesim falanda yapıyoruz mesela stop lambasına no fear gibi bi kesim yaparsın
frene bastıgında kaşları çatık bi adam belirir oda enfes olur
ben yapmadım fazla modifiye tutkum yok
yoksa neler neler düşündüm de ı-ıh dedim :D

ön yan paneline aslanın ağzı açık bi görüntüsü hoş bi ambians verebilir
bunları yaparsın en fazla 20 lira alırlar..

Sadece arkaya no fear bide öne kaş istersen 5 liraya yapmaları lazım :D
kolay gelsin

Selam arkadaşlar nasılsınız?Motorumun stop lambasına NO FEAR yazısı ve resmini yaptırmayı düşünüyorum ama nasıl yaptıracağıma tam karar veremedim.Reklamcıya sordum resimi getir biz onu istediğin boyutta sticker yaparız dedi ama hangi resimi yaptırsam hangi renk yaptırsam karar veremedim görüşlerinizi bekliyorum...:bounce:






 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
bunların bazıları hazır şekilde satılıyozaten oto aksesuarcılara bak.ben çok çeşidini gördüm.eğer bulamazsan yaptırırsın.ama bunların içinden hangisi diye sorarsan bence en alttaki;)
bi sorum vardı aklıma takılıyo kaç gündür.plakalığın alt tarafını kesiyor plastik olan siyah yeri.onu maket bıçağıylan falanmı kesiyolar?kesince arkaya baya çamur atarmı?
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
49
banarlı kardeş güzel olurda nasıl yaptıracam reklamcı arkadaşlar bi fikir versin...bunların hazırlarınıda gördümde onlar 5 para etmez çok kalitesiz duruyor.Yorumlarınızı bekliyorum...
murattt o çamurluğu maket bıçağıyla biraz zor kesersin kardeş:)benim bildiğim kadarıyla onu fleksle kesiyorlar ama güzel bişey olacağına ihtimal vermiyorum orjinali güzel işte hem yollar ıslakken 60 ı geçtinmi şimdiki haliyle bile çamur atar ama genede sen bilirsin senin kararın...:wiinkk:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
ya normal bir sekilde olur bunda zor bişi yok adama diyecen bana arka stop lambasına göre sinirli kaslar ve gözler altına da no fear yazacan diyecen olay bitecek
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst